Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: purple haze feminized

Als je wat verslagen lees zie je dat de heksenketel er een heksenketel van maakt.
    Ga maar uit van de verslagen en de tips hier.
    En zet er alsjeblieft meer onder.Doet gewoon zeer hier.Hahahahaha

Comment

Als je zo even geduld hebt. Ik heb gisteren van iemand een prachtige foto gehad, waarop goed te zien is hoe en wanneer je moet toppen. Dit zal goede resultaten leveren. Je meot deze ronde ff aankijken. Anders zal je denk ik toch echt een filter nodig hebben. Je gaat het vanzelf ruiken wanneer die hele kamer (wel heerlijk hahaha) naar haze gaat ruiken. Maar ieder geval staat op dat plaatje wanneer je moet toppen. Als je het precies zo doet krijg je veel toppen per plant en krijg je mooie compacte plantjes.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En zoals beloofd:
      toppen voor een scrog..jpg

Comment

en er staat eigelijk nog een 2de bij (maar wou deze er niet bij zetten want weet er niets van af (gekregen zaadje) nu 18 dagen.zal foto tonen voor de geintreseerden. gisteren voor het licht uitging heb ik van deze de top eraf gedaan.

ja heb geduld zal dit fantatisch (schema) van je gebruiken. BEDANKT

zolang ik dan top blijft het licht 18/6 ?

Comment

De bloei ga je ook pas tellen als je plantje ook echt bloeit, meestal is dat zo'n 2-3 weken nadat je naar 12/12 bent geschakeld.

*edit..stukje verwijderd. Overheen gelezen.

*edit nog een keer. Grappig plaatje, maar node 1 heet volgens mij niet node. Node 1 zit een verdieping hoger.
          Last edited by QnQ; 10 December 2014, 11:09.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

breeder weet ik echt niet komt van hekseketel.(purple haze)
            ander zaadje gekregen van kennis die zelf plant had deze zomer (buiten serre). (hijzelf weet ook geen naam)
            weet zelfs niet of het een vrouwelijke plant is.

Comment

We zien het vanzelf amazing. Lekker leren deze keer. Kom dagelijks ff langs hier en help je er wel doorheen!

Comment

ik kom dagelijks met uitleg en zoveel mogelijk fotos indien nodig
                bedankt weedfan
                Last edited by amazing; 10 December 2014, 13:12.

Comment

Dan komt het helemaal goed. Er is hier alles te vinden op het forum dat we nodig hebben in principe. Er zijn hier mensen met 10 en 20+ jaar aan ervaring, deze mensen helpen graag mensen die laten zien dat ze ook wat dingetjes gedaan hebben/opgezocht hebben.

Comment

fotos van mijn hok
                    gele bak purple haze,zwarte naamloos

- zoals je kunt zien maak ik ook gebruik van 5 natte handdoeken.
                    - folie over de pot (broedkas)
                    -1 pot om water te koken (1x per dag) lv dan gans de dag OK
                    - ventilator blaast onder en boven de pot.( goeie c02 )
                    - fles c02 naast pot
                    - pot staat op grote bak met 10cm water in (verdamping) (om 2 dagen ververst)
                    - 1 wand links is met laken (bed) 2x per dag word deze natgesproeid
                    - ander folie is isolatiefolie voor onder parket. word 2x per dag beneveld
                    - ventialtie 24/24 afzuig . toevoer 20/24
                    - nog tips ?

Comment

Als die plantjes iets groter zijn, kan je de folie eraf halen. Wat is de lv zonder al die toevoegingen?

Comment

- De lv zonder folie 55-60% met folie 68-85%
                        - zonder handdoeken , zonder folie , zonder waterpotje enzo... 40%
                        - hoeveel groter ? xp
                        - bovenkant van gele bak ga ik een net opleggen ongeveer 25cm van de aarde. goed ?

Comment

Gewoon de muren witten is genoeg.
                          Haal dat brandbare matriaal is uit je hok.
                          hang je lamp in het midden de bol zit bijna tegen de muur.
                          En je werkt met zaden dus je hebt geen hoge luchtvochtigheid nodig als ze maar voldoende water in de pot hebben komt het goed.
                          Zou ook een fatsoenlijke deur erin maken om het goed lichtdicht te krijgen.
                          Je bent er bijna nog even wat veranderen en in lezen.
                          Begin eerst eens met de onderwerpen de kweekruimte.ontkiemen en de vegetatieve periode.
                          Die bloeiperiode duur toch nog even.
                          En haal die folie er ook maar af.

Comment

lichtdicht is hij want staat op zolder.
                            ramen dichtgekleefd en geen licht aanwezig wanneer lamp uit is.
                            deur belangrijk ?
                            lamp hangt 35cm van de zijkant links en rechts dus int midden. de reflectorkap is een zelfgemaakte (groot) 90cm-65cm dan geplooid
                            aja het hok heeft een aluminium plafond.
                            ik ga elke 30 min kijken als lamp brandt en licht uit dan ga ik om het uur gaan kijken (zonder licht) lv en temperatuur controle

Comment

Een dicht hok scheel sowieso een berg haar en stof op je wiet mits je een aqauriumfilter op je inlaat zet.
                              En dat je om de 30 minuten ga kijken zegt al genoeg over je gemoedsrust hierover.
                              Ga soms maar 1 keer per dag kijken als het goed is is het goed.
                              Als dat laken om 1 of andere reden losschiet en je lamp raakt heb je brand.
                              Denk ook aan je buren.
                              Kweken is leuk maar doe het wel veilig,zo`n lampie kan je hele huis doen affikken en dat van de buren erbij.

Comment

Kan je bezorgdheid met het laken vatten maar kan niet loskomen zitten 30 nagels ingeklopt en over geslagen laken muurvast.langs binnen en buitenkant.dicht hok kan ik ook begrijpen maar dan gaat men temperatuur naar 28graden vind ik te veel.
                                blijkbaar is ideaal 20-25graden en blijf daar tussen.
                                ik ga blijkbaar te veel kijken haha.
                                ik wil gwn zeker zijn van de temperatuur

Comment

Bezig...
                                X