Re: purple haze feminized
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
purple haze feminized
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post8/9 weken is ook geen Haze te noemen,minimaal 12 weken en kan zelfs tot 26 weken.
Comment
-
- 26 weken want dit maal 2 is 52 en er zijn 52 weken in 1 jaar
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View PostJe moet er iets voorover hebben,das waar,ik herinner me vaag,ooit een Purple Haze die ook 3m.bloeitijd nodig had buiten maar het was het w8 meer dan waard
Comment
-
hallo allemaal,
nou las ik net een stukkie van jullie gesprek. over de dag en nacht temperaturen, het verschil zo klein mogelijk te houden (+/-5gr)
maar nou heb ik ook hier op het forum gelezen dat dit niet hoeft te kloppen...maar dat juist grote verschillen ervoor kan zorgen dat je plant meer hars(positief toch) zal aanmaken.
nou weet ik niet het fijne ervan maar ik vind dit soort informatie/discussies reuze interessant.
gr,
hasj(b)oomTegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...
Comment
-
Dat is meer naar het einde toe,in de groeifase is het belangerijk,het verschil tsn dag/nacht,zo klein mogelijk te houdenOorspronkelijk geplaatst door hasjboom View Posthallo allemaal,
nou las ik net een stukkie van jullie gesprek. over de dag en nacht temperaturen, het verschil zo klein mogelijk te houden (+/-5gr)
maar nou heb ik ook hier op het forum gelezen dat dit niet hoeft te kloppen...maar dat juist grote verschillen ervoor kan zorgen dat je plant meer hars(positief toch) zal aanmaken.
nou weet ik niet het fijne ervan maar ik vind dit soort informatie/discussies reuze interessant.
gr,
hasj(b)oom
Comment
-
En thcproductie ligt ook aan de strain zelf en ook zijn er strains die iets wel leuk vinden en de andere juist niet.
BV mijn Strawberry Bananas vinden het heerlijk als er een waaier recht over het bladerdek waait hierdoor begint ze veel thc te produceren.
Daarom is zoveel mogelijk straininfo belangrijk.
Al is daar tegenwoordig met een hoop strains ook geen pijl aan te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heizenberg View PostHoeveel weken is een half jaar dan bij jou ?
Comment
Comment