Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Hehe, Ik zal het even voor je opzoeken Stemma.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=522. Is toch een leuk bakkie?

Comment

Denk er wel aan dat ieder plantje zijn eigen voorkeuren heeft en je ze dus ook niet individueel kan corrigeren wanneer nodig. Met 16 potten kan je 16x water aanmaken als het zou moeten

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
      Weedfan, zaten er nou al gaten/afvloeiing in die grote vierkante bak of weet je dat niet? Waar heb je die bak gezien? Het lijkt mij een mooie bak om van het voorjaar buiten een stel reguliere autoflowers in te plaatsen.
      (kunnen er gelijk wat tuinkabouters bij staan )
      Gaten of geen gaten die zijn zo gemaakt toch?

Comment

@Weedfan, ja oke snap ik, maar gaat je tent na deze run de kast in dan? want als je na deze kweek er nog 1 doet heb je zat wiet lijkt me en als je alleen deze run goed afmaakt heb je denk ik ook wel genoeg tot je weer kunt buiten spelen Maargoed autoflowers lijken me ook wel eens leuk om gewoon erbij te zetten en te kijken wat ze doen.
        @Stemma, net wat psy zegt, pak wat gereedschap en maak zoveel gaten als je wilt

Grtz Bigbuds
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

@weedfan, dank je wel voor de link. Ze hebben daar meer handige dingen
          en zijn helemaal niet duur ook. Kwam er gisteren ook al terecht toen ik op zoek was naar een gieter met een lange dunne tuit.

@psychedylic, daar heb je gelijk in, in kunststof zou dat moeten kunnen.
          Ik pruts liever zo min mogelijk aan potten of bakken. Bij zo'n bak zal garantie op 'het in elkaar zet mechaniek ' ook vervallen zodra je er een gat in gaat boren.

Ik heb de link van de bak net opgezocht, maar volgens mij zit er geen bodem in, de boormachine kan in de kast blijven

Hup, kan zo op de tegels. Voor mij ideaal, want ik zit in gebied met brak (grond) water. Ik wil er overigens maar 1 soortje in zetten, rockryder of lowryder 2 allebei van AQS. Ik heb ze allebei nog liggen, misschien nog wat zaadjes bij bestellen om de bak vol te krijgen.

Sorry Weedfan, ik ga helemaal
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hahaha, maakt niet uit! Hier kan je zeker wel 9 autoflowers in kwijt. En eerlijk. Toch leuk zo'n bak voor in je tuin.

En I like big buds: Mijn vrienden blowen ook veel. Dus ik vind het leuk om af en toe gewoon 40 gram mee te nemen en dan te zeggen: En nu iedereen draaien! Dan is het zo op hahaha.

Ik ga voor 4 kweekjes de jaar. En dan lekker veel soortjes. Zodat ik me eigen coffeeshoppie heb. Dan ga ik lekker voor mijn kast staan. En dan denk ik, doe maar een paar gram dit, paar gram dat.

Comment

Haha klinkt goed Weedfan een eigen shop hebben en lekker de keuze hebben uit een aantal soortjes! ik heb een coffeeshop in huis die erg saai is en slecht 1 soortje bevat haha.
              Probleem hier is dat ik niet op mezelf woon en niet echt binnen kan kweken.. ben nog wel bezig in m'n hobby aquarium met paar ak47 plantjes en die zou ik deels buiten gaan zetten en deels binnen houden met bananenschillen, maar als ik er over nadenk is het buitenzetten hetzelfde als in de kliko gooien maargoed ik ga weer beetje off topic richting mijn eigen verhaal. Ik hoop in elk geval dat wanneer ik op mezelf woon en een tentje heb ik ook een lekker shopje kan beginnen in m'n kast en keuze heb uit meerdere soortjes

Bigbuds
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Voorlopig heb ik ook maar 1 soortje hoor Buds hahaha. En het duurt echt wel lang voor je een kweekje rond hebt en gedroogd.

Comment

Comment

- duurt niet zo lang als je ziet hoe snel de tijd gaat
                    - wat doen de bananenschillen ?
                    - en eigen shop met soortjes klink super ( openingsuren ? hahaha)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                      - wat doen de bananenschillen ?
                      Rotten.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ amazing, je hebt gelijk het duurt voor m'n gevoel soms minder lang dan het daadwerkelijk duurt
                        de bananenschillen daarvan is dus nog niet zeker of ze van enige invloed zullen zijn op een wietplant, en daarom wil ik dit uitzoeken als ik meerdere vrouwtjes heb.
                        Maar nogmaals ik heb het voor de lol in een leeg aquarium staan onder een 15w aquarium lamp, dus ik weet niet eens of de planten genoeg licht krijgen om te gaan bloeien maar wil het toch proberen om wat te doen te hebben
                        - haha eigen shop dat wordt puur en alleen meenemen naar vrienden en nooit bij mij thuis zodat ik niet duidelijk laat weten hoeveel wiet daar daadwerkelijk ligt

Comment

Tuurlijk moet je dat niet zeggen. Lekker voor jezelf houden die info

Hallo Beste Kweekvrienden!!!

Ik heb gister wat foto's geshoot. Maar ik was veel te lui. Dus ik zet ze er nu ff op.

IMG_6978.jpgIMG_6979.jpgIMG_6980.jpgIMG_6981.jpgIMG_6982.jpgIMG_6983.jpgIMG_6984.jpgIMG_6985.jpgIMG_6986.jpg

cheers!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                            Q en de tensiometers dan als ik er daar 12 van moet hebben word het knap prijzig hoor.
                            Als je 12 potten van 18 liter zou hebben hoeveel tensiometers zou jij dan eventueel gebruiken?
                            Of moet je dan echt voor elke pot een tensiometer gaan gebruiken?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanx voor de reactie QnQ. Ik ga er over nadenken ze aan te schaffen. En voor stemma.

Ik heb deze nog even opgezocht. Ze hebben idd ook kunstof bakken. Lekker goedkoop 10tje.

Comment

Wederom bedankt Weedfan !
                                Zo'n bak lijkt me ook handig voor guerrilla
                                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                                X