Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookaap's kleuren- en soortenmix!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cookaap's kleuren- en soortenmix!

woooow die harslaag op die shaman man !
    en die kleuren van de killing fields en de olduz zijn echt prachtig mate !
    tis hier heeeeeeeleemaal lekker gekomen na dat ph prohbleempje , echt mooi gedaan cooki .

Groetekes Steundjeee .

Comment

- heel mooi cookaap....

Comment

Mooie foto's Cookaap.
        Als ik eerlijk ben, staan de plantjes er minder frivool bij, maar da's geen nieuws toch.

Hoe je dat met je Blumats en vat doet ligt er aan of de pH stabiel blijft in het vat als je er voeding bij doet.
        Als het binnen 24u een punt stijgt is het misschien niet zo'n strak plan.
        In dat geval is een ander merk voeding (of pH-) misschien een optie.

smoking-cannabis-002.gif
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Schijnbaar gisteren niet op plaats reactie gedrukt.
          De kleuren komen mooi door van Gogh.
          En ondanks de probllemen toch nog een redelijke buds.
          Hoelang staan ze nu te bloeien?

Comment

Die royal ulduz heeft nog mooier paars dan de kf. Mooi.
            Is idd wel wat klauw aanwezig ook, maar kan je nu niet veel meer aan doen vrees ik. Das wat te laat om nog recht te trekken. Letterlijk en figuurlijk.

Comment

Als reactie op de mensen die de duidelijke klauwbladeren zijn opgevallen:
              Als je eenmaal klauwbladeren hebt dan kom je daar "niet meer vanaf". Die bladeren blijven zo.
              Echter weet je wel wanneer je het weer goed doet omdat de bladeren boven de klauwtjes wel weer normaal groeien.
              Zoals ook te zien is op mijn 2 na laatste foto.
              Klauw bladeren tonen een probleem in je waterhuishouding aan, altijd.
              Dus als je opeens klauwbladeren ziet dan moet je jezelf even goed achter de oren krabben en goed herinneren hoe je de laatste 5 dagen water gegeven hebt.
              Meestal komen ze snelopzetten als de pot helemaal volgeworteld is en je er een flinke scheut water bij doet.
              Of als je gewoon een te grote scheut water in de pot gooit.
              De foto hiernaast toont het echte begin van overbewatering aan. De bladranden klappen naar onder. Bij klauwbladeren gebeurt dat nog even een tandje extra. 22.jpg
              GDog, Tnx! Het water loopt me al in de mond haha

Stemma, Bedankt! Jaa die royal ulduz heb ik toch goed geselecteerd in de zomer, heb er nu dikke pret van in de winter.

Steund, tnx! Ja die harslaag viel me op die foto's ook voor het eerst op. Die anderen moeten dat nog krijgen.
              Ik kan nu wel zeggen dat mijn ph probleem wel opgelost is denk ik, gelukkig maar.

Bedankt Amazing!

QnQ, Ze winnen de schoonheidsprijs zeker niet, nog steeds klauw en wat vergelende bladeren helaas. Mag ook wel eens te sprake worden gebracht.
              Ik dacht dat door de gele puntjes ik teveel voeding gaf, maar waarschijnlijk gaf ik te weinig keren per week te geconcentreerde voeding.
              Nu ik dat vaatje heb geef ik ze een paar dagen lang een lage EC mee.
              Goed dat je het meld van die ph. Ik heb het wel een keer bekeken vorige week en de ph wat idd wat opgehoogd na 3 dagen.
              Ik heb even gegoogled op een ph min met een buffer. En jahoor, die bestaat blijkbaar. Wel de enige die ik kon vinden.

Voor de meelezers hier even een uitleg over buffers (onderin de site).
              Deze zou dan goed bij mijn situatie passen.
              Vanmiddag check ik mijn vaatje weer even en dan beslis ik of ik die ph buffer nog koop.

MWay, bedankt! Haha van Gogh. Het wordt echt leuk nu die kleurtjes.
              De toppen worden idd wel lekker vergeleken met hoe ze eruit zagen.
              Meestal vind ik de bloei toch een verhaal apart. Je plant kan zo lelijk zijn als de nacht door stikstof tekorten en dergelijke,
              maar dan gaat de bloei toch weer "perfect". Hopen dat dat nu weer zo gaat.

Beowulf, bedankt he! Knoop die Royal Ulduz maar even goed in je oren want deze soort heeft aardig wat paarse genen.
              Daarmee bedoel ik dat als je er 10 zaait ( en het zijn vrouwtjes) dan zul je makkelijk 5 of 6 paarse pheno's overhouden.
              Met KF is dit misschien ook wel zo. Heb nu uit 2 zaadjes 2 roze pheno's, vind ik ook al goed.

Comment

- roze pheno's ? vrouwetoppen

Comment

Vanmiddag weer eens wat fotos gemaakt. Vaatje bijvullen en mijn plantjes checken.
                  Ze dikken weer lekker aan al zeg ik het zelf, vooral de Killing Fields!
                  De shaman gaat wat achteruit. Ik heb een paar banaantje gevonden en wat ingedroogde blaadjes.

Die ingedroogde blaadjes leiden vaak uit naar toprot omdat het blad nog wel vast zit aan de stam in het midden van de top.
                  Daardoor loopt er tijdens het indrogen wel vocht naar het blaadje maar deze verdampt niets meer. Zo krijg je vocht dat niet op de juiste manier weggaat en zo ontstaat toprot.
                  Gelukkig nog geen toprot gevonden maar we zullen zien.
                  Dat kan ik tenminste wel op foto nemen en in het stukje van Stemma zetten voor de het nieuwe bericht op de homepage van Jointjedraaien.nl

Verder heb ik ze wat meer Ultra MG gegeven de afgelopen week en ik zie weer wat meer bladgroen vorming op de gele bladeren.
                  Ik ben de zuinig geweest met de magnesium dus. naja

Fotos!

Royal Ulduz

Hier de Shamans

en de Laughing Buddhas

De Killing Fields stalen de show vandaag

Dat was em weer!

Cookaap

Comment

Ziet er smakelijk uit moet ik zeggen! Lekker gaan zo!

Comment

Mooie planten en prachtige foto's !

En bedankt voor de uitleg over de verdroogde blaadjes in de top.
                      Ik vind mijn sweet tooth ook een potentiele kandidaat, zal morgen goed checken.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

lekker dat paars man
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

- cookaap dit zijn echt mooie dames

- ivm met post #143 ----->
                          - Dit heb ik gekocht vanwege de pH die altijd in de loop der dagen oploopt in mijn watervat.
                          - haha ik maar zoeken wat heeft hij gekocht toen ik plots de mini foto zag staan

Comment

Zeer mooi kweekverslag! En ook zeer lekkere plantjes!!! Die paarse kleur is hemels gewoon. Nog veel succes en een mooie oogst toegewenst.

Comment

Zeker mooi. Zijn ook lekker aan te aandikken

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

heel mooi man

Comment

Bezig...
                                X