Re: lemon haze, silver haze, Og kush
Oke hier zijn we dan JD'ers ,
Na mijn overvoedingsprobleem hebben de planten alleen nog afgezuurd water gekregen.
Dit zijn ondertussen 14 waterbeurten met alleen afgezuurd water nadat ze de laatste keer voeding hadden gehad.
Waaronder ze heel wat waterbeurten langs onder hebben gehad.
Ondertussen zijn er heel wat bladeren geel geworden.
Ook hier en daar bladpunten die naar beneden hangen, grotendeels is dit bij de OG's van de bladpunten.
De planten zijn vandaag de 3 dag van week 3 bloei, of omdat het na 00.00 is dag 4 van de 3de week bloei.
Foto's zeggen meer als woorden dus hier gaan we dan maar .
De silver Haze die eerst in het midden van de tent stond, maar nu vanvoor staat zodat de Lemon haze recht onder de lamp kon komen te staan.
DSC_0142.jpgDSC_0143.jpgDSC_0144.jpg
De lemon haze die eerst vanvoor stond, en nu in het midden onder de lamp.
Deze heeft minder thc als de andere 2, maar heeft wel de meeste sativa looks.
DSC_0150.jpgDSC_0151.jpg
De lemon haze die helemaal rechts in de tent staat.
DSC_0147.jpgDSC_0146.jpgDSC_0149.jpg
De lemon haze die vanachter in de tent staat.
DSC_0155.jpgDSC_0156.jpgDSC_0157.jpgDSC_0179.jpg
OG # 1
DSC_0175.jpgDSC_0169.jpg
OG # 2
DSC_0168.jpgDSC_0174.jpg
OG # 3
DSC_0172.jpg
Hopelijk gaat het geel niet verder verspreiden, het lijkt erop dat dit niet gebeurt alleen alles wat iets of wat van geel erin had takelt af.
Ook de toppen vullen niet zo snel als ik gehoopt had, maar dit komt nog wel goed.
Hopelijk komt er nu een betere periode na deze tegenslagen, ik zie ze nog altijd even graag dus dit komt wel goed .
Het was een leerrijke periode van hoe het niet moet, hopelijk gaat het vanaf nu allemaal lekker.
We zullen het wel horen van jullie, en ik doe mijn best om het tot een goed einde te brengen.
Grts cheese & de dame's.
Oke hier zijn we dan JD'ers ,
Na mijn overvoedingsprobleem hebben de planten alleen nog afgezuurd water gekregen.
Dit zijn ondertussen 14 waterbeurten met alleen afgezuurd water nadat ze de laatste keer voeding hadden gehad.
Waaronder ze heel wat waterbeurten langs onder hebben gehad.
Ondertussen zijn er heel wat bladeren geel geworden.
Ook hier en daar bladpunten die naar beneden hangen, grotendeels is dit bij de OG's van de bladpunten.
De planten zijn vandaag de 3 dag van week 3 bloei, of omdat het na 00.00 is dag 4 van de 3de week bloei.
Foto's zeggen meer als woorden dus hier gaan we dan maar .
De silver Haze die eerst in het midden van de tent stond, maar nu vanvoor staat zodat de Lemon haze recht onder de lamp kon komen te staan.
DSC_0142.jpgDSC_0143.jpgDSC_0144.jpg
De lemon haze die eerst vanvoor stond, en nu in het midden onder de lamp.
Deze heeft minder thc als de andere 2, maar heeft wel de meeste sativa looks.
DSC_0150.jpgDSC_0151.jpg
De lemon haze die helemaal rechts in de tent staat.
DSC_0147.jpgDSC_0146.jpgDSC_0149.jpg
De lemon haze die vanachter in de tent staat.
DSC_0155.jpgDSC_0156.jpgDSC_0157.jpgDSC_0179.jpg
OG # 1
DSC_0175.jpgDSC_0169.jpg
OG # 2
DSC_0168.jpgDSC_0174.jpg
OG # 3
DSC_0172.jpg
Hopelijk gaat het geel niet verder verspreiden, het lijkt erop dat dit niet gebeurt alleen alles wat iets of wat van geel erin had takelt af.
Ook de toppen vullen niet zo snel als ik gehoopt had, maar dit komt nog wel goed.
Hopelijk komt er nu een betere periode na deze tegenslagen, ik zie ze nog altijd even graag dus dit komt wel goed .
Het was een leerrijke periode van hoe het niet moet, hopelijk gaat het vanaf nu allemaal lekker.
We zullen het wel horen van jullie, en ik doe mijn best om het tot een goed einde te brengen.
Grts cheese & de dame's.
Comment