Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25x Silver haze 12/12 methode

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 25x Silver haze 12/12 methode

    Ik denk dat vooral gebrek aan licht de oorzaak is van het tegenvallende gewicht als ik eens wat foto's bekijk.
    De meeste topjes zitten eigenlijk te ver van de lamp, omdat de lamp tegen het dak hangt vanaf de bloei (?)
    In de natuurlijke vorm zijn onze plantjes het allermooist, maar als je ze niet in de natuur groeit is de belichting een probleem.
    Wij kunnen de zon niet zo best nabootsen natuurlijk.
    Bijv. met wat knakken en/of buigen van de uitschieters had de lamp lager gekund.

    Mgoed, doet niets af aan de wiet, het zal allicht 100x beter smaken dan van de shop.
    Meteen een kweekje met een kortbloeier er achteraan zeker, anders zit je in de vakantie zonder wiet
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: 25x Silver haze 12/12 methode

      Ik ben wel overtuigd ja van het 12/12 systeem. Maar zoals ik al eerder had aangegeven volgende kweek binnen wordt zeker een scrogg. Ik hou van experimenteren.

      En de smaak, die is super. Lekker fris. niks te klagen over de smaak


      Kan inderdaad kloppen qnq. Maar dit forum heeft me goed geholpen met de kweek. Ik ben niet ontevreden.
      En zat inderdaad te denken nog een kortbloeier erachteraan te doen. Misschien een kleine kweek met autoflower om te overbruggen. Ben nog aan het twijfelen.

      Comment

      Bezig...
      X