Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lemon haze, silver haze, Og kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: lemon haze, silver haze, Og kush

Oke hier zijn we dan JD'ers ,

Na mijn overvoedingsprobleem hebben de planten alleen nog afgezuurd water gekregen.
    Dit zijn ondertussen 14 waterbeurten met alleen afgezuurd water nadat ze de laatste keer voeding hadden gehad.
    Waaronder ze heel wat waterbeurten langs onder hebben gehad.

Ondertussen zijn er heel wat bladeren geel geworden.
    Ook hier en daar bladpunten die naar beneden hangen, grotendeels is dit bij de OG's van de bladpunten.

De planten zijn vandaag de 3 dag van week 3 bloei, of omdat het na 00.00 is dag 4 van de 3de week bloei.

Foto's zeggen meer als woorden dus hier gaan we dan maar .

De silver Haze die eerst in het midden van de tent stond, maar nu vanvoor staat zodat de Lemon haze recht onder de lamp kon komen te staan.

DSC_0142.jpgDSC_0143.jpgDSC_0144.jpg

De lemon haze die eerst vanvoor stond, en nu in het midden onder de lamp.
    Deze heeft minder thc als de andere 2, maar heeft wel de meeste sativa looks.

DSC_0150.jpgDSC_0151.jpg

De lemon haze die helemaal rechts in de tent staat.

DSC_0147.jpgDSC_0146.jpgDSC_0149.jpg

De lemon haze die vanachter in de tent staat.

DSC_0155.jpgDSC_0156.jpgDSC_0157.jpgDSC_0179.jpg

OG # 1
    DSC_0175.jpgDSC_0169.jpg

OG # 2
    DSC_0168.jpgDSC_0174.jpg

OG # 3
    DSC_0172.jpg

Hopelijk gaat het geel niet verder verspreiden, het lijkt erop dat dit niet gebeurt alleen alles wat iets of wat van geel erin had takelt af.
    Ook de toppen vullen niet zo snel als ik gehoopt had, maar dit komt nog wel goed.
    Hopelijk komt er nu een betere periode na deze tegenslagen, ik zie ze nog altijd even graag dus dit komt wel goed .
    Het was een leerrijke periode van hoe het niet moet, hopelijk gaat het vanaf nu allemaal lekker.

We zullen het wel horen van jullie, en ik doe mijn best om het tot een goed einde te brengen.

Grts cheese & de dame's.
    Attached Files
    Last edited by royalcheese1grow; 8 January 2015, 04:51.

Comment

Jow, 't lijkt inderdaad wel wat op een zoutverbranding zoals bij mij.
      Voor 3 weken bloei zien de toppen er best wel nice uit! Natuurlijk lopen ze gezien de omstandigheden wel wat vertraging op

Maar als ik het goed heb, zit je aan 14 waterbeurten op 7 dagen tijd? 't Zullen wel kleinere porties zijn dan, maar toch oppassen dat je ze niet verzuipt!
      En water dat je langs onderen geeft, wordt opgezogen door de aarde (als het goed is, is't water na een paar minuten ook weer verdwenen uit je schaaltje), dus da's geen probleem.

Succes ermee!
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Denk dat Willempie op het juiste spoor zat.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Was inderdaad overvoeding Rodigan.
          Bedankt, ja er zit inderdaad wat vertraging in maar hopelijk gaan ze nu goed doorknallen .
          Neen, 14 waterbeurten op 15 dagen, was al een paar dagen alleen water aan het geven omdat ik een vermoeden had van mij overvoeding.
          Door langs onder water tegeven heb ik wel een beter idee van hoeveel ze nodig hebben.
          Ze drinken langs onder meestal zo'n 300 tot 4000 Ml, hangt van plant tot plant af.

Bedankt Rodigan

Ja het kwam in ieder geval door de overvoeding denk ik Q,
          Daarmee dat kalium tekort.
          Hopelijk is het onder controle.

Grts cheese

Comment

DSC_0151.jpg

Lemon haze die vanachter in de tent staat, # 2 van de 2 met het meeste Thc.

DSC_0153.jpgDSC_0154.jpg

De lemon haze met de minste thc opbouw, maar wel met de meeste sativa looks.

DSC_0157.jpg

De silverhaze, komt een lekker geurtje vanaf.

DSC_0156.jpg

OG # 1

DSC_0158.jpg

OG # 2

DSC_0159.jpg

OG # 3

DSC_0160.jpg

De rest was onder Hps licht of was wazig dus dit was het voor deze week, volgdende week terug wat foto's.

Grts Cheese

Comment

Jammer van de planten. Wel mooie toppen verder. Hopelijk kan je ze afbloeien!

Comment

Ja inderdaad jammer Heizenberg,
                maar de topopbouw staat niet stil, ze groeien gewoon zeer traag.
                Denk wel dat is ze ga kunnen afbloeien al zal de opbrengst minder zijn.

Grts cheese

Comment

mooie toppen, dat afbloeien zal wel geen probleem zijn.
                  geef je niet wat teveel voeding? bij de bovenste blaadjes zijn de puntjes verbrand.
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Jammer Cheeske, maar zoals je al zei, kwaliteit gaat over kwantiteit

Eigenlijk vind ik dat randje wel mooi staan
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Inderdaad stemma, de kwaliteit is belangrijk aangezien ik het zelf rook .
                      Ja het is eens iets anders , maar voor de plant zelf is het minder leuk denk ik.
                      Heb de zakken light mix al klaar staan, dus hopelijk gebeurt mij dit volgende keer niet meer.

