Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hier zijn we weer met de wekelijkse update, de kleintjes doen het goed.
ze krijgen sinds vandaag dagelijks 150ml water ervoor was het 100 maar toen ik vandaag ging kijken hangde ze slap dus water beetje opgeschroefd.
ze groeien mooi compact en merk nu wel het verschil tussen voorgroeien met HPS of met MH.
heb de indruk dat de plantjes onder MH bossiger zullen worden.
verder nog steeds weinig te vertellen.
temperatuur soms aan de hoge kant, maar dat komt wel nog goed eens de plantjes wat groter zijn en wat meer gaan verdampen. ook heb ik de indruk dat het onder een mh lamp warmer is dan onder een HPS lamp.
eerder had ik nooit problemen met temp omdat ik toen meteen onder hps groeide, kan dit? dat het warmer is onder mh dan onder HPS?
Dat valt wel mee hoor zal niet veel verschillen denk ik.
Temp zal nu wel goed zijn denk ik.
Afgelopen twee nachten was het warm voor de tijd van het jaar,boven de 10 graden.
buiten het feit dat ik mijn klimaat moeilijk op orde krijg deze keer, gaat alles goed.
ze lijken nog klein maar tellen op de foto's toch al een node of 4 bij de grootste
- kan je dan niet bvb de inlaat verhogen of afvoer verlagen ?
ik kan met de lamp aan constant 26.5 graden behouden en de nacht (lamp uit) 24.5 graden zonder schommeling, let daar nu al een paar dagen op. of al geprobeert ?
heb dus soms 30 graden staan op de temperatuur meter.
heb mij bij deze ronde ook een nieuwe afzuiging aangeschaft met temp sensor.
dus ik heb hem op 28 graden ingesteld dat ie vollenbak moet beginnen afzuigen dan, ik vermoed dat ie pas op 100% gaat als het 30graden is in men tent.
van koude heb ik ook geen last het is vooral iets te warm
yeet, er zit maar 1 bocht in de slang dus ik denk niet dat het daar aan licht.
ja daarmee zou ik het wel kunnen oplossen maar heb mijn afzuiging zo gehangen dat ik de temp instelling niet zie
maar ik denk dat ik vooral een koudere aanvoer nodig heb, de kamer heeft 24gr is ook wat warm niet?
- wat ik ook doe is de kamer afzuigen naar buiten
- ik lees dat er veel zijn met temperatuurproblemen. ikzelf heb dan geluk
- hoelang is je afzuigslang ?
Comment