Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Modest's eerste binnengrow!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Modest's eerste binnengrow!

Q: Wat bedoel je met een opstelling als deze?
    De manier waarop de planten staan?
    Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

- wat hij bedoelt volgens mij is , dat je je potten mooi tegen elkaar laat aansluiten en niet willekeurig ergens plaatsen.

Comment

Wel, volgende keer komen er 6 in die ik vast laat staan vanaf de moment dat ze bovenkomen.
        Omdat ik er maar 5 had was het altijd zoeken om geen plantje uit te sluiten, ik denk dat ik met 6 de oppervlakte dus beter kan benutten.

Ook wil ik binnen een kweek of 2 gaan scroggen, maar eerst zien dat ik de voeding onder de knie krijg.

PS: Q, jij kweekt toch ook met Biobizz he? Wat gebruik je nog van hun lijn buiten de flessen bloei en groei?

Comment

Ja, dat met dat geel was me wel eens opgevallen, maar van foto's is het moeilijk te zeggen, dat is beter te zien als je de plant voor je hebt staan.
          Ik gebruik de hele lijn van Biobizz, behalve de wortelstimulator, die is van Hy-pro, die krijgen ze voordat ik op BB overga.
          QNQ2012080.jpg
          Bloei
          schemaatje wat ik aan hou, om de dag meestal, ligt eraan hoe ze eruit zien en hoe nat het is.
          Als je 'n keer echt gaat scroggen zal er een wereld voor je open gaan, hahaha..
          Dat is even wat anders, omdat je alle toppen optimaal kunt belichten.
          Tja, het is wel meer werk natuurlijk, tot ze uitgegroeid zijn.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

- hoe gaat het met de dames

Comment

Niet zo goed.

Bijna alle bladen zijn overal licht van kleur, veel uitgedroogde bladen met opgekrulde randen.
              Denk dat het een week of 2 geleden fout is gegaan, en heb ze de laatste paar weken een beetje verwaarloosd (wel genoeg water en voeding, maar geen tijd gehad om specifieke producten te halen in een shop).

De toppen lijken wel te groeien. Zeker de hoofdtoppen zie ik wel wat groeien, maar de onderste topjes blijven wel wat kleiner.
              Heb ook gemerkt dat dit weer echt de min. temperatuur is dat het kan hebben. Met de lampen aan is het zo'n 22-25 graden, met de lampen uit zo'n 13.5-17.5 graden. Veel hangt dus ook af van het weer buiten.

Momenteel krijgen ze nog steeds 1ml groei en 3ml bloei per liter. Water krijgen ze om de dag (1.5liter verspreid over de 5 planten).
              Vanaf de moment dat de haartjes bruin worden zou ik moeten overschakelen om 2ml groei en 1ml bloei
              Heb even snel wat foto's gemaakt, deze keer in normaal licht (wel flits, gaf minder blur).
              DSC01635.jpgDSC01634.jpgDSC01633.jpgDSC01632.jpgDSC01631.jpgDSC01621.jpgDSC01629.jpgDSC01628.jpgDSC01627.jpgDSC01626.jpgDSC01625.jpgDSC01624.jpgDSC01623.jpgDSC01622.jpgDSC01630.jpg

Iemand nog tips?
              Grtz.

Comment

Groeivoeding in de bloei?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Laat maar heb het schema gezien apart.

Comment

Comment

Yess

Probleem is dat het al een enorme toegave is om zo'n tent in huis te mogen halen, dan ga ik ze nu ook niet opzadelen met extra verwarmingskosten...
                    Chauffage staat op het minimum om toch de koude wat te breken, maar weet dat ik volgend jaar niet tijdens de winter ga proberen te kweken.
                    Dus hopen dat ik in de volgende grow (binnen een maandje of 2 schat ik) wat beter weer heb, en een voorraad waar ik een hele winterslaap kan doen.

Wel zeer jammer om m'n plantjes er zo bij te zien staan, hoop zelf namelijk ook dat ik hier toch heel wat lekkers vanaf ga halen. Hopen dat de toppen nog goed aandikken (zit anderhalve maand in bloei, dus pakweg 4 weken in actieve bloei, dus ik schat nog een goeie 4 weken te gaan).

Comment

mja das begrijp ik wel , maar das idd weer iets daje weet voor volgende kweek !
                      zal wel nog goe rokertje opleveren dit .
                      succes he man ,

Groeten Steundje

Comment

Wat een klotezooi dat je planten er zo uitzien
                        De toppen zien er idd nog wel redelijk uit.

Hoe staat het met je LV en ventilatie ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

LV zit altijd rond de 50%, ventilatie is ok.
                          Denk echt dat de grootste boosdoener de koude is, en hoop dat het niet extreem veel invloed op de topgroei gaat hebben (ongetwijfeld wel, maar ik hoop van niet).

Heb al zitten kijken voor een warmtemat, maar voor mijn tentje zou dat uitkomen op zo'n €130, en dat heb ik momenteel niet.

Comment

Mijn hart doet er pijn van
                            Wihte widow

Comment

Door de kou is je wateropname minder dus ook het omzetten van de voeding.
                              Denk dat verhogen van de voeding de definitieve dreun zal zijn.

Comment

Voeding word niet meer verhoogd, enkel maar veranderd.

Wat kan ik nog doen (buiten voor een warmere omgeving zorgen)?
                                Grtz.

EDIT: Ga geen topbooster gebruiken, dus voeding blijft ook enkel zoals nu bij groei en bloei.

Comment

Bezig...
                                X