Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

Aan de witte haren te zien heeft dat stuifmeel geen schade aangericht. Anders moest je nu duidelijk takken zien met bruine haren. Met twee extra had het mss te vol gestaan. Elk nadeel heeft zen voordeel. Die 4 andere steken precies een tandje bij.

Comment

Als ze zonder water zitten gaan ze het vocht uit de bladeren halen,mochten ze dan ook arm aan voeding staan kan het hard gaan.
      Maar word een lekker veldje zo

Comment

@ Soulrebel, gele bladeren halverwege de bloei vind ik wel een beetje eng, ze zitten vnl. in het geknakte veld. Misschien hoort het bij het knakken ? Ik weet dat je met smartpotten weinig risico hebt om te veel water te geven, maar je zal net zien dat dit mij lukt

@Beowulf, ik denk dat we inderdaad mazzel hebben gehad (tot nu toe ) gelukkig valt de nieuwe EVSA niet meer uit.

@MWay, ik begreep dat een te droge kluit de EC flink omhoog gooit, dus ik moet er maar geen gewoonte van gaan maken.
        Ik heb ooit zo'n blumat starterset gekocht voor een paar buitenplanten.
        Maar na het uitpakken zag ik er geen heil in ( ), dus die ligt nog in de kast te wachten tot ik het licht zie
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Daarom geef ik ook elke dag water en 1 dag in de week niet.
          Staan ze nooit te droog.

Comment

Dont worry Stemma,zeker halverwege de bloei doodnormaal,of wil je met knalgroene bladeren afbloeien mss

Comment

@Mway-dat is wel een goede tip, die houden we erin content1.gif
              @Soulrebel, nee, groene bladeren op het eind is wel gek, dan vertrouw ik op je ervaring smiley_victory.gif

Ontkiemd : 27 november
              18/6 : 30 november
              12/12 :18 december
              Bloei :31 december Sweet Tooth , Cannatonic enkele dagen later.
              Aantal dagen bloei ca. 33

1 februari

Overmorgen staan ze ca 5 weken in bloei, dan wil ik zoals Q en MWay aanraden, de lamp boosten naar 440W.
              Omdat de temperatuur nu al soms op het randje zit (27C tot 30C ) heb ik gisteren een extra passieve inlaat gemaakt,
              de opening zat er al , was dus kwestie van er een slang aanhangen.

Op wat gele bladeren na gaan de2 planten wel lekker. Ik heb de growvoeding iets opgehoogd om een evt. stikstoftekort aan te vullen.

De Foto's

1 februari en 29 januari ( vlgs mij heb ik de Sweet Tooth's omgewisseld..)

P1020085-1.jpgP1020056-1.jpg

P1020093-1.jpgP1020107-1.jpg
              P1020095-1.jpgP1020109-1.jpg
              P1020088.jpgP1020083.jpg

Weer bedankt voor jullie aandacht waving2.gif
              Last edited by Stemma; 1 February 2015, 17:54. Reden: Foto's juist plaatsen

Stemma doet stout (2016)

Comment

Alright green sister fundament lag er al

Comment

nice stemma, doe vooral zo verder.
                  is toch wat anders dan je eerste kweekje hier
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Stemm, ja boosten naar 400+ .
                    Temp is wel goed.... hou je lv in de gaten.
                    De Tooth ziet er beter uit dan de Tonic qua topvorming .

Baaammmmmm...ga zo verders, gaan jullie thuis van genieten als t klaar is .

Hippie .
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ziet er zeker mooi uit! Gaat goed komen. Op je water letten. Ik heb namelijk hetzelfde
                      eufel als jij. Ook precies dezeflde bladproblemen, omdat waarschijnlijk de plantjes te lang
                      droog stonden.

Comment

Blijft er heerlijk uitzien en idd iets meer water geven.
                        Als ze nu droog staan en gezien je grond uitgeput is en geen voeding meer lever kan het ineens hard gaan.
                        Want ze zit dan niet alleen zonder water maar ook zonder voeding.
                        Maar niet ineens een plons meer voeding geven,de zelfde dosis aanhouden en gewoon iets meer water.

Comment

Ziet er goed uit stemma! Vooral die sweet tooth gaat hard. Je hebt t mooi voor elkaar.

