Re: Modest's eerste binnengrow!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Modest's eerste binnengrow!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
pssst...Lightmix
Maar Stemma geeft ook al een mooi recept.
De bewijzen kun je zien in de kweekverslagen.
De Blue hash van Dinafem was erg snel bij mij. 8 weekjes bloei.
Truukjes: nope.Last edited by QnQ; 26 January 2015, 09:59.
Comment
-
He modest ik ben bang dat je de voeding niet meer uit de planten gespoeld krijgt. De wortels nemen niets meer op en vocht wordt onttrokken van het blad. Misschien is humic blast van Aptus nog een redmiddel. En kies geen strain meer uit Zuid Amerika als je geen goede temperatuur kan handhaven.
Comment
-
Lieve Soul,
De npk 2-1-2 in wormenhumus is niet voldoende als totaalvoeding maar er zit wel degelijk npk in.
Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Posthaha ze is daar weeral heNPK in wormenhumus????dan ga je toch eens de samenstelling moeten gaan lezen op de site van plagron,daar zal je oa opmerken,dat wormenhumus geen voeding is voor planten,stimuleert enkel je bodemleven van je potgrond miss Stemma
Comment
-
dan hebben we beiden een beetje gelijkOorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostLieve Soul,
De npk 2-1-2 in wormenhumus is niet voldoende als totaalvoeding maar er zit wel degelijk npk in.
Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
Comment
-
Vandaag dag 7 spoelen (denk dat ik 3 of 4 keer enkel water heb gegeven).
Het probleem is dat de trichomen ongeveer 80% cloudy zijn, de rest clear, dus dringend oogsttijd.
Zou graag wat langer spoelen, maar vrees dat ik hem dan te lang zou laten staan.
Het plan nu:
Vanavond als de lampen aanzijn spoel ik een laatste keer overvloedig met ijswater (tip van RS), en dan zou ik ze nog 3 dagen in het donker zetten.
Woensdag dan omhakkken, direct knippen (denk niet dat er nog veel voeding in de bladen zit) en drogen.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Net de laatste 2 planten geknipt. Merk wel dat omdat deze een nachtje hebben moeten wachten op de knipbeurt, het knippen veel lastiger ging.
Bon, zeer veel fluff zoals ik al dacht, en dit is allemaal bij het knipafval gegaan.
Heb mezelf in de bouwmarkt vlug wat gaas gaan halen zodat ik een droognetje kon maken.
Natgewicht weeg ik niet, aangezien dit enkel maar teleurstellend kan zijn, liever een weekje geduld hebben.
Gokken mag uiteraard wel
Sfeerfoto's:
DSC01658.jpgDSC01657.jpgDSC01659.jpgDSC01660.jpgDSC01661.jpgDSC01662.jpgDSC01663.jpgDSC01664.jpgDSC01665.jpgDSC01657.jpgDSC01658.jpg
Ik ga zo snel mogelijk beginnen aan de volgende kweek. Het plan is om deze 1-2 weken te drogen in de tent, en dan de weckpot in, en ik zou diezelfde dag nog willen beginnen met de volgende.
Maar heb tegen dan nog heel wat werk, nieuwe voedingslijn, hoe ik ze ga opstellen, welke soorten ik er nog ga bijdoen, of ik ga toppen of niet, ...
Een van dezer komt er een nieuw topic met de plannen voor de volgende kweek.
Rookverslag volgt!
HighrieStap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Rookverslag was ik al vergeten
Helft is al op, dat zegt al genoeg...
Volgens de weegschaal was de oogst zo'n 100g, maar het leek minder.
Qua smaak ben ik zeer tevreden, smaakte in het begin zeer zoet, en na een tijdje curen is de zoetheid er wat uit, en komt er een hele frisse smaak af.
Zeker een aanrader!Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
Comment