Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
purple haze feminized
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: purple haze feminized
Gaat geweldig ginder, ik krijg al een vreetkick van enkel de foto's.
de 11/13 zou voor sativa beter zijn, 13/11 zou voor indica beter zijn. (als ik het goed begrijp toch) maar ik waag me er nog niet aan, zal eerst eens een normaal kweekje proberen goed te krijgen. Zoals dat van jou. s6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kristo View PostGaat geweldig ginder, ik krijg al een vreetkick van enkel de foto's.
de 11/13 zou voor sativa beter zijn, 13/11 zou voor indica beter zijn. (als ik het goed begrijp toch) maar ik waag me er nog niet aan, zal eerst eens een normaal kweekje proberen goed te krijgen. Zoals dat van jou. s6.
- is ook men eerste keer....
- als je info wilt...
- mijn lv gaat nu nog min 15% en max 30%
- temp ligt tussen 20 en 26.5 graden
- ik geef elke dag 1L langsboven en om de 3-4 dagen 2L langs onderen... ( aarde 35L pot )
- toppen heb ik gedaan 2 nodes terug...
- fluffietoppen verwijder ik zodra ik 1 zie.
- gebruik de volledige cannalijn + cannacure
- ze staat al enkele dagen op 11 aan / 13 uit (lamp) en merk er niks mis mee , integendeel ze gaat precies wat beter....
- circulatie (24/7) is zeer belangrijk dus hier staat er een ventilator op max te draaien met diameter 60cm
- afzuiging staat met lamp aan op 325m3 en met lamp uit op 125m3
- nog vragen stel ze gerust
- Grts Amazing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Postze moeten nog zo lang en zijn nu al zo mooi !
- ja ze moeten idd nog een tijdje , maar is niet erg , heb geduld
- ben zeer nieuwsgierig hoe ze zal veranderen vanaf week 5 als ik pk13-14 heb gegeven....
- en hopelijk word ze paars
- Grts Amazing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Postpersoonlijk heb ik helemaal niks met de gekleurde soortjes en kweek deze ook niet
de toppen sluiten nu al erg mooi op elkaar aan
ik denk dat dat colaflessen gaan worden !
- we gaan voor 4 colaflessen en de kleinere tussenin gaan we voor de grote van een 1/2 L blik (monster , red-bul ,.... )
- hmmm ben zeer benieuwd nu heb nog nooit een dame in het echt gezien , nu wel de eerste en gelukkig een mooie...
- Grts Amazing
Comment
Comment