Re: White Whidow x 3, Snow White x 3
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
White Whidow x 3, Snow White x 3
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Update!
14-01-2015
de oudere groeidagen 33--gedaan
de jongere groeidagen 27--gedaan
kiempjes groeidagen 5-gedaan
Klok 12/12 dag 3
voorbloei /
bloei/
temp/lv
28.4/20.5
33/ 45
400w hps 45cm 12/12
afgezuurd water + power roots 1ml/1l.
White Whidow- 300ml om de 2 dagen
Snow White- 150ml om de 2 dagen
Brazil Amazonia reg- om de 2 dagen 50ml
hallo allen,
hier zijn we weer met een update.
de plantjes doen het goed, allemaal zijn ze er goed door gekomen ook de kleinste snow white maakt een groeispurt.
mss dat het dan toch wat wordt we gaan het zien.
we beginnen bij de Brazil amazoina,
zijn nu bijna plantjes aan het worden duidelijke sativa kenmerken smalle blaadjes, dus denk dat deze de tent wel zal opvullen als ik wat vrouwen heb
vandaag hebben ze een douche gekregen van vita race, 2.5ml/1l.
hier wat foto's van de drie kiempjes nog
Brazil amazonia 14-1-2015 (3).jpgBrazil amazonia 14-1-2015 (2).jpgBrazil amazonia 14-1-2015 (1).jpg
komen we bij onze white whidow.
blijf nog steeds 1 plantje het mooist vinden. ik denk dat ook jullie hetzelfde gedacht zullen hebben.
ook weer wat knaksesie's toegepast op de white whidow's
ze groeien wat harder nu denk dat dit door de omschakeling komt? verder hebben ook zij een douche gekregen van vita race.
verder weinig te vermelden hier de foto's
White whidow 14-1-2015 (9).jpgWhite whidow 14-1-2015 (7).jpgWhite whidow 14-1-2015 (6).jpgWhite whidow 14-1-2015 (8).jpg1
White whidow 14-1-2015 (5).jpgWhite whidow 14-1-2015 (4).jpgWhite whidow 14-1-2015 (10).jpg2
White whidow 14-1-2015 (3).jpgWhite whidow 14-1-2015 (2).jpgWhite whidow 14-1-2015 (1).jpgSnow white 14-1-15 (4).jpg3
tot slot de snow white.
die is zich goed aan het herpakken. zoals ik al zij krijgen ze een leuke groeispurt.
ook heb ik de ene grotere wat genepen bovenin om de scheuten er wat te laten doorkomen.
door de onderbreking van de sapstroom wordt er meer energie gestoken naar de zijscheuten.
verder weinig te vermelden dus hier de foto's
Snow white 14-1-15 (2).jpgSnow white 14-1-15 (3).jpgSnow white 14-1-15 (5).jpgSnow white 14-1-15 (6).jpgSnow White 14-1-2015 (1).jpg
Snow White 14-1-2015 (2).jpgSnow white 14-1-15 (7).jpg
overzichtje
Familie 14-1-2015 (1).jpgFamilie 14-1-2015 (2).jpgFamilie 14-1-2015 (3).jpg
zo dat was het weer,
tot laters.
thugz
Comment
-
Heej Thugz,
Ik heb deze nieuwe ronde helemaal gemist. Nog gefeliciteerd met je prijs. Mooie keuze hoor. Ik heb ook een paar keer Spliff zaad gebruikt en altijd 100% score met ontkiemen gehad.
je heb groot gelijk niet te gaan scroggen, ik heb er bij mijn kweekjes ook geen goede ervaring mee gehad. Met buigen en knippen werkt bij mij het beste tot nu toe.
Het plantje dat nu de kleinste is kan uit eindelijk wel de meeste opbrengen hoor, het zal mij niet verbazen als dat gebeurd.
Succes maar weer bij deze ronde en ik schuif gezellig aan
Comment
-
16/01/2015
hellow evrybody,
vandaag even kort. Thugz is tevreden de White Whidow,s groeien nu als kolen echt wel een duidelijk verschil daarom dat ik dit met jullie ook eens wou delen. zo valt er toch nog iets positief te lezen in dit verslag .
ook heb ik voor de eerste x 2 stekjes genomen 2 dagen geleden.
even gedompeld in stekgel ong 2cm, is dit goed?
ze staan nu in een propagator temp 26, lv hoog genoeg, kan het niet meten.
ze leven dus nog en staan nog mooi overeind. wat ik me nu afvraag hoe lang duurt het tegen dat je wortels hebt?
