Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze feminized

    die toppen zullen mini zijn als je idd na het toppen metteen op 12/12 gaat zullen ze idd mini zijn.
    maar als je nu nog eens topt en je wacht even tot je weer mooie uitlopers hebt en dan overschakelt zullen de toppen niet zo mini zijn denk ik.

    maar je moet het dan wel zien zitten om nog een week of 2 a 3 op 18/6 te draaien.

    thugz

    Ps, wacht ook nog even andere reacties af
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: purple haze feminized

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      die toppen zullen mini zijn als je idd na het toppen metteen op 12/12 gaat zullen ze idd mini zijn.
      maar als je nu nog eens topt en je wacht even tot je weer mooie uitlopers hebt en dan overschakelt zullen de toppen niet zo mini zijn denk ik.

      maar je moet het dan wel zien zitten om nog een week of 2 a 3 op 18/6 te draaien.

      oei nog 2a3 op 18/6 ? dat zal nie doorgaan

      thugz

      Ps, wacht ook nog even andere reacties af
      okay wacht nog even :p

      Comment


        Re: purple haze feminized

        Ik heb weinig ervaring maar zie niet in waarom je dat zo zou doen. Ik zou lekker 1x toppen, doorgroeien en op 12/12 knallen.

        Comment


          Re: purple haze feminized

          't is HAZE lol, die groeit na omschakeling sowieso nog weken door...
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            Re: purple haze feminized

            Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
            't is HAZE lol, die groeit na omschakeling sowieso nog weken door...
            nu ongeveer 20cm hoog dus mag ze nog ongeveer 1m groeien

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            - goed , nu dag 24 . en heb op dag 19 getopt
            - Dan laat ik het zo zoals het is en ga ik op dag 30 op 12/12 gaan
            - tegen dan hebben de 4 hoofdtoppen elk 5nodes aangemaakt.

            Comment


              Re: purple haze feminized

              Oorspronkelijk geplaatst door schoenendoos View Post
              Ik heb weinig ervaring maar zie niet in waarom je dat zo zou doen. Ik zou lekker 1x toppen, doorgroeien en op 12/12 knallen.
              dit ben ik nu ook van plan.

              Comment


                Re: purple haze feminized

                zeker ook ff fimmen inlezen, als dat je lukt heb je toch weer wat winst in de hoeveelheid buds, zeker als je maar 1 keer topt.
                ben absoluut fan van niet te vaak toppen, dikke stelen geven mooiere hardere toppen gaat simpelweg meer sapstroom en flowerpower naartoe

                Comment


                  Re: purple haze feminized

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hungry_Beaver View Post
                  zeker ook ff fimmen inlezen, als dat je lukt heb je toch weer wat winst in de hoeveelheid buds, zeker als je maar 1 keer topt.
                  ben absoluut fan van niet te vaak toppen, dikke stelen geven mooiere hardere toppen gaat simpelweg meer sapstroom en flowerpower naartoe
                  ik lees vannalles , hoe fimmen
                  maar met toppen kan je niets verkeerd doen. met fimmen wel zeker ?

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  - net paar fotos genomen (eerste keer met lamp uit)


                  - zo dit ziet er mooi uit
                  - maar hopenlijk is het een puple haze , precies een klein bolleke net een buxus met rare bladeren

                  Comment


                    Re: purple haze feminized

                    Fimmen = als toppen mislukt.
                    f.i.m = fuck I missed.

                    Maarre...heb je ze in een stortkoker staan ?
                    Waar is de aarde, de basis ?

                    - kan het kwaad als een blad der rand van de pot raakt ? (nu nog 3mm over)
                    - zoja dan zaag ik 3cm boven de aarde er af (van de pot )
                    WTF man ?
                    Nee, niet die pot kleiner maken, er moet meer aarde onder.
                    Last edited by QnQ; 24 December 2014, 08:50.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: purple haze feminized

                      * meer aarde eronder is voor volgende keer is veel te laat om nu nog te doen (beginnersfoutje)
                      - beter dat dan overvoeden
                      - wat bedoel je met stortkoker ? nog nooit van gehoord
                      - de aarde

                      Comment


                        Re: purple haze feminized

                        stortkoker= buis waardoor afval in een container wordt gestort daarmee doelde hij denk ik op dat je pot zo leeg was en het net lijkt of hij in een stortkoker staat je plant.
                        tevens kun je nog steeds wel opvullen denk ik.... gewoon plant eruit aarde eronder en klaar is kees...
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                        Comment


                          Re: purple haze feminized

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                          stortkoker= buis waardoor afval in een container wordt gestort daarmee doelde hij denk ik op dat je pot zo leeg was en het net lijkt of hij in een stortkoker staat je plant.
                          tevens kun je nog steeds wel opvullen denk ik.... gewoon plant eruit aarde eronder en klaar is kees...
                          - plant eruit ga ik niet doen, heb 1 plant dus geen risico (wortels)
                          - de pot is een wasmand of stortkoker zoals je zelf wilt. bedankt voor de uitleg Ilikebigbuds
                          zit aarde genoeg in hoor. gewoon niet vol genoeg volgens de grote van de stortkoker (wasmand)

                          Comment


                            Re: purple haze feminized

                            ok, als je genoeg aarde eronder hebt en niet het risico wil lopen iets te beschadigen is het idd voor de volgende keer iets om te onthouden
                            Dat meer aarde meer wortelruimte betekent dat wist je hoogstwaarschijnlijk wel, maar voor het geval je het niet wist meer ruimte=meer en sterkere wortels= sterkere plant

                            Succes verder!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment


                              Re: purple haze feminized

                              Yep, ik bedoelde dat inderdaad.
                              Ik tiep meestal gewoon wat ik denk, geen blad voor m'n mond.
                              Ik ben niet zo van ergens omheen draaien, ik hou van recht door zee en eerlijkheid, meestal met een vleugje humor.
                              Als je daar moeite mee hebt, mijn excuses, het ligt nooit in m'n bedoeling iemand te schofferen.

                              Die grond zal wel voldoen denk ik, ik ken het niet.
                              Wel grappig dat er een schrijffout op de zak staat (daar heb je 'm weer)
                              Bovenaan foto2 hebben ze het over waterretentie-verhogende, en iets lager staat waterrentie-verhogende

                              (voor mij zou dat een reden zijn om die grond niet te kopen, zo zie je dat ik ook niet helemaal 100 ben
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: purple haze feminized

                                er zit 35L aarde in dat is genoeg toch ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X