Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: purple haze feminized

    LV kan met zaadplanten enkel te hoog, niet te laag.

    Comment


      #47
      Re: purple haze feminized

      Net wat beowulf zegt het maakt niet zoveel uit en zelfs een kosteloos hok kan goed werken zijn vaak maar kleine dingen als je de uitrusting rond heb.
      Volgende keer ook je potten tot de rand vullen met aarde.
      Je kunt de potten nog wel wat bijvullen tot aan de lobblaadjes.

      Comment


        #48
        Re: purple haze feminized

        ziet er allemaal een stuk beter uit alle onnodige dingen die alleen maar voor problemen kunnen zorgen zijn weg en begrijpt alle kritiek op je hokje goed he, we willen alleen dat je een nette kweek kan afronden en vooral ook alles veilig houd daar dus is allemaal goed bedoelt en vertrouw erop dat je met alle hulp van iedereen hier op het forum deze kweek kan afronden zolang de plant een beetje meewerkt natuurlijk
        succes en lekker zo door gaan!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #49
          Re: purple haze feminized

          - heb zeker geen problemen als jullie dit of dt zeggen dan ga ik dit ook doen.
          - is mijn eerste keer niet jullie eerste keer
          - moet ik mij geen zorgen maken om lv ? staat op 31%
          - foto vandaag dag 12

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          - zal ik de purple haze eruit halen aarde bijdoen tot bovenkant en terug erin ?
          - of best vullen tot de lobblaadjes ?

          Comment


            #50
            Re: purple haze feminized

            Nee hoor niet doen.

            Comment


              #51
              Re: purple haze feminized

              - oke doe ik dan niet dan nog een koffie in de plaats .
              - MWAY moet ik me zorgen maken om de lv ?

              Comment


                #52
                Re: purple haze feminized

                Vullen tot de lobblaadjes anders ga je de penwortel beschadigen en gaat ze dood.
                Koffie is altijd goed.

                Comment


                  #53
                  Re: purple haze feminized

                  - wat is het minimum dan beowulf ?
                  - eerst had ik 65%-85%
                  - nu alle waterbakjes en handdoeken eruit en heb 30%

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  - word strax gevuld tot aan de lobblaadjes

                  Comment


                    #54
                    Re: purple haze feminized

                    30% is gewoon goed. Mijne is rond de 70, zonder bakjes enzo. Maar had het liever wat lager. Dat is beter ook tijdens de bloei.

                    Comment


                      #55
                      Re: purple haze feminized

                      - oke maar is het niet beter de eerste 3 weken hoger dan 60% , dan gelijdelijk aan laten dalen.

                      Comment


                        #56
                        Re: purple haze feminized

                        Je kan de lv iets laten oplopen maar niet veel. Stekken hebben wel een hoge lv nodig, zaadplanten hebben dat niet veel nodig.

                        Comment


                          #57
                          Re: purple haze feminized

                          - ahn oke bedankt voor de info

                          Comment


                            #58
                            Re: purple haze feminized

                            Komt wel goed hier en leuk dat je zoveel schik in hebt.

                            Comment


                              #59
                              Re: purple haze feminized

                              - ik ben iemand als ik dit of dat doe , dan doe ik het ook zo goed mogelijk.
                              - Heb er idd plezier aan , ook omdat jullie reageren.
                              - Wil gewoon men nieuw hobbytje goed aanleren.


                              - Als je het fout leert is het moeilijk om je na een tijdje aan te passen tot juist
                              - Als je als eerste keer kweekje hebt , dan vind ik het verstandigst om goed jullie advies
                              op te volgen en te gebruiken.
                              - na goed leren enzo (met advies van jullie) kan ik messchien met de tijd , jullie nog helpen met een vraag.
                              wie weet. ik leer snel ik onthoud goed en LUISTER/LEES altijd aandachtig.

                              Comment


                                #60
                                Re: purple haze feminized

                                Goed om te horen dat je er volledig voor gaat om het kweken onder de knie te krijgen. En jij zegt wel het is mijn eerste keer en niet jullie eerste keer, maar ik heb ook pas 1 buitenkweek achter de rug en heb zelf nog nooit in m'n eentje een binnenkweek afgerond Neemt niet weg dat ik zelf al honderden verslagen heb gelezen,documentaires heb gekeken en informatieve filmpjes heb gekeken over het kweken van cannabis.
                                Maar om nou te zeggen dat ik erg ervaren ben nee.. en ik leer ook nog erg veel door lezen hier op het forum.
                                Het mooie is zoals je al zegt: na goed leren kun je er anderen weer mee op weg helpen
                                Ik denk dat het je ook niet zou lukken om een kweek goed af te ronden met een mooi resultaat als je er geen plezier in hebt, dus lekker het plezier erin houden en hopelijk heb je binnenkort een mooi plant staan daar
                                lekker door gaan zo en ik heb er alle vertrouwen in dat je dit plantje mooi groot gaat brengen.

                                Grtz Bigbuds
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                                Comment

                                Bezig...
                                X