Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!
Zal mijn stoeltje hier ook eens neerzetten.
Succes.
Zal mijn stoeltje hier ook eens neerzetten.
Succes.
De plantjes zijn lekker gegroeid en zijn nu 7 dagen oud. Nog steeds in zaai en stek grond omdat ik het aarde wat ik wil hebben eerst niet kon krijgen. Na even zoeken en bellen ben ik toch een growshop in de buurt tegengekomen die Gold Label Special Mix Light heeft. Dat ga ik morgen of overmorgen ophalen. ze hebben nu wel een groter potje nodig. |
17.jpg |
19.jpg | Ik heb ze gister ook hun eerste voeding gegeven. Erg lichte dosis, A en B en Roots. ec was 0.7 of 0,8. Ze krijgen Gold Label voeding, ik had een klein voedingskitje gekocht zodat je niet meteen veel te veel voeding hebt. |
16.jpg |
18.jpg |
21.jpg |
20.jpg |
Het plantje hiervoor heeft opgekrulde randjes terwijl de rest nergens last van heeft. Dat plantje was overgevoelig voor warmte. Weg ermee. Die daarachter is gewoon een misvormde. |
Er zijn nu dus nog 11 zaailingen over in de strijd tegen het overblijven in de bloei. De stekken hadden was last van klauwblad op een of andere manier, ik laat ze maar gewoon rustig wortelen. |
Het wordt steeds wat meer uitgedund. Tot nu toe is een Santa Maria de snelste van allemaal. Gevolgd door een Killing Fields. |
22.jpg |
23.jpg |
|
Hier een overzichtsfototje van wat er zich nu in mijn tent bevind. |
Dit zijn de 2 Royal Ulduz stekjes |
24.jpg |
25.jpg |
|
Hierboven zie je het plantje dat het dichtstbij mijn lamp staat, namelijk recht eronder. Je ziet dat ze haar bladrandjes een klein beetje omhoog gekrult heeft. Dit betekend dat ze last heeft van teveel IR (infrarood) straling vanuit de lamp. Oftewijl, het is tijd om de lamp een paar cm omhoog te doen. Als je je plantjes inspecteerd is dit altijd belangrijk om mee te nemen. |
Hierboven zie je de 2 Laughing Buddha zaailingen. Ze groei mooi met de rest mee. |
Comment