Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
- zal vanaf morgen beginnen met de canna pk 13/14 mee te geven.
- ik start op dinsdag 0.5lm/L , woensdag 1ml/L , donderdag 1.5ml/L , vrijdag 2ml/L , zaterdag 1.5ml/L , zondag 1ml/L en maandag dan terug 0.5ml/L
- voor de rest krijgt ze nu terra flores 6ml/L
- canna rhinzotonic 1.5ml/L
- canna enzymen 2.5ml/L
- cannaboost 3.5ml/L
rizothonic zover in de bloei
Ter vergelijking heeft deze haze idd niet veel gelijkenissen,met de purple die ik vroeger ooit geoogst heb,maar dat zie je wel vaker tegenwoordig,plakken ze er al gauw een 'bekende'soort naam op,terwijl je er de genen niet van kent maar sowieso een mooie plant
rizothonic zover in de bloei
Ter vergelijking heeft deze haze idd niet veel gelijkenissen,met de purple die ik vroeger ooit geoogst heb,maar dat zie je wel vaker tegenwoordig,plakken ze er al gauw een 'bekende'soort naam op,terwijl je er de genen niet van kent maar sowieso een mooie plant
- dank je , ja ik vind het zelf ook een mooie dame , ik vind nergens de zelfde met 4 grote toppen om te vergelijken
- heb je daar een foto van ? van je geoogste purple haze ?
- zoja , dan mag je deze hier wel posten , wil ik graag eens zien
W8 ik ga men polaroid plakboek eens induiken amazing,mss vindt ik er nog oude foto's van velen lijden hier aan amnesia,had jou dat al ns verteld,dat ik over bijna 30jaar geleden praat
W8 ik ga men polaroid plakboek eens induiken amazing,mss vindt ik er nog oude foto's van velen lijden hier aan amnesia,had jou dat al ns verteld,dat ik over bijna 30jaar geleden praat
Comment