heb ze in een spongepad gestoken is dit ook goed? of beter toch een steenwolplug?
graag hoor ik van jullie
DSCI0001.jpg
de 2 stekjes
dag 2
hieronder de moederplant van de stekjes. ze kan heel wat verdragen
DSCI0005.jpgDSCI0006.jpgDSCI0007.jpgDSCI0008.jpgDSCI0009.jpg
DSCI0003.jpg
DSCI0004.jpg
en met de foto's van de andere 2 ww's zien ook jullie de vooruitgang.
tips of opmerkingen altijd welkom.
laters,
thugz
Comment
-
2 cm is ietwat veel maar valt mee ik pak zelf altijd
1-1,5cm stek poeder. Verder zijn je spulletjes prima om mee te werken voor stekjes. Het belangrijkste is de stekblokken niet laten uitdrogen dan zijn ze zo kapot en snel handelen dat ze zo snel mogelijk weer in de vochtige bodem staan
Ik snij alle stekken en zet ze in een beker water dan kan je alles op je gemak doen daarna
Het wortelen duurt tussen de 1-2 weken maar meestal 2.
Het nadeel van jou spons dingen is dat je de wortelvorming niet zo snel ziet en bij steenwolpluggen wel.
Als je propagator luchtinlaten heeft moet je ze de eerste week dicht houden en daarna openzetten dan heb ik het snelste wortels.
Je moet foto's blijven maken van de stekjes vanaf dezelfde kant zodra je ze gaat zien groeien zijn ze aangeslagen en heb je al flinke wortels
Maarre goed bezig m8 ik rol zo nu en dan nog ff binnen.
Greets
Comment
-
Het water dat je gebruikt even koken.
Dan pak je blad van de Aloe Vera,deze scheur je vers van de plant af met schone handen.
Het vocht wat eruit komt daar doop je de stek in zoals je met stekpoeder doet en dan de cocoplug in,eventueel laat je nadat je de plug nat heeft gemaakt wat druppels in het gaatje vallen waar de stek in komt.
Aloe Vera heeft een natuurlijk groeihormoon.
Je kan ook pure honing nemen zonder toegevoegde suikers om je stekken in te dopen.Dit werkt ontsmettend en anti bacterieel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MWay View PostHet water dat je gebruikt even koken.
Dan pak je blad van de Aloe Vera,deze scheur je vers van de plant af met schone handen.
Het vocht wat eruit komt daar doop je de stek in zoals je met stekpoeder doet en dan de cocoplug in,eventueel laat je nadat je de plug nat heeft gemaakt wat druppels in het gaatje vallen waar de stek in komt.
Aloe Vera heeft een natuurlijk groeihormoon.
Je kan ook pure honing nemen zonder toegevoegde suikers om je stekken in te dopen.Dit werkt ontsmettend en anti bacterieel.
mja een aloe vera plant heb ik niet en ja honing eet ik niet
maar toch bedankt mss voor in de toekomst eens proberen met aloe vera.
Comment
-
hee mate ,
ghehe echt nice die stekjes , staan toch in zo en propogatorke met led lichtekes in he ?
en de mama kan precies wel al eens ne snoei en knak verdragen he ghehehe .
wel spijtig dat ze zo kleinekes zijn , misschien volgende keer nogs op arme grond/light mix starten ofso ?
thugz mate nog veel succes met de plantekes he ,
Groeten Steundje
Comment
-
De zaadjes kosten een drol en licht grond en water heb je al,gewoon 1 potje zetten en als ze goed aangeslagen zijn kun je de plant in de huiskamer zetten.
duurt dat niet heel lang voordat zo een aloe veraplant gegroeit is? niet beter van gewoon een plantje te gaan halen?
hee mate ,
ghehe echt nice die stekjes , staan toch in zo en propogatorke met led lichtekes in he ?
en de mama kan precies wel al eens ne snoei en knak verdragen he ghehehe .
wel spijtig dat ze zo kleinekes zijn , misschien volgende keer nogs op arme grond/light mix starten ofso ?
thugz mate nog veel succes met de plantekes he ,
Groeten Steundje
thx mate, het is maar een probeersel dus we zien wel wat ervan komt. yup is zo een propogator met lichtjes erin beetje miskoop mja dat weten we dan ook alweer.
het is idd wel zo spijtig dat ze kleintjes zijn mja volgende keer beter zat nu al aan bijna 40 dagen groei.
ja denk volgende keer de plantjes toch eerst een week of 2 in zaai en stekgrond te steken. en dan in de batmix.
Comment
Comment