Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik weet niet hoe lang ze doorgroeien in de bloei. Maar je hebt keuzen. Je kan ze nu al 12/12 zetten. Maar jij hebt bijna 3 maanden nodig voor de oogst. Omdat je haze genomen hebt. Maar ik denk dat je er nog goed aan doet om nog 1 week door te groeien.
- Dan groeien we nog een weekje door
- Als ze dan nog niet klaar is breng ik ze een weekje naar jou
Je mag er naar kijken , je mag ze voeden , verzorgen maar niet oproken
- Groot !
- Ik verpot haar snel buiten in volle grond
zo snel mogelijk nieuwe foto.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
- Kan geen fotos uploaden vond geen geschikt plaatsje buiten
- Ze blijft dus lekker binnenstaan hehe
- Bedankt dat ik ze zou mogen brengen
- hoe groot schat je ze (bovenkant toppen) hoger dan 1m50 ?
- heb handschoenen aangedaan
- weedfan ik las dat je een purple haze gehad hebt die voor de helft weggerot was.Heb je daar foto van ?
- Ik zal nu kijken aan de hand van de groei of ik nog een 2de keer zal toppen.duurt het te lang dan ga ik op 12/12 overschakelen,
Kan dan eventueel nog toppen he de eerste 2 weken van 12/12
1 nacht is niet erg. Ik zou gewoon doorgaan inderdaad. Inderdaad was er toen nog geen paars te zien. In de bloeitijd wel. Toen werden de bladeren en de toppen paars.
1 nacht is niet erg. Ik zou gewoon doorgaan inderdaad. Inderdaad was er toen nog geen paars te zien. In de bloeitijd wel. Toen werden de bladeren en de toppen paars.
- okay thx
- gewoon blijven doorgaan dat zullen we doen
- Voor de personen met intresse ik was gisteren even in west vlaanderen en voor de personen
( regio Menen )
- Jullie hoeven niet naar NL te rijden voor onderdelen voeding aarde etc...
winkel is FOURNIER in menen (de barrakken)
- alles van plagron,canna voeding aanwezig
- 6 verschillende soorten kweekaarde
- lampen ballast meters tenten gwnweg alles.zeker eens gaan kijken indien je daar dicht bijwoont.
GRTZ Amazing
- Net ph tester gehaalt
- tot nu toe heb ik al iedere keer de dame gevoed met ph 8
- vannaf maandag (dag23) zal ze gevoed worden met ph6.5
- (stadswater 1/4L - 3/4L regenwater maakt men water op ph6.5
keuren jullie dit goed dat ik vannaf ze nu dorst heeft ik de 6.5 gebruik (mix stad en regenwater + canna )
of beter gewoon zelfste doen zoals ik bezig ben ph8 ?
Comment