Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aphrodite , Cannatonic en Sweet Tooth

Oeps, gecorrigeerd.

Bedankt Flint
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Mooi gedaan,was een leuke run om te volgen.
      Benieuwd naar je eindgewicht en wat Steffa aan de strains heeft.

Comment

al die amber trichs zal hij wss niet teveel in staat zijn om dat direct te vertellen mway

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Net een interessant artikel gelezen,van hetgeen ik al in men achterhoofd had zitten
        bij gefeminiseerde zaden,wordt elke vorm van stress,bv toppen lollipop enz ten zeerste afgeraden,alsook de reden waarom je geen stekken kan nemen van een gefeminiseerde moederplant,om geen herma's te kweken
        Last edited by soulrebel; 3 March 2015, 19:58.

Comment

Nadat de storingen van de evsa waren verholpen, heb ik geen bananen of ballen meer aangetroffen. Tijdens het knippen in de Cannatonic 1 blank glimmend zaadje aangetroffen. Waarschijnlijk was het stuifmeel van de Afrodite niet potent/viriel genoeg, om te kunnen bevruchten of heeft zoals Q zei de afzuiger het stuifmeel opgezogen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik niet alle planten had weggegooid.

De lumatec heeft geen storingen gehad maar wel de son t Pia plus krom getrokken.
          Waarop ik bij een growshop in de buurt, die geen gavita op voorraad had, een lucolux kocht deze zou ook prima werken op een evsa. En.....deze startte de volg. ochtend niet op.Dus gelijk naar Amsterdam gereden voor Gavita enhanced lamp en deze heeft verder zonder problemen gewerkt. Zal er nog klein foto topicje van maken.

@Mway, we hebben wat Juanita lagrimosa wiet kunnen kopen, dit is ook een 1op1 strain. Hij wordt daar niet echt high of stoned van maar het geeft een zeer relaxed en ontspannen gevoel welke zo'n 1,5 uur aanhoudt. Als hij hierna 'sterkere' wiet rookt dan voelt deze ook prettiger aan dan zonder vooraf juanita te vapen. Ik ben inderdaad erg benieuwd hoe de Cannatonic gaat bevallen.

@Soulrebel, je moet als moeder toch een keer een rustige avond kunnen hebben, vandaar de amber trichomen . Stress kan inderdaad de hermafactor tot uiting laten komen, vlgs. mij kan verkeerd voeden dat al. Het zou mooi zijn als alle breeders de hermagevoelige planten uit een strain goed uit(kunnen)sorteren.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
            al die amber trichs zal hij wss niet teveel in staat zijn om dat direct te vertellen mway

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Net een interessant artikel gelezen,van hetgeen ik al in men achterhoofd had zitten
            bij gefeminiseerde zaden,wordt elke vorm van stress,bv toppen lollipop enz ten zeerste afgeraden,alsook de reden waarom je geen stekken kan nemen van een gefeminiseerde moederplant,om geen herma's te kweken
            Om gefeminiseerd zaad te maken moet je eerst op zoek naar een dame die door middel van stressen met geen mogelijkheid herma te krijgen is. Dit is in feite dan een mutant. Heb je eenmaal zoon mutaite gevonden (selecteren uit een heel groot aantal planten (1 op de 100.000 zal deze mutatie vertonen) en men forceert deze mutant dan met gebberaline of zilvernitraat tot aanmaken van hermabloei of banaantjes dan heb je "vrouwelijk stuifmeel met een lage hermatendens. Deze kruist men dan met een andere dame die ook een zeer lage hermagevoeligheid heeft. Uiteindelijk heb je dan een F1 die gefeminiseerd is met een lage herma tendens maar het zal nog niet stabiel verankerd zijn, hiervoor kruist men dan weer terug op een stek van de oorspronkelijke ouder om het stabiel te verankeren. Dit moet een aantal keer gebeuren.

Zoals je ziet komt er dus heel wat bij kijken en valt of staat het vooral bij die eerste selectie van het ouderpaar. Helaas zijn er veel zaadbanken die niet lang of goed genoeg zoeken naar zoon mutatie en kruist men niet een aantal keer terug op de oorspronkelijke ouder maar gooit men het f1 zaad meteen op d markt.

Comment

Hye stemma mooie oogst!
              Ziet er allemaal heel goed uit.
              Zeker nadat je die banaantjes hebt gehad.
              Hopelijk geen halve zaadbank in je wiet maar zo te zien niet he?
              Ik heb hetzelfde probleem met mijn lumatek die son t pia trekt bij mij ook krom.
              Daarom dat ik ze niet durf boosten staat zelfs maar op 600, is toch een philips dat je bedoelt?
              In ieder geval mooie oogst stemma nog even drogen en dan kan er gerookt worden .
              Ze zullen wel tevreden zijn daar, hopelijk hebben ze nog wat geduld .

Proficiat stemma!

Grts cheese

Comment

Je kunt volgens mij ook als je een goede dame hebt gevonden daarop terugkruisen en dan krijg je S1 zaden kopieen van moeders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door royalcheese1grow View Post
                  Hye stemma mooie oogst!

Ik heb hetzelfde probleem met mijn lumatek die son t pia trekt bij mij ook krom.
                  Daarom dat ik ze niet durf boosten staat zelfs maar op 600, is toch een philips dat je bedoelt?

Grts cheese
                  Dank je Cheeske, het was inderdaad de philips son t pia.
                  Met de Gavita heb ik geboost en geen enkel probleem, zou je dan ook willen aanraden om een gavita enhanced lamp te gebruiken.

Stemma doet stout (2016)

Comment

mijn sweet tooth had ook enkele banaantjes gemaakt helaaas
                    maar nergens geen zaad in gelukkig
                    je meisjes zien er smakelijk uit stemma
                    tijd dat ik kom proeven
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

en nog een stuk goedkoper,die gavita lampen,ben er zelf ook heel tevreden van,zeker als je met dimbare evsa's werkt,die lampen zijn er speciaal voor gemaakt om te dimmen

Comment

Mooi hoor stemma! Wat een knoeperds!

Comment

15 paginas aan lees en kijkgenot! Subliem verslag Stemma!

Comment

En aan het eind komt het toch allemaal goed, gelukkig.

Good job mom.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Wat wordt de volgende ronde,of nemen we even een kittekat break

Comment

@Rebel, Nou ik had mij erg verheugd op een paar "happiness" zaden maar dat ging niet door

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X