Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth
9 december
Dag des oordeels.......
Welke plantjes houden we en welke doen we weg?
Het groepje bij elkaar
op 4-12 en op 9-12
P1010446.jpgP1010451.jpg
De familie Cannatonic, de meest rechtse (cannatonic 2) lag plat maar groeit gewoon weer omhoog
mag van mij weg.
P1010453.jpg
De familie Sweet Tooth, mmmm lastig.....
P1010455.jpg
en dan de Afrodite, zij mag blijven..
P1010457.jpg
Ik vind het toch wel apart dat je nu zo klein al verschillende phenotypes ziet
en de cannatonic geurde al behoorlijk bij het verplanten, dat belooft wat
Eerst de aarde maar mengen
P1010459.jpg
Op de chat vonden ze alle plantjes goed genoeg om mee door te gaan, dus heb ik ze
allemaal maar gehouden, wel met twijfels over het hellende maar doorgroeiende plantje.
Uiteindelijk maar 7 x 13 liter potten gevuld ( met ongeveer 20% wormenmest en 80 % lightmix- 4 kommen lightmix,1 kom wormenmest) en de plantjes daarin gezet. Alles tot aan de lobblaadjes onder gezet in de luchtige mix, dit zal nog wel inklinken dan vul ik het weer aan.
( had nog plastic potten van de buitenkweek, wel ongebruikt maar met heel heet water en sop goed afgewassen)
Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar maximaal 5 plantjes in de tent,
heb er gewoon teveel gezaaid en alles is opgekomen ( wat niet is opgegeten door de kat)
Heb vervolgens root juice en bio heaven gegeven, straks nog wat Vital blad spray vlak voordat de lichten uitgaan. misschien plaats ik zo nog een foto van de tent en anders komt dit morgen.
Wat denken jullie ervan ?
Hier nog een foto van mijn vandaag ontvangen prijs uit de JD lotto
P1010469.jpg
Tot laters
9 december
Dag des oordeels.......
Welke plantjes houden we en welke doen we weg?
Het groepje bij elkaar
op 4-12 en op 9-12
P1010446.jpgP1010451.jpg
De familie Cannatonic, de meest rechtse (cannatonic 2) lag plat maar groeit gewoon weer omhoog
mag van mij weg.
P1010453.jpg
De familie Sweet Tooth, mmmm lastig.....
P1010455.jpg
en dan de Afrodite, zij mag blijven..
P1010457.jpg
Ik vind het toch wel apart dat je nu zo klein al verschillende phenotypes ziet
en de cannatonic geurde al behoorlijk bij het verplanten, dat belooft wat
Eerst de aarde maar mengen
P1010459.jpg
Op de chat vonden ze alle plantjes goed genoeg om mee door te gaan, dus heb ik ze
allemaal maar gehouden, wel met twijfels over het hellende maar doorgroeiende plantje.
Uiteindelijk maar 7 x 13 liter potten gevuld ( met ongeveer 20% wormenmest en 80 % lightmix- 4 kommen lightmix,1 kom wormenmest) en de plantjes daarin gezet. Alles tot aan de lobblaadjes onder gezet in de luchtige mix, dit zal nog wel inklinken dan vul ik het weer aan.
( had nog plastic potten van de buitenkweek, wel ongebruikt maar met heel heet water en sop goed afgewassen)
Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar maximaal 5 plantjes in de tent,
heb er gewoon teveel gezaaid en alles is opgekomen ( wat niet is opgegeten door de kat)
Heb vervolgens root juice en bio heaven gegeven, straks nog wat Vital blad spray vlak voordat de lichten uitgaan. misschien plaats ik zo nog een foto van de tent en anders komt dit morgen.
Wat denken jullie ervan ?
Hier nog een foto van mijn vandaag ontvangen prijs uit de JD lotto
P1010469.jpg
Tot laters
Comment