Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Eerst en vooral een succesvol 2015 voor iedereen hier op het forum, dat al jullie kweekopzetten tot een goed einde kunnen gebracht worden!
Verder wil ik met trots melden dat wij een nieuw lid mochten verwelkomen in het gezin de afgelopen week.
We kregen er een zoontje bij, de kleine knaap werd 30/12/2014 geboren en is volkomen gezond.
@QnQ: Bedankt Q! Fotograferen is zeker niet m'n sterkste punt, maar af en toe zit het mee. En ja dat plantje gaat een lekkertje worden me dunkt .
Wat je zegt, het kind kan er niets aan doen, maar hij had misschien beter toch een andere dag gekozen om ter wereld te komen ^^ .
@steundheufd: Hehe bedankt kerel. Ik hoop iig dat ik deze lijn nog kan doortrekken tot de oogst, dan zal ik alvast niet kunnen klagen. Kdoe er alvast mijn uiterste best voor.
@Mway: Ook jij bedankt Mway! Wel het lijkt dat de meningen daar nogal over uiteen lopen. Het plagron schema geeft, naargelang welk substraat, in sommige gevallen zelfs vanaf week 4 aan. Het is de vijfde week zichtbare bloei, bijna zevende week 12/12. Me dunkt dat dat wel goed zit, en anders zal ik dat snel genoeg merken aan de dames. Vanaf overmorgen althans, wanneer het daadwerkelijk week 5 is.
Heb ook al wat lopen spelen met de weken ik zit op batmix en week 6 geef bij mij de mooiste en lekkerste toppen.
Ik tel vanaf de eerste bloeiharen en in de 6de week krijgen ze Greensensation.
@Thugz en Royalcheese1grow: Bedankt heren. We gaan nog even doorzetten en hopen op een goed resultaat!
@Stemma: Bedankt Stemma-mama! Hehe ja het is idd iets moois. De tweede maal dat we zo een klein wonder mogen verwelkomen, en idd het gaat verdraaid snel. De grote zus is inmiddels 2 jaar en 8 maanden.
De mama stelt het ook erg goed. Ik heb nog een goede week vrijaf, dus dat samen genieten zal ook wel lukken .
Comment