Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Strek is er wel voor het grootste deel uit ja
Ik ben erg blij dat ik ze gelijk op 12/12 heb gezet want het zijn best bomen geworden hier een foto van hun lengtes
Voor de 12/12 methode zijn ze redelijk groot geworden. Ik ben blij dat ik niet grotere potten had. Misschien had ik zelf beter 5,5 liter kunnen nemen maar alles gaat goed. Ik wil niet weten wat voor bomen het worden als ze in een 11liter of meer zitten
Voor de 12/12 methode zijn ze redelijk groot geworden. Ik ben blij dat ik niet grotere potten had. Misschien had ik zelf beter 5,5 liter kunnen nemen maar alles gaat goed. Ik wil niet weten wat voor bomen het worden als ze in een 11liter of meer zitten
Hmm, voor iemand die absoluut geen fan is van dat 12/12 systeem moet ik toch zeggen dat dit zeker een geslaagde ronde gaat zijn. Maar, ze zijn nu dik 5 weken oud en moeten nog wel een week of 8 afbloeien. Dus 7 keer oogsten per jaar zoals vermeld op de site zal moeilijk worden
Uiteindelijk loop je gelijk met iemand die drie weken voorgroeit en dan naar 12/12 gaat, maar dan met 9 planten ipv 25.
Hmm, voor iemand die absoluut geen fan is van dat 12/12 systeem moet ik toch zeggen dat dit zeker een geslaagde ronde gaat zijn. Maar, ze zijn nu dik 5 weken oud en moeten nog wel een week of 8 afbloeien. Dus 7 keer oogsten per jaar zoals vermeld op de site zal moeilijk worden
Uiteindelijk loop je gelijk met iemand die drie weken voorgroeit en dan naar 12/12 gaat, maar dan met 9 planten ipv 25.
Ligt er ook aan welke soort je hebt. Indica altijd voorgroeien. Savita groeit nog wel een tijdje. Maar dat hoef ik je niet uit te leggen neem ik aan.
Hopen dat ze snel klaar zijn. Ben erg benieuwd naar de smaak :d
Ik vraag me af hoeveel hij per plant er uitgaat krijgen ze zien er echt goed uit [emoji14] zou tochtegek zijn als je 50gr p.p. er uithaald [emoji14]
50 gram zou top zijn. Maar dit lijkt me sterk aangezien dat 1250 gram zou zijn. Silver haze heeft gemiddeld wel meer opbrengst maar ik ga toch van gram de watt uit. 600 gram zou een mooie richtlijn zijn.
Er kan nog genoeg fout gaan zonder dat ik dat wil natuurlijk.
Maar ze staan er bijzonder mooi bij al zeg ik het zelf.
Comment