Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x white widdow / 2x onbekend!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 x white widdow / 2x onbekend!

75watt is meest mooie, lekker mee knallen! Je kunt gaan denken dat je 2 kabels nodig hebt om je lampen aan te krijgen, maar dit hoeft niet. Zorg dat je 2 lampen er beiden goed in zitten Er zijn namelijk 2 aansluit mogelijkheden, maar 1 is voldoende.

Comment

Ooke bedankt voor de tip. Zodra ik de boel aangesloten heb. Plaats ik een fototje. Ben benieuwd, hoor alleen maar positieve dingen over de T-neon.

Comment

20141113_183522.jpg

20141113_183517.jpg

Resultaat !!

Comment

Mooi mooi
          Nu enkel nog verpotten

Comment

Ja ik zou ze ook asap verpotten. Kies bij voorkeur voor zwarte vierkante potten, waarom zwart ? Buiten om dat zwart licht buiten houd, houd het ook warmte vast. Vooral omdat je met TL kweekt, zul je merken dat de temperatuur lager is: per slot TL geeft weinig warmte af. Vooral als je ze rust geeft, en dus het licht uit is, zal de temperatuur zakken.

Zonder verse lucht zullen wij het niet lang volhouden, dit is niet anders met planten. Je zult ze echt verse lucht en het liefs een klein windje geven. Denk aan een clip fan, een pc fan of en mini fan om dit te bereiken. Onderschat dit aspect niet, zelfs in de groei fase niet. Hoe beter je ze voorbereid, hoe makkelijker je kweek zal verlopen.

Daarbij zul je merken dat je dames groter gaan worden, heb je daar ook ruimte voor ? Als dit je hok is zul je echt moeten zorgen dat je wat aanpassingen maakt, zodat je een kans krijgt om het tot een goed eind te brengen.

- Verse lucht je tent in zuigen ( passief ) of verse lucht in blazen ( actief )
            - Filter ( je dame gaat ruiken in de bloei, dat wil je niet delen met je buren of erger: de blauwe petten )
            - Windje veroorzaken door middel van een Clip Fan
            - Hoogte zien te krijgen, als niet kan: scrogg is een optie of super cropping. Een net of gaas is dan wel een handige tool om te hebben...

Daarbij zijn er nog meer tips te geven wat het makkelijker maakt, zoals een hygro meter ph/ec meters ect ect... Gezien dat je het zo low budget mogelijk wilt houden, zal ik die dingen achter wegen laten. Je zult wel merken dat het kweken met de juiste "gereedschappen" het een stuk makkelijker en fijner maakt.

Gezien de vele hobby kwekers die net zoals jou begonnen zijn, en na maximaal 6 maanden besloten om toch een tent aan te schaffen: dat moet wat zeggen ? De kans dat je er wat vanaf haalt acht ik erg klein. Wij kunnen niet jou budget bepalen, en dus alleen advies geven op wat je hebt en laat zien. Dat je dan ( ongevraagd ) advies krijgt, is omdat men weet dat je het niet gaat redden met wat je nu bezit.

Kweken kost gewoon geld, net zoals het je zat zou kosten om in de shop te roken ? Overweeg om voor een HPS ruimte te gaan met de juiste spullen ( tent-afzuiger-softbox-Variac of een 5 standen fan controller/softbox/ph-ec meters/lightmix/voeding/potten/hygro-termometer/MABO of ander auto blus systeem/Sonoconnect slangen/clip fan/400 of 600watt HPS en een filter natuurlijk )

Hopend dat je er wat aan hebt, en onthoud: het is geen kritiek zoals je kweekt, puur en alleen advies.

Comment

Bezig...
            X