Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Silver Cheese - 2de ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Super Silver Cheese - 2de ronde

Inderdaad, heb veel aan zijn verslagen gehad en komt over als een aardige vent.

De VSA ga ik op een tegel zetten die ik dan weer op een grotere plaat brandwerend materiaal wil leggen, ben bang om op te hangen ivm de hitte en de mooie witte muur die ik heb/brand. Ik maak mij altijd veel zorgen om de veiligheid en ben geen elektra expert dus dat helpt ook niet. Heb een MABO granaat en handblusser voor de noodgevallen, laten we hopen dat het niet zo ver komt.

Comment

Dat denk ik ook wel ja.

Zo kan je het inderdaad ook doen, je kan ook je vsa tegen een plaat/verdikking hangen en dan tegen de muur.
      Ik ben ook geen elektro professional, al heb ik met het kweken hier en daar wel wat opgestoken .
      Die Mabo's heb ik gisteren of eergisteren toevallig filmpje van gezien, is wel iets goed denk ik.
      Wil dit misschien ook wel aanschaffen kost toch 125 euro niet?

Comment

Ik zal er nog eens goed over na denken, heb nog een paar dagen. Heb er zoiets voor betaald maar als ik google op mabo brandblusgranaat zie ik dat het nu eerder 85 euro is. Goed voor de 'peace of mind' bij mij iig .

Comment

Snap ik volledig!
          Beter voorkomen als genezen.
          Ook al kan het zijn dat het niet doet wat het zou moeten doen maar toch liever iets als niets hebben hangen.
          Ga mezelf ook eentje aanschaffen heb nu alleen maar een brandmelder ook voor de 'peace of mind' maar niet dat die iets gaat blussen als het nodig zou zijn, hopelijk niet.

Comment

Geplant: 20-11, alles boven op 24-11
            Groeidagen: 26

Gaat volgens mij de goeie kant op, heb een of twee bobbelige blaadjes maar als dat alles is .. ! Eergisteren de laatste plant getopt. Ga ze morgen wat groei voeding geven en dat wilde ik, als ze het aankunnen, eigenlijk de eerste week van het 12/12 schema ook nog doen aangezien ze nogal door schijnen te groeien. Ze gaan nu ook al flink elke dag dat ik ze zie...

Moet ik mijn planten al dieven ? Heb begrepen dat je dat ongeveer tegelijk met het toppen moet doen ... heb tijdens water geven maar wat foto's gemaakt.

En allen saampjes nog eens.

Ik heb wel een beetje spijt van de lange bloeiduur, nu het toch ter sprake gekomen is, heb het gevoel dat je dan meer tijd hebt om fouten te maken zeg maar ... hoop dat ik er wat meer vertrouwen in krijg !
            Last edited by schoenendoos; 20 December 2014, 02:24.

Comment

Ziet er goed uit eh schoenendoos ,
              DIe groeivoeding in het begin van de bloei is geen probleem denk ik.
              & het dieven kan je al doen of in het begin van de de bloei.
              En dat van die lange bloei moet je je geen zorgen over maken tot nu toe heb je toch al een mooie ronde vind ik.
              Mocht er zich iets voordoen zijn er genoeg andere hier die dit snel zullen zien en jijzelf ook, dus komt goed toch

grts cheese

Comment

Thanks weer iedereen, vandaag de bloei lamp opgehangen en de tijd op 12/12 gezet (op de 31ste dag). Heb na het toppen nog 1 week groei meegenomen.

Groeidagen: 30

Ze zien er goed uit volgens mij, wel heel verschillend in hoe ze eruit zien vind ik zelf. Morgen neem ik even de tijd voor wat foto's en verdere inspectie maar dit is hoe het eruit moet zien:

Tijd loopt ideaal van 20:00 tot 08:00. Ik geef ze ook een beetje groei voeding, ongeveer 1/2 a 1/3de. De eerste dag deed ik 1/2 aanbevolen en kwamen er heel kleine verbrande puntjes dus even gewacht een dagje en 1/3de gedaan en nu niks. Hoop dat ze er morgenavond weer mooi bijstaan.

Comment

Ziet er goed uit,
                  Die zullen nog wel wat door groeien in de bloei, is een sativa.

ben benieuwd schoenendoos.

Grts cheese

Comment

Ze staan er mooi bij!
                    Verslag Zelfbouwkast & Kweekverslag 2

Comment

Groeidagen: 36
                      Dagen 12/12 (23-12): 6

Helaas heb ik wat kleine probleempjes. De onderste bladen worden chlorotisch/geel. De algehele staat van de planten is nog prima maar het begint wel bij vrijwel alle planten onderaan te vergelen. Hieronder wat fotos. Ik geef inmiddels elke dag +-100ml met 100% voeding. Misschien ben ik daar wat te laat mee gestart want er zijn amper verbrandingsverschijnselen en ben heel snel naar 100% gegaan. Kan natuurlijk ook nog betekenen dat het niet opgenomen word.

Een aantal bladeren hebben ook een soort scheurtjes. Ben bang dat dit een gevolg van toppen is waarbij ik niet voorzichtig genoeg geweest ben. Enfin. Oordeel voor uw zelf.

Geel blaadje

Doodgaand blaadje onderaan

Futloos blaadje op plant die vergeeld is.

Scheur blaadje

Nog wat fotos omdat het allemaal er niet zo slecht uitziet, als het maar niet erger word !

We gaan gewoon door.

Comment

Misschien hebben ze tijdje geleden iets te nat gestaan,
                        maar ze zien er toch goed uit .
                        Die kleine schade zou ook wel eens kunnen komen doordat je wat water met voeding morst.
                        Niks om je zorgen over te maken zo te zien, doe zo verder schoenendoos.

Grts cheese

Comment

,komt goed.

Comment

Thanks guys, mijn vorige kweek is helaas vergeeld en zo tot een eind gekomen dus ben er een beetje zenuwachtig over .

Comment

Ik heb nu mijn 5de kweekje draaien en mij valt op dat bij de overgang van 18/6 naar 12/12 de dames even iets minder willen drinken alvorens beginnen te slurpen voor de bloei.
                              Kan het me ook verbeelden maar denk het niet.

Comment

Hi schoenendoos,

Ziet er allemaal mooi uit hoor.
                                Maar t is beter om de plantjes wat ruimte te geven. Schuif de potjes van elkaar uit. Ze houden van ruimte en dat heb je en dus kun je t goed gebruikten.
                                Probeer ook te knakken straks als de takken wat groeien.
                                Ziet er heel leuk uit hoor wat je daar hebt

Grtjes

Comment

Bezig...
                                X