Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Je kan nu niet gaan toppen of fimmen want dan hou je helemaal niks meer over. Gaat niet in combinatie met 12/12. Je gaat er nog wel spijt van krijgen

Die foto van QNQ, kan ik al raden. Sannies Jack of Killing Fields in absoluut optimale condities.

Comment

Ik heb er nu al een soort van spijt van :p. Volgende x ga ik lekker 3 weken voorgroeien

Comment

Er zijn ook mensen die niets anders willen dan 12/12

Kijk gewoon wat het lekkerst werken voor jou is

Ik heb overigens een northstar kap gekocht, maar moet hem nog in gebruik nemen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

quote van de site: Vergeet niet, je hebt maar een klein hoekje nodig om zaad drie weken voor je oogst op 12 uur te kiemen. Klaar met oogsten? Okay, dan staan de nieuwe vrouwen al klaar en die hoeven nog maar 7 zeven weken af te bloeien. Dan praat ik dus over planten die gewoonlijk 10 weken 12 uur nodig hebben.

In mijn ogen is dat commerciele onzin. Je hebt veel planten nodig om alles vol te krijgen, aangezien je maar 1 hoofdcola hebt. De zwakkere planten moeten er al van tussen. Betekent ook dat je niet zomaar in je tent nog die ruimte hebt (klein hoekje mijn gat ook). Kan je dus evengoed ergens in een hoekje van een kamer al starten met 5 plantjes onder tl om een scrog voor te bereiden.
          Hij haalt er zeker na 18 a 19 dagen de mannen uit. Dit hangt ook van soort tot soort af? Ik heb eens dik 4 weken mogen wachten. En afbloeien in 7 weken? Wilt zeggen dat deze kweek binnen 7 weken afgerond moet zijn. Vergeet het. En dan ironisch genoeg werkt dat systeem enkel met pure sativa's die 12-13 weken nodig hebben.

Valt het op dat ik daar volledig tegen ben?

Wat wel werkt, en met elke soort (niet van die rot af'en): 5-6 weken voorgroei, toppen en scroggen. 120x120 vol met amper 5 planten.

Comment

Het valt aardig op ja dat je er tegen ben haha :p. Volgende keer ga ik gewoon voorgroeien.

Maar dit wil de pret natuurlijk niet drukken. Ik ga nog steeds voor de best haalbare oogst in mijn omstandigheden en we gaan de komende weken zien wat er van af komt . Plezier in het kweken vindt ik bijna net zo belangrijk als de oogst.

Als dat zo zou werken zou ik mega buds krijgen .

Comment

Ze hebben in ieder geval geen tekorten en staan er gezond bij. In principe kan je nog altijd overschakelen naar 18/6, aangezien ze nog altijd niet in bloei staan. Maar als het toch niet veel uitmaakt kan je ze best gewoon laten doen en nog altijd 16 knappe hoofdcola's halen.

Comment

Is toch leuk zo'n zak voor jezelf met 15 knoeperds van 'n toppen erin .

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bij deze wil ik even melden dat het meer dan 1000 x bekeken is . Persoonlijk record. Wat is jullie hoogste record?

Comment

Yeah, bericht #64 van Beo ben ik het helemaal mee eens. Verkooppraatjes.

Als planten eenmaal een paar dagen 12/12 staan is er al van alles in de plant aan het veranderen qua hormonen, dan zou ik ze niet terugzetten vanwege de kans op reveggen.
                  Vanaf welke node je die problemen krijgt weet ik eigenlijk niet precies.
                  Bij plantjes met 7 nodes in ieder geval wel, dan zijn ze immers 'volwassen' genoeg.

Die foto was inderdaad een hok vol Jack van Sannie als ik het me goed herinner.
                  Een jaar of 10 geleden op 12/12 gekweekt door Whazzup of een van de andere leden uit die tijd.

1000x....mooi man.
                  Op naar de 198.380

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Volgend jaar ga ik een poging doen! Het is denk vrij onmogelijk maar het moet te doen zijn. Maarja, zo'n leuke kelder met 2 lampen en je eigen hok is natuurlijk ook veel interessanter . Ook ga ik me best doen net zulke mooie groene plantjes te scoren!

