Elk z'n goeiedag !!!
Heb nog eens besloten een verslagje te maken dus here we go ....
Setup
Voeding
groei ; Aptus starterbooster / Canna terra vega / Canna Zym / Superthrive
bloei ; Canna terra flores / Canna Zym / B'cuzz Bloomstimulator / Superthrive
En bijkomende additieven PK 13/14 en PH min
Medium
Plagron Lightmix
Momenteel zijn er nu 12 plantjes waarvan 5x Super lemon haze 4x Kalashnikova ( Green House ) en 3x Original Clone ( Blimburn Seeds ).
Zoals je ziet staan er 15 potjes , ik ben nog aan het wachten op die laatste 3 Kalashnikova's als het iets zou worden of niet.
Ik laat ze nog ff in deze potjes zitten en voorgroeien op 400w tot ik ze in bloei zet op 600w. Waarschijnlijk zal ik de SLH toppen , ze krijgen nu al wat starterbooster mee met een ph van 5.5 de rest krijgt momenteel nog maar gewoon water . Ik heb van een vriend dit flesje Superthrive gekregen en hij zei wanneer het plantje een paar internodes heeft kun je het af en toe meegeven bij je voeding voor de ganse kweek.
We zullen zien wat het geeft , als er mensen zijn die ervaring hebben met Superthrive laat het me weten wat je ervan denkt.
Zo ik dump hier wa foto's en zie jullie trg over een paar weekjes
SLH,AKA,OC 001.jpgSLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 003.jpg
Heb nog eens besloten een verslagje te maken dus here we go ....
Setup
Voeding
groei ; Aptus starterbooster / Canna terra vega / Canna Zym / Superthrive
bloei ; Canna terra flores / Canna Zym / B'cuzz Bloomstimulator / Superthrive
En bijkomende additieven PK 13/14 en PH min
Medium
Plagron Lightmix
Momenteel zijn er nu 12 plantjes waarvan 5x Super lemon haze 4x Kalashnikova ( Green House ) en 3x Original Clone ( Blimburn Seeds ).
Zoals je ziet staan er 15 potjes , ik ben nog aan het wachten op die laatste 3 Kalashnikova's als het iets zou worden of niet.
Ik laat ze nog ff in deze potjes zitten en voorgroeien op 400w tot ik ze in bloei zet op 600w. Waarschijnlijk zal ik de SLH toppen , ze krijgen nu al wat starterbooster mee met een ph van 5.5 de rest krijgt momenteel nog maar gewoon water . Ik heb van een vriend dit flesje Superthrive gekregen en hij zei wanneer het plantje een paar internodes heeft kun je het af en toe meegeven bij je voeding voor de ganse kweek.
We zullen zien wat het geeft , als er mensen zijn die ervaring hebben met Superthrive laat het me weten wat je ervan denkt.
Zo ik dump hier wa foto's en zie jullie trg over een paar weekjes
SLH,AKA,OC 001.jpgSLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 003.jpg
Comment