Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: purple haze feminized

komaan nog even :p

Comment

- dag 114
      - dag 84 12/12
      - bloei dag 70
      dag114.dag84-1212 (5).jpgdag114.dag84-1212 (4).jpgdag114.dag84-1212 (7).jpgdag114.dag84-1212.jpgdag114.dag84-1212 (8).jpgdag114.dag84-1212 (9).jpgdag114.dag84-1212 (6).jpgdag114.dag84-1212 (3).jpgdag114.dag84-1212 (2).jpg

Comment

ziet er erg mooi uit!!

Comment

Lekker vrouwtje

Comment

Vertoont reeds dubbelbloei. Houd de trichomen van de eerste bloei goed in de gaten dat dat niet overrijp wordt. Dubbelbloei (die torentjes nieuwe bloei) kan verleidelijk zijn om ze te lang te laten staan. Je eerste bloei raakt dan overrijp (zwarte trichomen) terwijl die dubbelbloei nog niet rijp is. Dubbelbloei lijkt meer op te brenge maar uiteindelijk heb je dus minder.

Comment

- dank je lesly , dank je heizenberg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
              Vertoont reeds dubbelbloei. Houd de trichomen van de eerste bloei goed in de gaten dat dat niet overrijp wordt. Dubbelbloei (die torentjes nieuwe bloei) kan verleidelijk zijn om ze te lang te laten staan. Je eerste bloei raakt dan overrijp (zwarte trichomen) terwijl die dubbelbloei nog niet rijp is. Dubbelbloei lijkt meer op te brenge maar uiteindelijk heb je dus minder.
              - ik ga zondag oogsten , niet vroeger en mss 1 dag later , de zondag zit ik op 10dagen ijswater , zoals je me aanraadde.
              - dubbelbloei heb ik minder ? dit snap ik niet echt.

Comment

Buiten ervaren ze tijdens de afbloei; afnemende etmaaltemperaturen, groter dag nacht temp verschil , minder lichturen en minder intens licht en een spectrumverschuiving naar meer rood naarmate de herfst vordert. De plant bloei dan haar bloei gewoon af en sterft.

Binnen knallen we gewoon door op volle toeren de temp neemt niet af de lichturen en intensiteit ook niet en het lichtspectrum blijft gelijk. Als je blad en wortel nog gezond is zal ze binnen een tweede bloei aanmaken. Echter je eerst bloei zal overrijp raken en je trichoomkoppen zullen van amber naar zwart gaan, (val meteen in slaap wiet) de dubelbloei is echter nog piepjong en zal nog een hele tijd clear trichomen blijven geven. Wacht je tot de dubbelbloei rijp is is je eerste bloei ver overrijp en eigenlijk niet echt bruikbaar meer terwijl de tweede, dubbelbloei ver onderrijp is.

Dubbelbloei lijkt dus meer opbrengst te geven maar je houd kwalitatief minder over wat echt lekker rookt.

Comment

Buiten ervaren ze tijdens de afbloei; afnemende etmaaltemperaturen, groter dag nacht temp verschil , minder lichturen en minder intens licht en een spectrumverschuiving naar meer rood naarmate de herfst vordert. De plant bloei dan haar bloei gewoon af en sterft.

Binnen knallen we gewoon door op volle toeren de temp neemt niet af de lichturen en intensiteit ook niet en het lichtspectrum blijft gelijk. Als je blad en wortel nog gezond is zal ze binnen een tweede bloei aanmaken. Echter je eerst bloei zal overrijp raken en je trichoomkoppen zullen van amber naar zwart gaan, (val meteen in slaap wiet) de dubelbloei is echter nog piepjong en zal nog een hele tijd clear trichomen blijven geven. Wacht je tot de dubbelbloei rijp is is je eerste bloei ver overrijp en eigenlijk niet echt bruikbaar meer terwijl de tweede, dubbelbloei ver onderrijp is.

Dubbelbloei lijkt dus meer opbrengst te geven maar je houd kwalitatief minder over wat echt lekker rookt.
                  - dus wat kan ik dan bvb doen is de volgende keer er voor zorgen dat ze er minder gezond uit ziet zodat ze geen 2debloei aan kan maken ?

Comment

Ghahahah, neen. Dat je plant dubbelbloeit is een teken dat je een heel nette kweek gedraaid hebt. Ze is gezond gebleven tot op het einde, een compliment van de plant dus naar jouw toe. Je bepaald nu het oogstmoment door naar de trichomen van de eerste bloei te kijken, zijn deze naar jouw smaak klaar dan oogst je, de onrijpe dubbelbloeitopjes, die torentjes met clear trichomen oogst je gewoon mee of je draait er bijvoorbeeld boter van.

Ik vertelde je dat je met dat ijswater niet langer dan 10 dagen voor de geschatte oogst moet beginnen omdat het ijswater de plant stresed en dit hermabloei of banaantjes kan opwekken, echter om tot hermabloei of bananen na stress te komen heeft de plant een week of twee nodig, vandaar dat je dus niet eerder moet gaan stressen. Blijkt dat je plant eerde klaar is (de eerste bloei) dan oogst je gewoon ook al zijn die tien dagen niet volgemaakt.

Comment

- okay komt goed
                      - ik check strax de tricho's nog even

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

- nogmaals een controle gegeven en alles goed bekeken.
                      - ik denk om vanavond of morgen te oogsten.

Comment

Spannend !
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                          Spannend !
                          - idd , benieuwd wie hier goed kon gokken

Comment

Ik denk een juiste beslissing. Succes met de oogst en het langzaam drogen en curen. Eenmaal droog en de buds losgeknipt van de stelen schat ik deze plant op een 100 gram. Om er een getal aan te plakken gok ik op 98 gram.

Dikke complimenten voor je kweek, het goed inlezen en het juist oppakken van de tips die men je gaf tijdens deze run, top!

Comment

Ik denk een juiste beslissing. Succes met de oogst en het langzaam drogen en curen. Eenmaal droog en de buds losgeknipt van de stelen schat ik deze plant op een 100 gram. Om er een getal aan te plakken gok ik op 98 gram.

Dikke complimenten voor je kweek, het goed inlezen en het juist oppakken van de tips die men je gaf tijdens deze run, top!
                              - juiste beslissing , dat denk ik ook heb nu 30% amber 70% milcky , zonder controle 2debloei.
                              - drogen en curen komt goed
                              - bedankt voor de complimenten , en bedankt voor de tips

Comment

zeer sheun !

Comment

Bezig...
                                X