Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze feminized

    Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
    LV speelt wel een rol. Als je die optimaal kunt controleren, zullen de resultaten ook optimaler zijn. Hou ze groen!
    - ze ziet er niet slechter uit door men lv te laten dalen , dus voor mij speelt het geen rol , maar ieder zen mening Rodigan
    - eerste 30 dagen ofzo had ik over dag 45%-75% en met lamp uit 75%-100%
    - nu hou ik hem beneden de 40% al een tijdje en zie geen verschil van kleur ofzo
    - alles ziet er goed uit
    - en waarom onder de 40%
    - voor de levensduur van men filter en om toprot te vermeiden.

    - Grts Amazing

    Comment


      Re: purple haze feminized

      Nee amazing zo gaat het niet haha. Wat ze bedoelen is: als je zorgt dat de luchtvochtigheid altijd stabiel blijft. Dus altijd het zelfde niveau. Dan heb je meer opbrengst aan het eind. Net zoals dat je nacht en dag temp het zelfde moet zijn.

      Comment


        Re: purple haze feminized

        - ahn okay ghehee
        - komt goed in de 2de ronde
        - nu blijf ik zo verder doen , de dame heeft het naar haar zin en wil haar nu geen stress bezorgen

        Comment


          Re: purple haze feminized

          Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
          Nee amazing zo gaat het niet haha. Wat ze bedoelen is: als je zorgt dat de luchtvochtigheid altijd stabiel blijft. Dus altijd het zelfde niveau. Dan heb je meer opbrengst aan het eind. Net zoals dat je nacht en dag temp het zelfde moet zijn.
          Niet dat dat bij mij zo is hoor :p.

          Comment


            Re: purple haze feminized

            - ik kan het op 35%-40% houden zonder schommeling maar zal dit doen de 2de ronde wist niet dat dit een verschil maakte

            Comment


              Re: purple haze feminized

              Het maakt ook niet echt uit denk ik. Maar het is meer dat het optimaal is.

              Comment


                Re: purple haze feminized

                Jap dat bedoel ik. Je plant zal niet plots geel worden bij een andere LV.
                Er is trouwens ook niet echt eenduidigheid over wat nu de ideale LV is tijdens de (verschillende fases in de) groei en bloei.

                Een verschil in dag- en nachttemperatuur is volgens mij wel 'nodig', idealiter 5 graden of zoiets.

                Grtz!
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  Re: purple haze feminized

                  - ik zit op de 5 graden verschil met lamp uit en aan

                  Comment


                    Re: purple haze feminized

                    Jij zit ook sowieso goed. Daar niet van. Ik dacht dat 2/3 perfect was. Misschien moet iemand met meer kennis hier even bijspringen. pleaze?

                    Comment


                      Re: purple haze feminized

                      - dag 52
                      - dag 22 12/12


                      - hier heb je dan meer informatie van de purple haze - deze dame

                      - de hoogte kon net niet op foto , maar er staat 110cm - 150cm

                      - nog een prettige avond verder
                      - er zal een aantal dagen geen update volgen.
                      - Grts Amazing

                      Comment


                        Re: purple haze feminized

                        Mooie plant om te zien! Staat er nog steeds goed bij! Als je zo door gaat komt daar
                        zeker een leuke opbrengst vanaf. Volgende ronde weer dezelfde of ga je voor een
                        ander soortje ?

                        Comment


                          Re: purple haze feminized

                          - als je men verslagje doorleest Heizenberg dan zal je dit weten
                          - ik lees zelf ook niet graag maar lees telkens een verslag volledig , zodat ik weet wat ik kan toevoegen
                          - en als je het graag wil horen , ik heb de uwe ook gelezen en ben ze ook aan het volgen
                          - goed , ik bespaar je de leespret
                          - volgende ronde zullen het nog 2 zon dames worden en normaal nog 3
                          - http://en.seedfinder.eu/strain-info/...l/Sweet_Seeds/
                          - de 5 dames zullen elk een wasmand hebben van 35L en worden alle 5 getopt zoals deze mooie dame die hier nu aanwezig is
                          - men volgende ronde word een drukke mooie tent ghehehe , ik hoop dit stiekem toch

                          - Grts Amazing

                          Comment


                            Re: purple haze feminized

                            blaadjes staan lekker gelukkig mate !
                            en echt schooon groene madam ghehehe .
                            zou wel beginnen opletten met voeding puntekes trekken wat krom en zie al mini verbranding .
                            beter voorkomen dan genezen he !


                            ivm je verpakking , die bloeitijden is meestal verschillend per zaadje/pheno en/of je milky of amber trychomekes wild op't einde .
                            amazing mate sterkte he , en tot binnen enkele daagjes !



                            Groeten Steundje .

                            Comment


                              Re: purple haze feminized

                              Huh maar 60% sativa sta ik van te kijken
                              Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                              - dag 52
                              - dag 22 12/12
                              [ATTACH=CONFIG]251681[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251680[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251679[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251678[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251677[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251676[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251675[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251682[/ATTACH]

                              - hier heb je dan meer informatie van de purple haze - deze dame
                              [ATTACH=CONFIG]251673[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251672[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]251674[/ATTACH]
                              - de hoogte kon net niet op foto , maar er staat 110cm - 150cm

                              - nog een prettige avond verder
                              - er zal een aantal dagen geen update volgen.
                              - Grts Amazing

                              Comment


                                Re: purple haze feminized

                                8/9 weken is ook geen Haze te noemen,minimaal 12 weken en kan zelfs tot 26 weken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X