Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's kleuren- en soortenmix!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

    hoe zit het met de kleurtjes cook ??

    dacht het paars zou zijn , maar zie enkel beetje geel

    dat het maar snel van kleur mag veranderen

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #92
      Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

      Idd een paar foto's zou leuk zijn

      Comment


        #93
        Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

        Ben ook benieuwd, was zo benieuwd naar het paarse resultaat. Hoop dat je het nog hebt weten bij te trekken. Kijk anders eens naar Bio Tabs voeding. Heb nooit eerder zulke gezonde planten gehad sinds ik dat spul gebruik. En je hoeft praktisch alleen maar water te geven en af en toe wat bloei voeding. Wel prijzig, maar gegarandeerd goede resultaten.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          #94
          Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

          Het is idd tijd voor een update. 7-1-15

          De shamans hebben een flinke groeispurt gemaakt vind ik. Voor de rest niet veel nieuws eigenlijk.
          Wel staan ze vanaf gister op 12/12 dus het kleurenpalet zal binnenkort verschijnen, hoop ik.

          IMG_20150107_165600.jpg IMG_20150107_165607.jpg

          IMG_20150107_165620.jpg

          IMG_20150107_165655.jpg IMG_20150107_165702.jpg

          Steund, Ik kijk het nog even aan totdat ze gaan bloeien. Als het dan nog steeds niet zo lekker gaat dan verpot ik ze in 2 60L bakken. Dat worden dan 4 planten per bak.
          Dan moet ik nog even zien welke aarde ik erin gooi. Het is tegenwoordig lastig om goede sterk voorbemeste aarde te krijgen.

          Chemmie, Mineraal is idd wel wennen he. Blijft lastig. Ik ben zelf van mening dat in de biologische grond uiteindelijk ook alles op minerale wijze door de plant wordt opgenomen. Voor mij maakt het dus niet veel uit welke voeding, bio of mineraal, het beste zou zijn. Bio lijkt mij iig wel makkelijker, je hoeft minder bovenop je plante te zitten zegmaar.
          Ik heb nog flink wat biotabs liggen die ik toevallig bij bestellingen kreeg. Die wil ik idd ook gaan proberen volgende keer, of bij moedertjes. Wat ooit ook eens (bij stom toeval) goed heeft gewerkt is bloed- en beendermeel korrels door je aarde mengen. 1 van mijn eerste kweekje deed ik dat en heb toen alleen kraanwater gegeven. Ze bleven groen tot aan 2 weken voor slachten. En ik maar denken dat wietkweken makkelijk is.

          K1, kleurtjes komen voor het eerst te zien over 2 weken gok ik. De diepst paarse planten worden ook altijd het eerste paars in de voorbloei.
          Hoe vroeger je paars spot, hoe beter.

          oxinovo, Voila



          Comment


            #95
            Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

            die hebben flink door gezet cooki en is idd veel verminderd het ph probleem !
            wateren lukt me ook niet even goed bij elke plant maar we zullen het ooit wel leren he ghehehhe .
            ik hoop dat de problemen nu wat mogen stoppen en weg blijven en het paars tevoorschijn komt zoals je zegt .


            cooki veel succes nog he maat ,

            Groeten Steundje.

            Comment


              #96
              Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

              Steund, Ik kijk het nog even aan totdat ze gaan bloeien. Als het dan nog steeds niet zo lekker gaat dan verpot ik ze in 2 60L bakken. Dat worden dan 4 planten per bak.
              Dan moet ik nog even zien welke aarde ik erin gooi. Het is tegenwoordig lastig om goede sterk voorbemeste aarde te krijgen.
              Als je wil verpotten moet je dat voor de ware bloei doen! In bloei maakt je plant nauwelijks nog nieuwe hoofdwortels aan ze vervangt enkel nog de haarworteltjes. Dus als je in bloei verpot dan beworteld de extra grond nauwelijks nog!

              Je wortelgestel is een weerspiegeling van hetgeen boven de grond mits er voldoende ruimte is. Zolang de plant in de vegetatieve fase is en dus groter wordt zal ze ook het hoofdwortelgestel uitbreiden mits er genoeg ruimte voor is. As above so below. In bloei stopt de groei en dus ook het uitbreiden van de wortelkluit.

              Comment


                #97
                Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                Steund, ben ook blij dat het weer de goede richting in gaat. Tnx!

                Flint, Super dat je dat meldt flint. Ben vanmiddag meteen naar de winkel gegaan voor een 2de 60L bak. 2 van die bakken passen namelijk precies in mijn 80 x 80 tentje.
                Ben ook even langs de shop geweest voor wat sterk bemeste aarde. Ik kan helaas niet terugzien of dit daadwerklijk zo is omdat de verpakking volledig zwart is.
                IMG_20150108_153254.jpg IMG_20150108_153315.jpg
                Morgen stort ik de nieuwe aarde erin.

                Comment


                  #98
                  Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                  Die tent is straks geheel paars gevuld.

                  Comment


                    #99
                    Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                    Het paarse monster is weer van start
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment


                      Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                      Killing fields.jpg

                      Eind week 2 effectieve bloei komt het paarse erdoor. Vermindert dan wel als er nieuwe pistels bijkomen, die kleuren dan later weer paars. Dit topje zat op week 5 denk ik. Ze moeten wel effe natuurlijk. Veel verschil in pheno's, maar dat maakt het net leuk.

                      Comment


                        Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                        Bedankt voor de reacties! Beowulf, Mooie foto heb je daar. Moet vast lekker gesmaakt hebben ook! Ik hoop ook op zo'n pheno.
                        Even een kleine update 11-1-15

                        De planten zijn gister verpot naar 2 60L bakken zodat ze de laatste 2 weken van het wortelen nog even goed wat kunnen opnemen.

                        IMG_20150110_155354.jpg IMG_20150110_155423.jpg

                        IMG_20150110_155435.jpg IMG_20150110_155507.jpg

                        IMG_20150110_155545.jpg IMG_20150110_155722.jpg
                        Hier heb ik rare beestjes ontdekt, het is geen spint. Gelukkig heb ik daar neemolie voor.
                        Volgens mij zijn het trips.


                        Cookaap

                        Comment


                          Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                          dat zaL nog een jungle gaan vormen daarzo

                          ik denk dat je gelijk betreft je beestjes ziet er idd uit als trips.

                          BRIMEX spray is de oplossing daarvoor.


                          thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                            oow das kut man die beestjes , thrips is echt iets stoms bij mij ging het maar niet weg buiten ...
                            binnen met men 1ste kweekje hebk ze ook gehad en heb 1x gespoten met colza en natria en ze waren allemaal doowd .
                            dus hopelekijk neemt die neem olie ze mee nert hellevuur !
                            maar je dames zijn echt weer lekker gegroeid mate echt het gaat daar nog en oerwoud worden .
                            goo cooki gooo you can beat those bitches ,



                            Groeten Steundje

                            Comment


                              Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                              Wat voor soortje is dat Beowulf?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Mooi in 2 van die bakken zo.
                              Last edited by MWay; 17 January 2015, 07:59.

                              Comment


                                Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                                Eh? Die foto is er eentje van een killing fields.

                                Comment

                                Bezig...
                                X