Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's kleuren- en soortenmix!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

    Zal mijn stoeltje hier ook eens neerzetten.
    Succes.

    Comment


      #17
      Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

      Hi Cook, dat snel ontkiemen is op wattenschijfjes etc. wel eenvoudig te volgen. Maar kan je deze methode ook in aarde volgen, moet je dan zorgen dat alle gaatjes even diep zijn? Ja ik weet het dit is een NOOB vraag
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #18
        Beanhoarder nog even uitlichtten. Aan de zijkant staan zijn strains, er zitten heel erg mooie kruisingen tussen vind ik.

        Comment


          #19
          Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

          Ohhhhhhhhh cook is weer van start, is er nog een plekje vooraan?
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment


            #20
            Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

            Jazeker chemiel, leuk dat je meekijkt

            Comment


              #21
              Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

              Dat zijn geen standaard potjes, of wel... Hoe hoog zijn ze/waar te verkrijgen?
              Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

              Comment


                #22
                Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                Dat zijn hele speciale drinkbekertjes van de supermarkt
                plastic_bekers.jpg Ze zijn 8,5 cm lang.

                Comment


                  #23
                  Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                  XD Volgende keer beter kijken dus.
                  Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

                  Comment


                    #24
                    Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                    Hallo lezer, het is weer tijd voor een update. 26-10-2014


                    De plantjes zijn lekker gegroeid en zijn nu 7 dagen oud. Nog steeds in zaai en stek grond omdat ik het aarde wat ik wil hebben eerst niet kon krijgen.
                    Na even zoeken en bellen ben ik toch een growshop in de buurt tegengekomen die Gold Label Special Mix Light heeft.
                    Dat ga ik morgen of overmorgen ophalen. ze hebben nu wel een groter potje nodig.
                    17.jpg



                    19.jpg Ik heb ze gister ook hun eerste voeding gegeven. Erg lichte dosis, A en B en Roots. ec was 0.7 of 0,8.
                    Ze krijgen Gold Label voeding, ik had een klein voedingskitje gekocht zodat je niet meteen veel te veel voeding hebt.



                    16.jpg



                    Verder heb ik ook 2 plantjes weggeselecteerd naar de afvalbak omdat 1 een mongol was en de ander had te snel last van de warmte.
                    18.jpg
                    21.jpg
                    20.jpg
                    Het plantje hiervoor heeft opgekrulde randjes terwijl de rest nergens last van heeft. Dat plantje was overgevoelig voor warmte. Weg ermee. Die daarachter is gewoon een misvormde.
                    Er zijn nu dus nog 11 zaailingen over in de strijd tegen het overblijven in de bloei. De stekken hadden was last van klauwblad op een of andere manier, ik laat ze maar gewoon rustig wortelen.
                    Het wordt steeds wat meer uitgedund. Tot nu toe is een Santa Maria de snelste van allemaal. Gevolgd door een Killing Fields.


                    De 400w HPI lamp hangt er nu voor 40cm boven en het is ongeveer 27 to 28 graden overdags. In week 2 worden ze verpot in hun nieuwe aarde.



                    Cookaap

                    Comment


                      #25
                      Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                      Ken je deze Cook ?

                      Known for its stunningly bright purple buds, Godfather Purps is an Indica-dominant strain brought to you by MTG Seeds.Godfather Purps = Mendo Purps x Godfather KushSince this …


                      Kwam hem tegen en moest gelijk aan je denken
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #26
                        Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                        Mooi man, goed uitgewerkt, goed uitgelegd, goede verslaglegging. Nice.
                        Ik kijk gezellig mee! Als je nog plek vrij hebt voor - en zin hebt in - paarsen de volgende ronde, wil ik je best wel wat BBK backcross zaadjes opsturen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #27
                          Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                          Ziet er netjes uit!! Succes met je paarse rakkers!!! Ik ga een stoeltje bij neerzetten en een abonnementje op je nemen
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                              Zo we zijn weer een weekje verder. Het is nu 2-11-2014 dus ze zijn 2 weken oud.


                              Ze hebben een kleine groeiachterstand opgelopen omdat ik ze niet snel genoeg van de kleine bekertjes naar de grote potjes met lightmix heb verpot.
                              Daardoor hebben ze zelfs wat gele blaadjes gekregen. Het duurde zolang omdat ik even geen tijd had om naar de winkel te gaan voor 11x dezelfde pot.
                              Ik wilde namelijk 11x dezelfde pot omdat ik deze ronde aan het selecteren ben. Als je gaat selecteren uit een aantal zaadjes dan is het belangrijk om alle planten dezelfde omstandigheden te bieden.
                              Zo weet je namelijk welke plant echt de snelste en de sterkste is. Verschillende potmaten betekend verschillende hoeveelheid voeding en dus verschillende groei.

                              Aan het begin van deze week heb ik ze dus eindelijk in hun 1,7(?) liters gezet. Dat vonden ze wel fijn want ze groein weer mooi.
                              Precies toen ik ze kon verpotten in grotere potjes waren de stekken ook geworteld en die heb ik meteen met zn 2en in een 2l potje gezet.
                              (deze hoeft in een een gelijksoortige pot omdat ik de groei al ken)

                              22.jpg

                              23.jpg
                              Hier een overzichtsfototje van
                              wat er zich nu in mijn tent bevind.

                              Dit zijn de 2 Royal Ulduz
                              stekjes


                              24.jpg

                              25.jpg
                              Hierboven zie je het plantje dat het dichtstbij mijn lamp staat, namelijk recht eronder. Je ziet dat ze haar bladrandjes een klein beetje omhoog gekrult heeft. Dit betekend dat ze last heeft van teveel IR (infrarood) straling vanuit de lamp. Oftewijl, het is tijd om de lamp een paar cm omhoog te doen. Als je je plantjes inspecteerd is dit altijd belangrijk om mee te nemen.

                              Hierboven zie je de 2 Laughing Buddha zaailingen. Ze groei mooi met de rest mee.


                              26.jpg 27.jpg

                              Comment


                                #30
                                Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                                staan er mooi bij mate,
                                ook die stekjes doen het wel goed he.


                                thugz
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X