Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Welbedankt . We hebben er ons best voor gedaan.
Haha MWay, het eindgewicht was gepland te vermelden bij de volgende update. Raden moet niet meer ik vertel het jullie nu al wel ^^ . Jij kan trouwes erg goed schatten MWay, want het is in totaal 721,26 gr geworden. Net geen 0,61 gr/watt.
Belofte maakt schuld!
Het duurde jammerlijk enige tijd, maar ik ben erin geslaagd om even de tijd te nemen om een slot te breien aan dit verslag. Zo hoort het ook nietwaar?
Even kijken waar we gebleven waren... 721 gr... Dat blijkt de enige info tot dusver te zijn over de oogst ^^ .
We nemen de draad terug bij de laatste dag dat alle planten nog overeind stonden IMG_7581.jpg
De dames hebben er nu ruim 10 dagen spoelen opzitten. Veel blad hebben ze niet meer over, en hetgeen ze nog wel overhebben is opgebruikt. Grondige trichomen checks wijzen uit dat er toch een 30 percent amber aanwezig is ( waarschijnlijk nog iets meer, maar moeilijk waar te nemen door de 2de bloei). De hoogste tijd dus.
Het knippen zelf doe ik alleen en gezien de omvang van de oogst heb ik er toch enkele daagjes over gedaan. Telkens een uurtje of 5. Hels karwei is dit toch altijd weer ^^ .
Het mankeerde vooral nog aan beeldmateriaal over de oogst, bij deze is dat wel ingevuld me dunkt .
Bedankt aan allen voor jullie aanwezigheid, het meelezen, meedenken, kritisch zijn , etc...
Het was me weer een genoegen om wat neer te pennen hier op Jd.
Comment