Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone
Thx people
Het gekke van die Clone is dat het een indica is .... mix van afghani en skunk maar zoals jullie zeggen vind ik het ook enorm uitzien van een sativa.
Staat ook vermeld in de info van die zaadjes http://420shop.nl/original-clone-blimburn.html geeft ook al een lekker geurtje af.
Had toch gedacht dat er iets van sativa in de genetica zou zitten
Best wel raar aangezien de bladeren echt wel sativa achtig zijn
Maar ze zeggen.het idd in de beschrijving.
Elk z'n goeiendag
4de week officiele bloei en alles loopt op schema ....
NU juist voor de tweede keer flushing gedaan , zal ze nu trg zo'n 4a5 dagen laten uitdrogen en dan trg volle bak voeden ( deze keer met pk 13/14 )
nogmaals ben ik zeer tevreden over die SLH en Original Clone , die Kalashnikova ; 3 van de 5 doen het momenteel ook wel tamelijk alleen nog altijd die 2 achterkomertjes die niet echt vooruit schieten...
wa nen jungle maat !
6e foto van de Slh is echt en schoon beddeke toppen , echt schoon planten .
en die ene clone is precies soort van lollypop enkel met wa vertakkingskes.
hej pain,
Is inderdaad kut man!
Die super Lemon haze ziet er gewoon nog niet zo klaar uit omdat die langer moet als die original clone.
Als ik het goed kan zien, is de original al veel rijper als de super lemon haze.
Logisch als de original maar 7-8 weken moet staan op papier en de lemon haze 11.
Zou me daar geen zorgen over maken, met de tijd gaat die wel rijper worden.
Die Original clone ziet er inderdaad wel juicy uit .
hmmm das kloten pain ...
maar die slh zijn toch nog wel schoon toppen vindk !
de laatste weken dikt da allemaal nog ies goe aan he maat dus keep the positive vibe .
Comment