Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zetten lekker uit.
Dat kan ook maar beetje lucht verversen is geen overbodige luxe.
Als de lamp uit is staat de afzuiger en inlaat iets rustiger zo`n beetje op 25% in de bloei op 50% continu
Ben benieuwd, mooie plantjes, ben vooral benieuwd naar die afrodite, die heb ik ook ooit eentje gehad, was er erg over te spreken.
die stekker wisselen vind ik wel verstandig, stel in t ergste geval stopt nu snachts die fan een keer een paar uur, word t dan zo warm dat t een (brand)risico word of ben je dan alleen je planten kwijt?
je kan anders ook nog iets anders op die socket aansluiten (waarbij t niet uitmaakt als t ermee stopt, puur ter indicatie, en je fan op een aparte timer zetten. misschien is dit niet nodig maar zat wat na te denken..
Volgens mij gaat het wel goed in de tent, de groei zit er nog aardig in.
Naar mijn idee zou ik wel wat meer water kunnen geven maar ik ben bang om teveel te geven.
Geef nu elke dag zo'n 200 a 250 ml per plant. Het is mij wel duidelijk geworden dat de Cannatonic's en de Aphrodite meer water vragen dan
de Sweet Tooth's. Ik geef elke dag ca 75% van de aanbevolen voeding van het Biobizz schema, heb een aangepast biobizz schema van Q maar dat loopt pas vanaf zichtbare bloei. Gisteren hebben ze de bacterial gehad, dan sla ik de biobizz op 1 ml grow na over.
Comment