Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ weedfan : ze beginnen er inderdaad beter uit te zien, de og heb ik al eens gekweekt en was een lekker wietje.
Wel heeft deze toen langer voorgegroeit terwijl deze maar een weekje op 18/6 heeft gestaan.
Inderdaad mijn magnesium tekort probeer ik op te lossen, denk dat dit aardig is gelukt aan mijn planten te zien.
Ik dacht ook aan een stikstof tekort maar nu ik iets minder water geeft staan de bladeren fier naar boven, dus misschien waren het natte voetjes.
Nog even over de CaMg, ik denk dat dit in mijn situatie toch wel heeft gedaan wat het moest doen.
@ amazing: dat is voor mij precies ook nieuw, ik zal seffens eens een filmpje bekijken, bedankt.
Als het stikstof zou zijn, dan is dit waarschijnlijk omdat ik wat weinig groeivoeding heb meegegeven.
Bedankt voor het meedenken.
grtz cheese
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Poging 2 om foto's zonder licht te maken.
Het licht ging weer juist aan , maar hier zie je meer de kleur van de plant.
Hier en daar nog wel een lichter/geel blad, maar de nieuwe scheuten/bladeren doen het beter naar mijn weten.
Was ik nou ook al aan het denken stemma, lees net nog een terug naar amazing
'make your own co2 for cannabis flowers'
Co2 en stikstof zijn wel degelijk iets anders .
Die OG`s drinken wat minder mijn Banana OG doet precies het zelfde.
Mag je wel opletten straks met het spoelen dat je ze niet te nat zet ivm rot.
Ja die OG drinkt inderdaad minder als mijn haze,
Vandaag wel 350 ml gegeven want het stammetje hangde vanboven gewoon slap.
Half uurtje later terug recht naar boven .
Zal er op letten MWay, toprot willen we niet hebben.
Maar dat duurt nog wel even
- ja okay sorry maar komt van filmpje en er zijn er veel die het toepassen en in hun tekst
staat make co2 . (mijn engels slecht maar zie wel wat ik lees) (probeer te lezen)
Hier en daar een bladje naar beneden geknakt, zodat de topjes meer licht hebben.
Maar in de loop van de week komt er nog wel een duidelijke foto van de topjes, camera heeft meer vanachter gefocust zo te zien.
Ik heb de plantjes vandaag water had gegeven, samen met een beetje wortel stimulator,enzymen en ook de plagron grow voeding.
Gisteren hebben ze geen water gekregen dus de bovenste laag grond was weer goed droog, en na het watergeven kwam er toch vanonder weer goed wat uitgedrupt.
En te veel water geef ik toch echt niet zou ik denken?, Ze hebben daarstraks 400 Ml per plant gekregen.
Ook heb ik de indruk dat deze potgrond snel inzakt, heb overlaatst bijna tot boven gevuld en deze is alweer een stuk lager.
Maar goed waar ik eigenlijk deze post voor doe is omdat daarstraks veel van mijn bladeren gewoon recht naar boven stonden.
Had graag de foto's in het donker gemaakt, maar aangezien de camera bijna plat was had ik geen flits meer.
In ieder geval zie je wel dat naar boven staan, hoe kan dit komen?
Zit nog eens zo te lezen maar als je aarde boven bijvul wel even alleen water geven want je spoel met je watergift dan wel de voedingsstoffen mee uit de bovenlaag.
Had dit met de Strawberry Banana kruising oa.
Had hier wat batmix gebruikt om aan te vullen.
Koste me onder wat blad dacht eerst te veel water.
Bovenin gelukkig geen schade.
Comment