Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's kleuren- en soortenmix!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

    Dat is idd trips.

    Comment


      Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

      Bedankt mannen! ik heb vandaag (21-1-15) weer wat foto'tjes geschoten met een fotocamera ipv een mobiel. Wel lastig hoor, 90% van mijn pogingen waren bewogen.
      Gelukkig heb ik nog een paar mooie kunnen houden.

      Het goede nieuws is dat de helft van mijn tent sws paars gevult is! 2 mooi paarse pheno's van de Royal Ulduz en de Killing Fields worden waarschijnlijk roze.
      Bij de RU is het al duidelijk te zien maar bij de KFjes moet je even goed kijken, helemaal op de foto's.

      Royal Ulduz Bald Man Lala
      Shaman Dutch Passion
      Killing Fields Sannie
      Laughing Buddha Barneys Farm
      P1210165.jpg
      P1210136.jpg P1210142.jpg P1210143.jpg
      P1210134.jpg
      P1210135.jpg P1210162.jpg
      P1210157.jpg
      P1210139.jpg

      P1210156.jpg
      De Royal Ulduz wijfjes zijn het donkerst paars. Dat is nu al te zien zelfs. Deze soort wordt ongetwijfeld de donkerste
      De Shamans hebben erg veel kraaienpootjes gekregen. Komt denk ik omdat ze wat teveel water heeft gehad icm de warmte. Je kunt zo ook duidelijk zien dat de shaman gevoeliger is dan haar buurvrouw in dezelfde pot.
      Dit zijn de soon to be roze Killing Fields. Als je heel goed kijkt zie je al een roze schijn op de achterkant van de kleine zijtakjes/topjes.
      De KFjes hebben helaas ook wat last van klauwbladeren.
      Dan hier de laughing buddha. Ze zien er nog steeds goed uit en dat wil ik houden zo.


      Hieronder enkele groepsfoto's.
      P1210140.jpg P1210138.jpg P1210158.jpg
      Voorin in beeld staat de Shaman en daarachter de Laughing Buddha
      Rechtsonder de Royal Ulduz, Linksonder de shaman, linksboven de Laughing Buddha en rechtboven de Killing Fields
      Dit is het "groene" deel van de tent.


      Bij puur toeval heb ik dus een plantenbak waar groene wiet vanaf gaat komen en een bak waar paarse en roze wiet vanaf komt.
      50/50 ben ik al heel blij mee!

      De bloeilamp (Gavita IR) hangt er nu in en de temp zit rond de 29 graden.


      Cookaap
      Attached Files

      Comment


        Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

        Gaat lekker hier kerel op naar al die mooie kleuren.
        Die killingfields zou in week 3 helemaal roze moeten worden
        De royal ulduz heeft wel me voorkeur

        Hoe ruiken ze eigenlijk?
        de killingfields ruikt echt heerlijk zoet hier als ik over de stammetjes wrijf

        Comment


          Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

          heee cooki ,

          nice mate echt supper lekker gegroeid en al leuke pruikjes .
          en echt dat paars is je gegund mate eindelijk heb je ze !
          hopelijk worden er nog enkele paars , hads gelezen dat dat ook in 4e week bloei of derna nog kan komen .
          en dat probleem is er goed uit he van je ph ?
          cooki mate nog veel succes ermee en hou je goed en hou ze groen of in jou geval paars he .



          Groeten Steundje .

          Comment


            Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

            Psy, tnx! Ik kijk nu al uit naar week 3! Toen ik zonet mijn tent in dook om even en ruiken zag ik ook dat de gister vermoedelijk roze KF best wel eens echt paars kan worden. Gaat snel.
            Die andere kf laat nog ff op zich wachten. Maar roze lijkt me ook nice.
            Ik moet zeggen dat ik ze nog niet zo ruik. Het zijn natuurlijk pas de eerste bloeiverschijnselen. Ik kan wel al zeggen dan week 1 bloei aangebroken is.
            Royal Ulduz is lekker, ik had haar al in de tuin staan van de zomer maar heb gelukkig stekjes bewaard van de mooie paarse mama. Ze wordt echt donker paars nu.

            Steund, Tnx! jaja, week 1 bloei is aangebroken is wel te zien. Ik verwacht geen andere paarse dames meer, maar dat vind ik helemaal niet erg aangezien de Kfjes al paars zijn, daar hoopte ik op haha.
            De paarse kleur van een plant zie je 9 van de 10x bij het begin van de bloei. Als een plant later nog paarsig kleurt dan zullen dat de bladeren zijn door de kouw bijvoorbeeld, of een gebrek.
            Die paarse schijn droogt er vaak ook weer uit als je je plantjes hebt geoogst. Bij een genetisch paarse pheno heb je dat niet.
            Het ph probleem lijkt idd opgelost. Toen ik zonet keek zag ik dat de Royal Ulduz plantjes zelfs hele mooie donkergroene bladeren hebben.

