Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's kleuren- en soortenmix!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

Minder straf , kom op cook , als ze ons pakken zijn we gewoon de klos ! of je nou 5 of 10 hebt staan , heb er zelf ook meer staan maar HEEEEEEELE kleine potjes !
    grtz Budha

Comment

Tnx mannen. Buddha, 5 of 10. Volgens het gedoogbeleid is 5 max toch? Maarja, we gaan er maar niet vanuit dat ik gepakt wordt (zodra je het zegt lijkt de kans dat het wel gebeurd altijd groter ).
      De politie kan nog steeds niet het verschil zien tussen mannetjes en vrouwtjes, zaailingen en bomen en potten?

Update time 22-11-2014, ze zijn eindelijk in hun groeispurt terecht gekomen.
      Volgens mij heb ik hun voedingsbehoefte wel wat in de gaten. Ik gaf van de week voedingswater met een ec van 1,29 en dat vonden ze niet zo leuk.
      Ze vertoonden gele puntjes in de nieuwe bladeren met daarna een lekkere groei. Het voordeel is weer dat ze sws niet te weinig voeding hebben gehad
      en ik weet nu dat ik iets kan minderen.

44.jpg De voeding betreft Gen200, Gold Label: Soil A & B, Ultra MG, roots en salpeterzuur om de boel naar een pH van 6 af te zuren. De ec was 1,15 dit keer.
      inter
      35.jpg

-->

1 dag
      35A.jpg
      34.jpg
      Deze KF was ook geknakt en is uiteraard weer omhoog gegroeid. De zijtakjes zijn wel lekker aan het ontwikkelen.

Mijn soortjes zijn inmiddels wel oud genoeg om ze phenotypisch te kunnen onderscheiden. Best leuk is dat. Er zit aardig wat verschil in.
      Ik hoop dat dat op de foto's ook al duidelijk is:

42.jpg
      41.jpg
      43.jpg
      Hierboven zie je links een
      Santa Maria en rechts een
      Killing Fields, deze is helaas wat kleiner geworden dan ik dacht, maarja die wordt wel weggedrukt door de santa
      Hier 2 Killing Fields die wel lekker gaan. Je ziet ze nu in geknakte toestand maar nu staan ze weer mooi recht.
      Dit zijn de 2 Laughing Buddha's. Mooi groot breed blad hebben ze.
      Hieronder de 2 Royal Ulduz stekken. Zij hebben de best ontwikkelde zijtakken en ik heb daar al aan moeten knakken.
      Hieronder de 2 Shaman plantjes. Die gaan ook lekker hun gang, ze leken weinig last te hebben van de hoge ec dus die houden wel van wat vrete.

40.jpg
      39.jpg

38.jpg 37.jpg
      2 random planten shots.

36.jpg

-->

1dag
      36A.jpg

Dat was het dan weer. Vragen of opmerkingen zijn altijd welkom

Cookaap
      Last edited by Cookaap; 22 November 2014, 15:39.

Comment

hee cooki ,

djah man die zijn mooi ge groeid seg en staan der echt gelukkig bij !
        en die spurt in 1 dag is je echt gegund man , en leuk datje dat uit legt van het croppen .
        en leuk dat ze zo lekker eten kvind ze er echt strak bij staan mate .
        ik heb blijkbaar men tentje lekker vol gekregen maar dat lees je wel eens gheheh .
        en laat dat maar groeien dat tropisch tuintje je verdiend dat cooki .

Groetjes Steundje

Comment

mooi topic man, keep it up

...en paars natuurlijk!!!

Comment

Mooi veldje laat dat kleurenpalet maar komen

Comment

hee cookaap.
              die stekjes zijn wel goed aangeslagen he.
              enjah dat croppen onkruid is het, ik denk toch ook dat als je echt wil dwarsleggen ook zult moeten vastmaken aangezien ze zo goed weer herstellen.
              doe zo verder man ze staan er mooi bij.

thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Dat worden al hele mooie planten.

Ben je met dat "martelen" van die KF niet bang voor herma's? Begreep althans dat die daar sowieso nogal gevoelig voor zijn.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

giphy.gif
                  Last edited by Stemma; 23 November 2014, 18:34. Reden: link optimaliseren
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Link werkt niet in tapatalk

Comment

Ha, Killing fields. Ik hoop voor u dat ze paars uitdraaien, was de mooiste plant die ik ooit afgebloeid heb. Wat een knaller heeft Sannie gekweekt, niet normaal.

Comment

bendz-plant-training-x-50-2166-p.jpg Deze witte plant klemmetjes zouden de knik er wel wat in. Na het klemmetje gaat de plant dan wel weer omhoog. Het is tenminste iets.

Wietefras, Tnx! Goed dat je het zegt, dan die herma factor. Daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Moet ik wel even in mijn achterhoofd houden ja.
                        Ik hoop dat het meevalt. Het duurt sws nog wel even voordat ze in de bloei gaan. Ze vertonen ook nog geen paarse steeltjes dus de stress valt wel mee denk ik.

Stemma, Als ze dat ziet zit er volgens mij LSD op je wietje

Beowulf, Goed om te horen! Jij had ook een paarse neem ik aan? Als je die kweekverslagen van KF bekijkt dan loopt het water me in de mond.
                        Ik hoop idd ook het meeste op een paarse pheno van de Killing Fields. We zullen zien.

Comment

Ziet er goed uit m8 wt betreft de kf ben ook wel benieuwd of se tegen een beetje stress kan want hier heb ik nu ook een geselecteerde moeder van.

Kom maar op met dat paarse tentje

Comment

Tnx psy! We zullen zien wat de kf doet, ik heb er wel 3 van staan. Hoe sterk de kf is hangt natuurlijk op van de pheno af. Ik kan volgens mij rustig doorgaan zolang er geen paarse steeltjes te voorschijn komen.

Pas maar goed op je moedertje. Waarop is ze geselecteerd? Mooi zal ze sws wel zijn

Comment

Ik had een paarse ja. 3 kf's, daar moet er sowieso eentje bij zitten. Ze kunnen behoorlijk wat stress verdragen. Had ze zelf gekruist met een Jackberry. Ooit een plant van guerilla gekweekt. Werd een serieuze paarse struik. Tot em gestolen werd.

Heb ze terug besteld, ga mij een micro opstarten voor de fun.

Oh, en de geur die daar vanaf komt. Je zou je filter er vanaf halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                                Tnx psy we zullen zien wat de kf doet, ik heb er wel 3 van staan. Hoe sterk de kf is hangt natuurlijk op van de pheno af. Ik kan volgens mij rustig doorgaan zolang er geen paarse steeltjes te voorschijn komen.

Pas maar goed op je moedertje. Waarop is ze geselecteerd? Mooi zal ze sws wel zijn
                                Ze is sowieso wel op stress geselecteerd verder geen id eigenlijk dit ws een krijgertje haha eerdaags een stel stekken flink gaan stressen om te testen wt het word.
                                Kom zo nu en dan wel ff binnen wippen

Comment

Bezig...
                                X