Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Haha bedankt allen!
Ik denk ook wel dat het een redelijk geslaagde ronde zal zijn. Nog zeker een week alles geven. Misschien dat ze tegen dan nog wat langer mogen, we gaan het zien aan de trichomen.
whooooooo , nice kerel echt duimpke omhoog !!!!
en mooie tricho's al , nog succes met de laatste loodjes he .
ik zelf hou wel van veel milky en kleine 30% amber en nog beetke clear ^^ .
@Steun: ikzelf verkies bankhangen. Ik heb nogal een hoge tolerantie en heb gewoon ook liever een bodystoned. Dus ik ambieer toch een percent of 50 amber. Time will tell.
@Royal: haha idd , wordt weer een helse klus me dunkt ^^ . Het minst leuke aan het growen vind ik toch dat knippen
Even een korte update.
Alle planten werden omgelged, zijn droog en zitten nu een kleine week in potten. Later
deze week post ik een uitgebreid verslag aangaande de oogst. Maar voorlopig laat ik jullie nog even op jullie honger zitten .
Werk en gezinsleven laten me nog niet toe uitgebreid de tijd te nemen om wat neer te pennen.
Om een tipje van de sluier op te lichten: plant met minste opbrengst gaf me 45,01 gr droog. Die met de meeste opbrengst gaf me 72,75 gr droog.
ik heb me aardig wat weckpotten bij moeten aanschaffen en heb nu een equivalent van 16 liter aan glazen bokalen gevuld met heerlijke stash!
First things first.
He, staan wat mooie potjes op je te wachten man .
Wist wel dat zo ongeveer tegen het einde aanzit, dus ik kom nog ff koekeloere !
Lekker maaltje voor Bong, dat nemen ze je niet meer af .
Waren tevreden toppen, dus het einde zal wel in de goeie richting zitten.
Doe de groeten aan het thuisfront en veel geluk maatje ...
Comment