Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
die ww glimt echt wel lekker hard mate .
zijn schoon toppekes ook , je snow white is echt en cute dingetje ^^ .
en je amazonia nog heel wa toppen he man vet !
schoon sativa blaajkes ook in hunder toppen , nog succes ermee he mate .
DRINGEND jullie advies nodig.
Heb banaantjes ontdekt die ook al zijn open gsprongen. Bij 2 ww's.
Ben nu al 3 dagen aan het spoelen. Bloeidag ong 55 denk ik.
Wat te doen? Graag jullie advies.
Had op rollingstoned gelezen dat je u plant kan knippen en zoals een bouquet bloemen in een vaas kan steken om snel te spoelen. Weet niet of dit wat is, nog nooit geprobeerd.
Dan heb je een probleem thugz... Ik vrees voor je andere want tegen jij het ziet zijn er meestal al voorheen opengegaan die je nog niet zag voor je dames die gespoeld worden komt dat wel goed het duurd toch wel even voor er zaad word gevormd tegen die tijd kan je ze omleggen...
Maar voor die planten die in week 2 bloei staan kan het wel fout aflopen...
Das ook de reden waarom ik geen verschillende bloeitijden samen gooi..
Het is dus niet enkel voor het hoogte probleem die het met zich meebrengt ik wens je toch veel succes en raad je aan ze heeeeel goed te inspecteren echt iedere oksel onderin ook , en je andere (jonge) dames goed inspecteren op haartjes die verkleuren...
na wat adviezen gisteren op het forum van flint en dergelijke toch overgegegaan op oogsten.
de grammen vallen flink tegen wat ook wel te verwachten was magoed, kwaliteit zal dan wel weer goed zijn vermoed ik.
natte opbrengst voor 3 ww`s en 1 snow white 125.36gr nat. dus weinig wel mja.
zal vermoedelijk zo een 25gr droog opleveren,
wel zijjn de toppen knetterhard en glinsteren als zot.
ik heb nog zo een 5tal bananen gevonden verdeeld over de planten.
Ook al bananen bij Spliff....het gaat goed met de breeders tegenwoordig.
De keuze wordt wel steeds makkelijker als je al die bananenboeren wegstreept
Toch weer 25 gram dat je niet hoeft te kopen.
Dat kost hier in de grote stad toch al gauw 250 eurietjes.
he Q,
ja idd ook al bananen bij spliff.
klopt wat je zegt zo wordt het makkelijk om keuze te maken bij mezelf ondertss al 3 breeders gehad die herma werden of bananen maakte.
zoals bv,
sannie--->> Candy Kush
royal Queen-->> verschillende soorten
Spliff-->> White Whidow en Snow White
en zoals je zegt idd toch weer 25gr die ik niet moet kopen. maar moet wel weer met een ronde starten. terwijl ik ook graag eens niet kweek.
mja alles heeft hoogtepunten en dieptepunten dus hopen dat de volgende goed gaat al heb ik er wel vertrouwen in, denk goede zaden/breeders te hebben.
Comment