Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25x Silver haze 12/12 methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 25x Silver haze 12/12 methode

    Damn die zijn veel gegroeid!!!

    Comment


      Re: 25x Silver haze 12/12 methode

      Hier een update met duidelijk de top ontwikkeling te zien.
      Verder heb ik eigenlijk vrij weinig te melden. Alles gaat zoals het hoort te gaan

      IMG-20150113-WA0009.jpg

      Comment


        Re: 25x Silver haze 12/12 methode

        Echt vet man ziet er goed uit hoe lang zijn ze nu

        Comment


          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            Re: 25x Silver haze 12/12 methode

            Strek is er wel voor het grootste deel uit ja
            Ik ben erg blij dat ik ze gelijk op 12/12 heb gezet want het zijn best bomen geworden hier een foto van hun lengtes

            IMG-20150110-WA0001.jpg


            Voor de 12/12 methode zijn ze redelijk groot geworden. Ik ben blij dat ik niet grotere potten had. Misschien had ik zelf beter 5,5 liter kunnen nemen maar alles gaat goed. Ik wil niet weten wat voor bomen het worden als ze in een 11liter of meer zitten

            Comment


              Re: 25x Silver haze 12/12 methode

              mooie plantjes
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                Oorspronkelijk geplaatst door gijsie140 View Post
                Voor de 12/12 methode zijn ze redelijk groot geworden. Ik ben blij dat ik niet grotere potten had. Misschien had ik zelf beter 5,5 liter kunnen nemen maar alles gaat goed. Ik wil niet weten wat voor bomen het worden als ze in een 11liter of meer zitten
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                  Zien er zeker goed uit!
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                    Hmm, voor iemand die absoluut geen fan is van dat 12/12 systeem moet ik toch zeggen dat dit zeker een geslaagde ronde gaat zijn. Maar, ze zijn nu dik 5 weken oud en moeten nog wel een week of 8 afbloeien. Dus 7 keer oogsten per jaar zoals vermeld op de site zal moeilijk worden

                    Uiteindelijk loop je gelijk met iemand die drie weken voorgroeit en dan naar 12/12 gaat, maar dan met 9 planten ipv 25.

                    Comment


                      Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                      Ik vraag me af hoeveel hij per plant er uitgaat krijgen ze zien er echt goed uit [emoji14] zou tochtegek zijn als je 50gr p.p. er uithaald [emoji14]

                      Comment


                        Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                        Hoe hoog zijn ze nu gemiddeld Gijs?
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                          Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
                          Hoe hoog zijn ze nu gemiddeld Gijs?
                          Ze zijn gemiddeld 80cm per plant. Had dat zelf al geschat en het blijkt te kloppen. Nu nog wachten op de grote buds

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                          Hmm, voor iemand die absoluut geen fan is van dat 12/12 systeem moet ik toch zeggen dat dit zeker een geslaagde ronde gaat zijn. Maar, ze zijn nu dik 5 weken oud en moeten nog wel een week of 8 afbloeien. Dus 7 keer oogsten per jaar zoals vermeld op de site zal moeilijk worden

                          Uiteindelijk loop je gelijk met iemand die drie weken voorgroeit en dan naar 12/12 gaat, maar dan met 9 planten ipv 25.
                          Ligt er ook aan welke soort je hebt. Indica altijd voorgroeien. Savita groeit nog wel een tijdje. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen neem ik aan.

                          Hopen dat ze snel klaar zijn. Ben erg benieuwd naar de smaak :d

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door ucangenc View Post
                          Ik vraag me af hoeveel hij per plant er uitgaat krijgen ze zien er echt goed uit [emoji14] zou tochtegek zijn als je 50gr p.p. er uithaald [emoji14]
                          50 gram zou top zijn. Maar dit lijkt me sterk aangezien dat 1250 gram zou zijn. Silver haze heeft gemiddeld wel meer opbrengst maar ik ga toch van gram de watt uit. 600 gram zou een mooie richtlijn zijn.

                          Er kan nog genoeg fout gaan zonder dat ik dat wil natuurlijk.
                          Maar ze staan er bijzonder mooi bij al zeg ik het zelf.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          IMG-20150115-WA0002.jpg

                          Hier even een dame apart genomen. even ene fotoshoot gehouden.

                          Bij deze dus de update

                          Comment


                            Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                            Ziet er superuit bn benieuws naar je oogst man [emoji14]

                            Comment


                              Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                              IMG-20150117-WA0003.jpg

                              Ziet er super uit

                              Comment


                                Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                                ziet er idd goed uit.
                                zou je die onderste takken net wegdieven? die worden toch niets en is verloren energie die anders naar boven kan.
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X