Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25x Silver haze 12/12 methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 25x Silver haze 12/12 methode

    DSC_0170.jpgDSC_0170.jpg

    Comment


      #47
      Re: 25x Silver haze 12/12 methode

      Wauw, cool man ...

      Hoop dat ze het reden...

      Comment


        #48
        Re: 25x Silver haze 12/12 methode

        Oorspronkelijk geplaatst door gijsie140 View Post
        Nee nog niet. Dit is de eerste keer op 12/12. In mijn ogen lijkt mij dit een betere manier vaan kweken. Enigste nadeel in mijn ogen zijn wat meer kosten aan de zaden. maar dit is geen probleem.

        Verder zie ik bijna alleen maar voordelen hierin.
        1 keer geprobeerd met een paar planten, ik zag enkel nadelen. Grootste nadeel: je bepaalt de groei van je planten niet zelf. Gaat er iets mis dan kan je niks meer bijsturen. Ik kan van 9 planten nog 3 planten maken als ik wil en toch de tent nog vol krijgen. Ik kan toppen, buigen, scroggen, whatever. Jij kan enkel hopen dat er genoeg sativa genen in de zaden zitten om er iets van te maken. Ik start liever zonder zo'n risico.

        Comment


          #49
          Re: 25x Silver haze 12/12 methode

          Als die twee uit 1 zaadje komen dan lekker laten zitten.

          Comment


            #50
            Re: 25x Silver haze 12/12 methode

            Die kleinste wordt niks normaal gezien. Heb zelf ook al een tweeling gehad en een paar verslagen gezien. Na twee weken zal je wel merken dat die zo klein blijft en dan knip je hem beter af.

            Comment


              #51
              Re: 25x Silver haze 12/12 methode

              Heb er hier ook 1 gezien weet even niet meer welk verslag maar dat was wel de moiete waard.
              Maar zeg nu zelf toch leuk een tweeling.

              Comment


                #52
                Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                Dat wel. Maar ik hoopte op 2 volwassen planten en kwam bedrogen uit. Heb ooit eens een plant gehad met drie internodes ipv 2. Dus telkens 3 sets bladeren met internode tussen. Het besef kwam te laat dat ik die nooit had mogen afbloeien maar had moeten houden als moederplant. Dubbele oogst bijna...

                Comment


                  #53
                  Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                  Ik laat hem nu nog even staan. En inderdaad als het niks wordt knip ik hem weg. Ik verlies er nog niks op.

                  Hier een update van dag 4

                  IMG-20141213-WA0000.jpg

                  Comment


                    #54
                    Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                    ik zou de grond bijvullen tot aan de rand
                    verder met die 2ling komt wel goed heb al meerdere 2lingen goed zien opgroeien.

                    thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #55
                      Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                      Oorspronkelijk geplaatst door gijsie140 View Post
                      De grote reden dat de potten niet tot de rand zijn gevuld is dat ik met de vorige kweek merkte dat er bij flink wat planten wortels net boven de oppervlakte kwamen.
                      De enige die daar moeite mee heeft ben je zelf denk ik.
                      Als de wortels er last van hadden, dan deden ze het niet.

                      Hier komen de worteltjes van de planten ook vaak boven de grond uit.
                      Dan zie je een witte dradenmassa van wortels liggen, en soms kruipen de wortels zelfs de lucht in richting het slangetje van de Blumat.
                      Tegen de tijd dat dat gebeurt houdt het bladerdek direct licht tegen, dus hebben ze er weinig last van.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #56
                        Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                        @beowulf, ik had ook een tweeling en omdat ik van mijn 5 planten er 1 had verzopen kwam het me goed uit dat dat er een tweeling bij zat. De tweeling werden 2 planten 1 heeft wat groei problemen gehad maar heb er toch nog bijna 20 gram vanaf gehaald zonder meer moeite te hoeven doen (moet er wel bij zeggen dat het buitenkweek was, dus dat ruimte geen rol speelde en dat het licht gratis was)
                        @gijsie ik hoop dat deze manier van kweken je bevalt en dat je idd geen problemen krijgt tijdens de groei.

                        Grtz Bigbuds
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                        Comment


                          #57
                          Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                          Ik zou die tweeling niet doornknippen! Ik bedoel; je planten behandel je toch als je eigen kindjes. Dus het lijkt me zielig om die door te knippen. Als je deel bent van een tweeling en de anders is er niet meer merkt die ander het vast ook. Hahaha :p

                          Comment


                            #58
                            Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                            @ gijsie, is eigenlijk niet echt een tweeling of wel? want de plantjes zitten aan elkaar vast of niet? ik had het met onkiemen dat het zaadje in 2 stukken viel. Deze 2 stukjes beide geplant en er kwam in beide gevallen een plantje op, de ene was wel wat gemuteerd en groeidewat minder goed maar bloeide prima!

                            Bigbuds
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment


                              #59
                              Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                              Bij mij was het 1 zaadje waar 2 wortels uit kwamen. En dus nu 2 planten zijn. Ik heb hier een duidelijke foto. 1 die groeit nog niet lekker mee

                              IMG-20141214-WA0004.jpg

                              Comment


                                #60
                                Re: 25x Silver haze 12/12 methode

                                ok, dan zou ik die 2 niet samen in 1 pot laten staan, omdat je het risico loopt dat de goed groeiende plant word belemmerd door de minder goed groeiende plant. Maar je moet zelf kijken wat je ermee doet natuurlijk Als de andere plant straks over gepot moet worden en de wortels blijken in elkaar vergroeid te zijn kan je de slecht groeiende plant alsnog afknippen natuurlijk.

                                Grtz Bigbuds
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                                Comment

                                Bezig...
                                X