Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
daar vrees ik voor amazing. ik denk dat als ik 5gr van dit plantje afhaal dat het veel zal zijn.
- echt jammer als het maar dit word , maar dan zal ik als ik van jou was de snow white een lange tijd laten curen , dan heb je er vast nog een leuk moment aan
- ja klopt GDog de snow white is niet zon leuke ervaring voor thugz.
- maar we duimen voor een goeie kwaliteit voor al u dames , maar zeker voor u snow white
- je kan het thugz
Gaat toch goed m8.
Daar genieten we nu het meeste van.
gaat idd goed mate, we zijn toch al over de helft met de ww.
Aha daar zit gij
mooie planten toch,zien er groen en gezond uit
jah, hier ben ik
thx mate is altijd leuk om het ook van anderen te hoen
zeer mooi
de white whidow ziet er echt nice uit
thx kerel.
Ziet er inderdaad goed uit! Spijtig van die snow White! Was wel benieuwd naar deze!
is idd spijtig van de snow white.
maar had er eerst 2 van de ene had ik eruit gehaald omdat die wel heel klein was, ben nu bezig met die de reveggen voor dan van de zomer buiten te zetten dus de snow white zie je nog zeker terug bij mij.
- ja klopt GDog de snow white is niet zon leuke ervaring voor thugz.
- maar we duimen voor een goeie kwaliteit voor al u dames , maar zeker voor u snow white
- je kan het thugz
thx amazing, er hangt al een lekker geurtje rond allezins. nog een week of 3 a 4 te gaan en we zullen het weten
Die WW begint al lekkere toppen te krijgen, ga je plezier aan beleven
Comment