Comment

Update Time#

Hallo beste kweek vrienden!

Vandaag zitten we precies op 7 dagen bloei

En het mooie was dat toen ik net ging kijken ik de eerste topgroei heb gespot. I was immediatly in Love

Verder heb ik nog paar vragen maar beter na de foto's

IMG_6919[1].jpgIMG_6920[1].jpgIMG_6921[1].jpgIMG_6922[1].jpgIMG_6923[1].jpgIMG_6924[1].jpgIMG_6925[1].jpgIMG_6926[1].jpgIMG_6927[1].jpgIMG_6928[1].jpgIMG_6929[1].jpg

Oke, na dat allemaal gezien te hebben gaan we naar het leuke gedeelte; het vragen gedeelte.

1. Bij foto 8 zie je dat het blad een beetje gerimpeld is. Wat is dit? Ik denk zelf omdat het te vochtig is in de tent. Wat denken jullie?

2. Bij foto 9 zijn jullie dat het puntje een beetje klauwt. Komt dit ook door vocht?

Verder vindt ik ze er gezond en goed groen uitzien. De grotere zijn 40cm. En er zijn er ook bij van 30 cm.

Groetjes,
                      WeedFan

Comment

Hoi Weedfan,
                        Het lijkt mij dat je plantjes teveel voeding(stikstof?)
                        krijgen. Ze zijn heel donkergroen en de puntjes trekken een beetje krom.

Zie ik het goed dat je VSA op een kartonnen doos staat ?
                        Dat is brandgevaarlijk , zo'n Vsa kan heel warm worden.
                        Je kan hem beter op een stenen tegel plaatsen! Heb je je lamp met behulp van een kroonsteentje aangesloten ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Hallo Stemma, bedankt voor je reactie!

Als het te veel voeding is doet dat me wel een beetje pijn. Omdat ik gister een hogere dosis gegeven heb . Ik zal wel een weekje water geven en dan kijken wat er gebeurd.

Mijn VSA staat op een houten doos hahaha . Ik had ook al door dat het extreem warm wordt. Maar ik zal vanavond een tegel uit de tuin halen. En mijn lamp heb ik idd met een kroonsteentje aangesloten. Deze zat standaard al op de lamp dus alleen even aan elkaar maken en ready to go.

Comment

Hee kweekvrienden!

Vandaag zitten we op dag 15 bloei#. Ik zal vanavond ff wat foto's posten. Hele week alleen maar water gegeven. En ze zien er nog steeds net zo groen uit.

Comment

Kom op met die foto's

Enneh.....staat je vsa al op een tegel ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Sorrie dat ik het gister niet heb gepost Stemma... was het een klein beetje vergeten

IMG_6930[1].jpgIMG_6931[1].jpgIMG_6932[1].jpgIMG_6933[1].jpgIMG_6934[1].jpgIMG_6935[1].jpgIMG_6936[1].jpgIMG_6937[1].jpgIMG_6938[1].jpgIMG_6939[1].jpgIMG_6940[1].jpgIMG_6941[1].jpgIMG_6942[1].jpgIMG_6943[1].jpgIMG_6944[1].jpgIMG_6945[1].jpgIMG_6946[1].jpg

Veel foto's deze keer. Heb eigenlijk stomgezegdt niet aan de steen gedacht , maar hier zal die denk ik niet doorheen branden. Ga wel ff snel zorgen voor die steen haha. Echt dom dat ik er niet meer aan gedacht heb.

Verder dag 15 bloei. geteld vanaf bloeiharen. Topgroei zit nu op een week. Hele week alleen maar water gegeven en de planten staan er eigenlijk nog net zo groen bij als vorige week. Wel is de temperatuur eigenlijk een beetje aan de lage kant.

tips en commentaar, laat maar komen !!
                                Last edited by WeedFan; 25 November 2014, 22:04.

Comment

Bezig...
                                X