Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
- mooie dames stemma
- vind het mooi om je tekst te lezen zo weet ik ook als ik een heel klein probleempje ondervind met de lamp , dat ik ook voor lumatek ga.
- was leuk gesprekje blijkbaar , gelukkig was de andere niet ziek of je kon de ene zelf nog uitleg geven hahahaa
@Amazing, ik denk niet dat er slechte EVSA's zijn.
Je moet net het model vinden wat aan je wensen voldoet, welke goed werkt in jouw situatie en het blijft doen in jouw handen. Dat kunnen alle merken zijn en misschien zijn het er maar 2.
Toch liever een grote kloeke evsa,dan zo'n klein minibakje,volgepropt met allerlei elektronica,in kweekruimtes vol met vocht/warmte,moet dat wel mislopen net zoals de bromfietsen van tegenwoordig met al die electronica,ben je veel beter af met de goeie ouwe honda camino's e.d
dat heb je mooi geregeld stemmaku !
zelf zou ik dan weer in jou plaats naar je oudere merkje gaan kijken ivm datje daar geen last met had .
ze hebben je wel mooi geholpen en je hebt de juiste dingetjes gevraagd .
en de plantjes staanr lekker bij vindk , die cannatonic is lekker aan de top opbouw bezig zie ik .
hopelijk is de sweethtooth alsnog geen herma zou het wel spijtig voor je vindnen .
stemma'tju nog veel succes met je dames en hopelijk komt dat ivm je evsa'tje snel in orde he .
21 januari Vandaag de Lumatek binnen gekregen, de plantjes staan weer in een 400 W smiley_sun.gifzonnetje.
Bedankt Roy!
Vanmiddag ontdekte ik wat paarse steeltjes bij de Cannatonics, niet geheel paars maar aan de bovenkant van de steel.
(Stress door kou, knakken en/of dieven, ze hebben het allemaal voor hun kiezen gehad de laatste dagen.)
De Cannatonics kropen weer omhoog (het lijkt wel onkruid ) vandaar dat ik een nieuwe knakronde heb uitgevoerd.
De Sweet Tooths staan nu wat hoger maar dat zal wel bijtrekken.
Hoe vaak en tot wanneer in bloei mag je eigenlijk knakken ?
De Foto's
( Hier zien jullie meer op dan ik kan vertellen )
22 januari 2x (post-knak en pre-knak) en 19 januari
Gefeliciteerd met je nieuwe 400 watter !
Je hebt weer een knakronde gedaan zie ik.
Je kan knakken tot de groei uit de plant is.
Het worden wel lekkere toppen en daar kunnen je zonen nog wel wat plezier aan beleven !
Ga zo verder en veel geluk daar ...
Comment