Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze feminized

    Goed idee, niet licht doorlatend dan in ieder geval. Maar folie kan idd geen kwaad!

    Comment


      Re: purple haze feminized

      - heb er aluminiumfolie rond gedaan.toppie echt bedankt want wortels zijn belangrijk thx thx en nog eens thx.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      - weedfan purple is bezig een node 5 , denk nog een 3a4 tal dagen en ik maak gebruik van je schitterende afbeelding

      Comment


        Re: purple haze feminized

        ga je foto's plaatsen van voor en na toppen? en ga je zoals het plaatje laat zien van 5 naar 3 terug toppen? of top je maar 1 node terug?
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          Re: purple haze feminized

          - ik zal doen zoals het plaatje en zal zeker foto van voor en na toppen tonen. ( naar 3 terug)
          - Ik hoor hier intresse .
          - Vind ik leuk. (omdat ikzelf ook jullie advies gebruik,waar nodig)

          Comment


            Re: purple haze feminized

            Ok "top" haha flauw maar interesse is er zeker genoeg, en advies kunnen we allemaal weleens gebruiken ik krijg zelf liever wat teveel advies en bemoeienis dan te weinig.
            Maar ben benieuwd hoe het er uit komt te zien en hoe je plantje hersteld en verder gaat met meerdere toppen.

            Bigbuds
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

            Comment


              Re: purple haze feminized

              - ja ben zelf ook benieuwd haha
              - hopelijk klopt het plaatje zit nu aan dag 16 zou graag kunnen starten op 12/12 ,
              3dagen nadat ik de 2de maal heb getopt. ik reken rond dag 35-40 dat ik kan starten met 12/12

              Comment


                Re: purple haze feminized

                Dat is wel lang zeg. Maar dan heb je wel een hele mooie plant hoor!

                Comment


                  Re: purple haze feminized

                  - dat wil ik ook weedfan ik heb geduld ik lees aandachtig jullie antwoorden en advies. (ik gebruik ze ook ,niet zoals velen,lezen lezen en nog een lezen maar Niet gebruiken!)
                  - heb liever 2weken langere groei en mooie eindresultaten voor de motivatie voor ronde 2
                  - ronde 2 start ik met zelfde zaadje (purple haze feminized) en dan zal ik maar 1 node toppen. uiteraard met fotos enzo.
                  Dan kunnen we hier allen samen het verschil bekijken. van kweek 1 met 2x 2nodes terug toppen en kweek 2 1maal toppen 1 node.
                  - Ben zelf benieuwd naar het verschil van opbrengst en kwaliteit

                  Comment


                    Re: purple haze feminized

                    Het verschil zal hem zitten in de snelheid en hoeveelheid. Als je het volgens het plaatje doet zal het langer duren, maar meer opbrengen. Bij optie 2 zal je sneller kunne bloeien.

                    Comment


                      Re: purple haze feminized

                      jup, net wat weedfan zegt, het duurt langer.. dus ik denk dat je deze keer beter 1 node terug kunt toppen. Dit omdat je nu maar 1 plant hebt staan en het dus goedkoper is om de volgende kweek meer planten te zetten en dan de langere periode doen. Als je begrijpt wat ik bedoel?
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment


                        Re: purple haze feminized

                        - ja weet ik weedfan maar ben voorral benieuwd naar het verschil (gram) in opbrengst (droog) . nat bekijk ik niet. of is het beter om wel te wegen ?
                        - de droogheid word bepaald door de top in te drukken . (spons beweging en de weed is klaar om te roken, toch ? )

                        Comment


                          Re: purple haze feminized

                          Na 10-14 dagen drogen kan je roken, alleen smaakt het beter als je het even bewaard in een mooie weckpot

                          Comment


                            Re: purple haze feminized

                            - Smokie , ja dat hing ik hier vragen enkele dagen voor men oogst thx
                            - IlkeBigBuds , oke bedankt dus jij/jullie kunnen me zeggen aan de hand van de foto wanneer ik moet toppen ?
                            ik zet elke dag smorgens een foto.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            - hoeveel nodes heeft ze nodig om naar 12/12 te gaan ? (ik denk 5 nodes)
                            maar vraag liever jullie raad

                            Comment


                              Re: purple haze feminized

                              ik doelde er meer op dat ik je keuze van het 2x toppen nu en 1x toppen later om zou draaien, dit omdat je nu maar 1 plant hebt staan en je beter de methode met 2x toppen kan doen als je meer planten hebt staan qua kosten. Wat betreft het 12/12 zetten zou ik je aanraden om te kijken naar de hoogte die je wil hebben in je planten en het herstellen van het toppen. Wil je de planten lager houden dan zet je ze wat sneller op 12/12 en wil je de groei wat langer op z'n beloop laten dan wacht je wat langer met het 12/12 lichtschema.
                              maar zolang je foto's blijft plaatsen zijn er altijd wel mensen die je advies zullen geven of je plannen verstandig zijn, of dat ze het zelf anders zouden doen en waarom.

                              Gaat helemaal goed komen zolang je iedereen laat weten waar je mee bezig bent, en aangezien je dit nu ook zeer regelmatig doet heb ik er alle vertrouwen in!
                              Lekker doorgaan en hopen op weinig tegenslagen en een mooie oogst

                              Grtz Bigbuds
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                              Comment


                                Re: purple haze feminized

                                - ja dat hoop ik ook
                                - en begrijp je uitleg en gebruik hem ook zal maar 1 keer toppen nu (stroom 1plant)
                                - dag 17 (18/6 licht)


                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                ben nog in twijfel maar ik denk om gwn 1 keer 2 nodes terug te toppen. volgend kweekje dan 2x2toppen.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                - wat is even smowkie ? (weckpot)

                                Comment

                                Bezig...
                                X