Comment

- dit ziet er hier mooi uit stemma

Comment

Hoi stemma
                              Ken de soortjes niet,maar dat zegt niks natuurlijk,je topic is goed bezocht,maar jou kennende,vind ik dit niet vreemd,dat is je karma,zoals ik al eerder zei.Bij jou voel je je gauw thuis,omdat je zo zuiver bent.Nou je hebt het kweken echt wel onder de knie.En ik hoop dat ze de cbd waardes waarmaken,omdat ik weet dat steffa dat het lekkerst vind,wat een bofferd is dat met zon lieve moeder.Nou ik ga me aboneren op jou topic,want ik wil niks missen.
                              Ik ben ook blij dat je het kweken zo leuk vind,en je maakt er altijd wat van.
                              Dus plof ik zit en kijk lekker mee.We zijn net weer bij de shop geweest,maar dat is niet te vergelijken met onze hobby weed.
                              Af en toe dan voel ik het al in mn keel als we roken.Maar Ina heeft er veel baat bij kwa pijn.Ze is gister weer bij de bottenrekker geweest,en dan heeft ze de volgende dag wat meer pijn,maar een lekkere joint doet haar goed,ik rook alleen s,avonds omdat ik ook nog medicijnen slik.Amitryptiline 25 mg,maar ik heb er al de helft afgeknabelt.De therapie is soms wel hevtig hoor,maar ik wil er door heen.Je hebt een lichamelijk deel met veel sport,en 1 keer per week,groepsgesprekken.Gelukkig heeft dat me doen inzien dat ik niet de enige ben,en we vinden steun bij elkaar.En dan zie je ook dat er nog ergere gevallen zijn.
                              Er word ook wel eens een traantje weggepinkt.Maar soldaten,geven om elkaar en heb al wat leuke maatjes gemaakt.
                              Wat is het nog maar kort gelee he 4 oktober.Nou ik ga of topic merk ik.
                              He lieverd ik en mn vrouw volgen je kweekverhalen,en ze ligt soms dubbel van het lachen,je maakt van je hart geen moordkuil.
                              Dus ga lekker zo door,ik kan net zo goed fem zaden op balkon zetten,en dan een buitenscrog gaan doen.Je moest es weten hoe ik dat gehannes met die lekkere plantjes mis.De geur, het zorgen voor,affijn jullie weten het wel.
                              GrTuinbroek

Comment

@ Rebel, we blijven doorgaan hoor
                                @Thugz, als ik aan de spint terugdenk , afjes op 12-12 pffff, ervaring opdoen en fouten maken helpt echt
                                @ Hipske, bedankt man
                                @Heizenberg, dat water geven vooral de Cannatonic kan ik lastig inschatten, inmiddels weet ik dat sativa's wat slapper zijn en de bladeren meer laten hangen, ik probeer hier nu op te letten.
                                @MWay, ik geef nu ook evt. bij een tweede ronde wat extra water , dat voelt wel prettiger aan je bent dan minder geneigd om bij de eerste gift veel water te geven.
                                @Cookaap, helaas geen paarse buds, maar ik ben zeer tevreden
                                @Amazing, thanks
                                @Tuinbroek, leuk dat je mijn topic bezoekt man ! Ik ben blij dat het leven je weer een beetje begint toe te lachen. Hartstikke goed dat je in therapie je PTTS aangaat, het zal heel erg zwaar zijn. Ik stuur je zo een PM.

Ontkiemd : 27 november
                                18/6 : 30 november
                                12/12 :18 december
                                Bloei :31 december Sweet Tooth , Cannatonic enkele dagen later.
                                Aantal dagen bloei ca. 38

6 februari,

De vergeling begint ergere vormen aan te nemen en treft vooral de Sweet Tooth,
                                het zal er wel bijhoren maar ik vind de planten met groene bladeren er mooier uit zien.
                                Ik ben geneigd om meer te gaan voeden maar de "jongere"blaadjes zien er toch wel goed groen uit.

Ik geef nog steeds de hele Biobizzlijn; algamic, biogrow, biobloom, bioheaven en topmax.
                                ik zou de biogrow evt. kunnen vervangen door de fishmix.

De lamp staat nu 2 dgn op Superlumen 440W, de temp houdt zich netjes tussen 20 C en 28 C,
                                de LV schiet nog alle kanten op meestal rond 40 maar fluctueert vlgs de hygrometer tussen 90 en 32,
                                de meter hangt net onder het bladerdek ws meet hij na het wateren daardoor de hogere lv.

We hadden vanavond weer een half uurtje geen stroom ( het hele dorp !) hopelijk stimuleert dit deze keer geen "hermagevoelens"

De foto's

6 februari en 1 februari
                                P1020111-1.jpgP1020085-1.jpg

P1020119-1.jpgP1020121-1.jpg

Top en crop
                                P1020122-2.jpgP1020122-3-1.jpg

P1020138-1.jpgP1020118-1.jpg

Top en crop
                                P1020145-2.jpgP1020145-1-1.jpg

P1020117-1.jpgP1020110.jpg

Tot de volgende keer
                                Last edited by Stemma; 7 February 2015, 10:22. Reden: spelfout corrigeren

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X