Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yep, ik bedoelde dat inderdaad.
Ik tiep meestal gewoon wat ik denk, geen blad voor m'n mond.
Ik ben niet zo van ergens omheen draaien, ik hou van recht door zee en eerlijkheid, meestal met een vleugje humor.
Als je daar moeite mee hebt, mijn excuses, het ligt nooit in m'n bedoeling iemand te schofferen.
Die grond zal wel voldoen denk ik, ik ken het niet.
Wel grappig dat er een schrijffout op de zak staat (daar heb je 'm weer)
Bovenaan foto2 hebben ze het over waterretentie-verhogende, en iets lager staat waterrentie-verhogende
(voor mij zou dat een reden zijn om die grond niet te kopen, zo zie je dat ik ook niet helemaal 100 ben
- ikzelf ben ook zon persoon, ik draai er ook niet omheen en ook meestal met een vleugje humor
- er zijn dan idd personen die dat niet kunnen accepteren
- ik zeg altijd :
ga je buitenhuis en kan je niet lachen , blijf dan thuis.
kan je opmerkingen of dergelijke niet aan sluit dan pc af en kijk tv .
Alhoewel ik het altijd grappiger vind als iemand z'n normale facebook of youtube account gebruikt, (ik blader graag door iemands leven)
is het slimmer om een aparte account voor cannabis-gerelateerde zaken te maken.
Alhoewel ik het altijd grappiger vind als iemand z'n normale facebook of youtube account gebruikt, (ik blader graag door iemands leven)
is het slimmer om een aparte account voor cannabis-gerelateerde zaken te maken.
heb ook (nix van gegeven ingevuld op internet.nooit)
en niet voor de blauwe petten , maar mijn prive is prive.
en iederreen zou dit beter doen.
en ik knip het nu af
bedankt voor de info. filmpje
is het balletje op een steeltje? de foto's zijn niet echt duidelijk dus kan het niet goed zien? maar als het een balleke op een steeltje is dan is het een manneke!
is het balletje op een steeltje? de foto's zijn niet echt duidelijk dus kan het niet goed zien? maar als het een balleke op een steeltje is dan is het een manneke!
- heb nog een foto genomen , mss zie je het hier.
- ik zie telkens bij een steeltje een balletje zitten , ertegen maar niet erop.
- nu staat deze 30 dagen groei. kan je dan eigenlijk al balletjes zien ?
Comment