            Comment


              Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

              Dat is een mooi tentje vol Cookie!

              Ik moet goed kijken om de paarse en roze kleuren te zien, dat zal straks wel duidelijker worden, verheug me er al op

              Gebruik jij airsocks?
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                ooh dat wist ik dus niet van dat paarse schijn en weggaan met drogen .
                hmm okej wadn had die black cream deze zomer en die werd pas paars vanaf week 3 bloei ofso maar is wel autoflower zit daar misschien wat anders ?
                gheheh okej maja ik wens je toch nog en paarse toe verdien je echt na die lange zoektocht !
                aaight nice te horen van die donker groene bladeren mate , nog veel succes ermee he.



                Groeten Steundje .

                Comment


                  Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                  Heerlijk al die variatie in soortjes Cookaap! Tuintje staat er netjes bij man!
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                    - mooi man doe zo verder zou ik zegge
                    - mooi gedaan je afbeeldingen met tekst.....

                    - Grts Amazing

                    Comment


                      Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                      Kleur wil ik zien,schilder is door
                      Mooi setje zo,volop smaakjes straks

                      Comment


                        Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                        Stemma, Het wordt steeds beter zichtbaar hoor! Check de onderstaande foto's maar
                        Ik gebruik geen airsocks. Dat zou niet passen in mijn tentje ook. Hoezo dacht je dat?

                        Steund, die mooie paarse black cream heb ik al een paar keer langs zien komen in de chat. Ben stiekem wel jaloers.

                        El plantos, Tnx!

                        Amazing, bedankt! Die tabellen in je posts kun je maken door op het meer opties knopje te klikken

                        Mway, haha ja ik begrijp het. Alleen de tijd ontbreekt me helaas wat.
                        Ik gooi er meteen een update achteraan!


                        Ze zijn weer wat dikker geworden en iets meer kleurrijker. Dat is mooi om te zien. Wel zien ze er wat sip uit door die klauwbladeren.
                        Het mooie aan een wietplant is dat je aan de nieuwe bladeren goed kan zien of je het beter doet. Ik heb bij de planten die last hadden van klauwblad namelijk alweer
                        rechte bladeren gespot. Alsnog denk ik dat ze nu een Mg tekortje hebben? zeker weet ik het eigenlijk niet meer.

                        Wel weet ik dat de lelijkst oogende planten soms gewoon lekker in de bloei gaan en een mooi oogstje weggeven.
                        Daar hoop ik op.

                        En dan nu eindelijk foto's! Ze staan in een soort raster foto lijstje

                        P1300131.jpg
                        Een roze Killing Field
                        P1300142.jpg
                        Dit is een Shaman
                        P1300140.jpgOp deze foto is een Lauging Buddha te zien
                        P1300139.jpg
                        Dit zijn de Shamans
                        P1300138.jpg
                        Laughing Buddha
                        P1300136.jpg
                        Killing Fields
                        P1300137.jpg
                        Nog een Killing Fields
                        P1300135.jpg
                        Mijn favoriet, de Royal Ulduz
                        P1300149.jpg
                        Dit zijn de Killing Fields samen
                        P1300147.jpg
                        Het "vergeten" plantje, dit is een erg kleine Laughing Buddha, ze verloor de competitie tegen haar zus toen ze samen in 1 pot zaten
                        P1300145.jpg
                        Een Shaman
                        P1300146.jpg
                        Royal Ulduz
                        Ter opvullen nog een leuk plaatje
                        image (1).jpeg
                        P1300150.jpg
                        Laughing Buddha
                        P1300134.jpg
                        Royal Ulduz
                        Hier ook
                        neus.jpg


                        Dat was het weer.


                        Cookaap
                        Attached Files

                        Comment


                          Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                          Zolang ze groen blijven is het goed.
                          Zal alleen wat lastiger knippen worden.
                          Op naar week 3

                          Comment


                            Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                            Mooie verzameling planten. Leuk ook zo met die foto collage.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                              nice!

                              Echt top doe zo verder, hier zijn groene vingers aanwezig!

                              Comment


                                Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

                                Killing Pink wordt al goed zichtbaar . Laughing Buddha is ook een mooie plant geworden.

                                De witte "staven" in de hoeken van je groeiruimte zag ik voor airsocks aan.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X