We zullen zien hoe ze het nog doen, ik geef nu terug beetje voeding dit ga ik nog eens week of 2 doen voor de OG's en dan spoelen.
                      De haze gaat nog zo'n 3 weken voeding krijgen voor dat ik ze ga beginnen spoelen.

En hopelijk staan ze tegen dan nog recht .

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                      mooie toppen, dat afbloeien zal wel geen probleem zijn.
                      geef je niet wat teveel voeding? bij de bovenste blaadjes zijn de puntjes verbrand.
                      He thugz,

Heb overvoeding gehad, ze hadden een hele tijd geen voeding meegekregen.
                      Nu ben ik lichtjes terug aan het opbouwen, en idd de puntjes kleuren wat geel.
                      Dit is volgens mij omdat de ec in de grond nog steeds wat aan de hoge kant zit, maar ik heb geen ec meter dus het is giswerk.

Denk je dat ik beter de voeding niet kan meegeven?

grts cheese

Comment

ik denk idd dat je dan beter nog wat wacht.
                        voor de rest staat ze er ook mooi donker bij dus ik denk zelfs dat je geen voeding meer zal moeten geven.
                        je gebruikt No Mercy he?

bij mij duurde het 3weken spoelen voor de eerste blaadjes geel werden, dus die voding werkt nog nog een hele tijd nadat het gegeven is.
                        ik vermoed ook dat je bijna op het einde zit?

Comment

ik denk idd dat je dan beter nog wat wacht.
                          voor de rest staat ze er ook mooi donker bij dus ik denk zelfs dat je geen voeding meer zal moeten geven.
                          je gebruikt No Mercy he?

bij mij duurde het 3weken spoelen voor de eerste blaadjes geel werden, dus die voding werkt nog nog een hele tijd nadat het gegeven is.
                          ik vermoed ook dat je bijna op het einde zit?

Maar ze hebben in totaal nog maar zo'n 4 keer wat bloom gehad.
                          Ik gebruik plagron voeding.

Nee zit nog niet op het einde, lijkt misschien zo omdat ze al zo geel zien.
                          Vandaag dag 1 van week 5, dus ze hebben effectief 4 weken bloei gehad.
                          De og moet nog zo'n 4 weken, en de haze zelfs nog een paar weken langer.
                          Daarom dat ik er zo mee inzit dat ze zo geel zagen, maar is niets meer aan te doen nu...

Grts cheese

Comment

less is more

oke maar zou toch nog wachten met voeden. en enkel maar afgezuurd water geven. zou me niet verbazen dat de vergeling morgen inneens heel wat meer is.
                            er zit nog genoeg in de bodem dus waarom er nog bij doen? wat geef je van plagron enkel bloom?

Comment

less is more

oke maar zou toch nog wachten met voeden. en enkel maar afgezuurd water geven. zou me niet verbazen dat de vergeling morgen inneens heel wat meer is.
                              er zit nog genoeg in de bodem dus waarom er nog bij doen? wat geef je van plagron enkel bloom?

Ja dat is zo, maar ben nog maar net terug begonnen met terug voeding geven.
                              Ben juist terug begonnen omdat de vergeling erger werd toen ik iets meer als 2 weken niets meer had gegeven.
                              Maar zal nu terug paar dagen afgezuurd water geven.
                              Ja enkel de Bloom hebben ze nu terug 2 of 3 keer meekregen om een week tijd.
                              Maar wou wel wat green sensation gaan meegeven, maar daar zal ik nu ook even mee wachten.

Grts cheese

Comment

Hier zijn we dan toch maar weer met een updatetje.
                                De planten zijn niet de mooiste maar nu ook weer niet om te zeggen de lelijkste.
                                Heb ze al erger gezien maar hoop toch dat ik dit niet nog een 2de keer moet meemaken.

De planten staan momenteel in de 6 de week bloei.
                                Met temperaturen van tussen de 25.5 en 28.5 graden met de lamp aan.
                                Met de lamp uit zit deze tussen de 20 en 21 graden met soms een uitschietertje naar de 19 graden.
                                De luchtvochtigheid is nog altijd te laag, deze zit tussen de 28 en 35%.

Maar goed foto's , aangezien ik deze gisteren avond om de een of andere reden niet kon uploaden doe ik nu nog maar eens een poging.

De Silver haze, die ondertussen bijna al zijn bladeren kwijt is.

DSC_0138.jpgDSC_0168.jpg

De Lemon haze, (sativa) deze heeft nog het meeste groen, maar is wel nog niet zo rijp als de rest.

DSC_0147.jpgDSC_0142.jpgDSC_0144.jpg

De Lemon haze die rechts in de tent staat, ziet er lekker compact uit.

DSC_0140.jpgDSC_0141.jpgDSC_0139.jpg

De Lemon haze die vanachter staat, ook lekker compact zoals de vorige.

DSC_0164.jpgDSC_0162.jpgDSC_0167.jpg

OG # 1

DSC_0149.jpgDSC_0148.jpg

OG #2

DSC_0154.jpgDSC_0156.jpg

OG #3

DSC_0157.jpgDSC_0158.jpg

Dat was het voor deze week, tot volgende week mijn kweekvrienden.

Grts cheese

Comment

Bezig...
                                X