Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

    Korting op 420shop
    Elk z'n goeiedag !!!

    Heb nog eens besloten een verslagje te maken dus here we go ....


    Setup
    Voeding
    groei ; Aptus starterbooster / Canna terra vega / Canna Zym / Superthrive
    bloei ; Canna terra flores / Canna Zym / B'cuzz Bloomstimulator / Superthrive
    En bijkomende additieven PK 13/14 en PH min

    Medium
    Plagron Lightmix


    Momenteel zijn er nu 12 plantjes waarvan 5x Super lemon haze 4x Kalashnikova ( Green House ) en 3x Original Clone ( Blimburn Seeds ).
    Zoals je ziet staan er 15 potjes , ik ben nog aan het wachten op die laatste 3 Kalashnikova's als het iets zou worden of niet.
    Ik laat ze nog ff in deze potjes zitten en voorgroeien op 400w tot ik ze in bloei zet op 600w. Waarschijnlijk zal ik de SLH toppen , ze krijgen nu al wat starterbooster mee met een ph van 5.5 de rest krijgt momenteel nog maar gewoon water . Ik heb van een vriend dit flesje Superthrive gekregen en hij zei wanneer het plantje een paar internodes heeft kun je het af en toe meegeven bij je voeding voor de ganse kweek.
    We zullen zien wat het geeft , als er mensen zijn die ervaring hebben met Superthrive laat het me weten wat je ervan denkt.
    Zo ik dump hier wa foto's en zie jullie trg over een paar weekjes

    SLH,AKA,OC 001.jpgSLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 003.jpg
    Last edited by PAIN; 11 November 2014, 16:41.

    #2
    Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

    Leuke opstelling daaro, maar nu heb ik toch een paar vragen. Waarom 400 watt HPS met de voorgroei, en niet HPI? Is toch "verkeerde" lichtkleur voor de groei?

    En ze zijn flink aan het strekken geweest. Geinig dat je het met van die chineese eetstokjes weer te ondersteunen. Ga je ze later nog dieper ingraven?

    Verder zijn ze al mooi begonnen met bladvorming. Ben benieuwd of de rest ook nog op komt, en veel succes!
    Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

    Comment


      #3
      Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

      yep ga die sowieso dieper ingraven en qua licht voor de groei , ik heb niks anders liggen
      thx btw

      Comment


        #4
        SLH,AKA,OC 008.jpgSLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 003.jpgSLH,AKA,OC 004.jpgSLH,AKA,OC 006.jpg


        Ik ben wel genoodzaakt om nog een week verder op 18/6 te draaien zodat die achterkomers toch iets of wa zijn gegroeid.
        De 3 Original Clone's gaan wel nog vooruit alleen heeft eentje een iets of wa vreemde bladvorm...
        Die krijgen alleen nog maar starterbooster.
        SLH,AKA,OC 009.jpgSLH,AKA,OC 010.jpg

        Zo da was het , see ya'll next week !!! nu een bluntje rolle SLH,AKA,OC 001.jpg

        Comment


          #5
          Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

          looking good.

          doe zo verder
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            sigpic it is just a flower

            Comment


              #7
              Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

              @ batmeid dat was grape a licious

              Comment


                #8
                Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

                euuj pain ,

                ik zet mijn zetelken hier ook neer se t'rol dooske verhuisk efe mee en drinken hebk bij en dan nog da schoon uitzicht dus kzit goed !
                kvind de lemon's der echt schoon bij staan en lekker fris kleurke .
                wel kloten van die kalashni's mja dat weten we dan ook weer maar uuh ondanks da schoon tentj maat en succes ermee he pain .


                hou je goed ,

                Groetjes Steundje

                Comment


                  #9
                  SLH,AKA,OC 005.jpgSLH,AKA,OC 001.jpgSLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 003.jpgSLH,AKA,OC 004.jpg

                  Original Clones ; 2 ervan zijn precies de naam clone waard zie je wel aan de foto's die andere welja ... typical nrml plant
                  SLH,AKA,OC 008.jpgSLH,AKA,OC 007.jpgSLH,AKA,OC 006.jpgSLH,AKA,OC 010.jpgSLH,AKA,OC 009.jpgSLH,AKA,OC 013.jpgSLH,AKA,OC 012.jpgSLH,AKA,OC 011.jpgSLH,AKA,OC 016.jpgSLH,AKA,OC 015.jpg
                  Gezamelijke foto SLH,AKA,OC 017.jpg

                  Dus momenteel begonnen aan de voorbloei stay tuned 4 more and peace out
                  Last edited by PAIN; 3 December 2014, 15:50.

                  Comment


                    #10
                    Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

                    Elk z'n goeiendag !!!

                    Kom ff een kleine foto update placeren

                    Super lemon haze na elk een keer knakken ;

                    SLH,AKA,OC 002.jpgSLH,AKA,OC 001.jpg

                    Kalashnikova's en Original clone's ;

                    SLH,AKA,OC 003.jpg

                    Laterzz !!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

                      ieeps pain ,
                      lekker gegroeid die kalashnikova vindk .
                      en ja die lemon haze is gewoon prachtig he schoon madammen man !


                      houd u goe he pain ,

                      Groeten Steundje

                      Comment


                        #12
                        Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

                        Hi Pain,
                        Misschien een stomme opmerking maar krijgen de kleinere plantjes aan de zijkant niet te weinig licht ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

                          Momenteel krijgen die nog licht , wanneer het echt nodig is zet ik die op een verhoog en binnekort vlam ik die 600w erin is er genoeg licht voor allen

                          Comment


                            #14
                            Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

                            Tip: Zet die kleintjes in het midden. Dan krijgen deze meer licht en zullen ze misschien wat aangroeien. Verder groeien die hazjes de pan uit :p.

                            Comment


                              #15
                              Re: Super lemon haze , Kalashnikova , Original clone

                              Super die lemon haze lekker dikke bladeren!

                              Sent from my C2105 using Tapatalk
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X