Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ilikebigbuds Viel wel mee €79,- per 10 en zijn idd regsen bestemd voor selectie.
Genetica komt van een dispencary uit Seattle.
Wilde ook nog voor Cookie N cream gaan maar die waren binnen een minuut alle weg.
Hier een foto van de Cookie Cookies-N-Cream.jpg
Welkom VapingMMj ja als ik zelf naar die foto kijkt begin ik gelijk trek te krijgen.
Ik kijk ook wel op buitenlandse websites voor zaden en als beginner kom je op het zicht al helemaal in luilekkerland. Hoe weet je of de leveranciers betrouwbaar zijn ? Niet iedere breeder of seedshop is op seedfinder te vinden. Ga je dan af op reviews ?
Ik ken wat mensen uit de VS vandaar mijn overzeese avonturen.
Binnenkort is de site klaar met betrouwbare adressen en Nederlandse strainbeschrijving.Bij de meeste is al een keer wat besteld.En daar is ook inmiddels leuk contact mee.Breeders komen hoofdzakelijk uit de VS en Canada en zijn meestal gelinkt aan een dispencary.
Zijn heel wat nachtelijke uurtjes in gaan zitten.Maar is een leuke hobby
k1 plek zat toch.
Ja er zitten echt beautys tussen de aangekochte strains.
In begin van het nieuwe jaar begin ik met Gorilla Grape grush x Monstercookies.
Daarna doe ik Peyote Purple x Starfighter F2.
Beide strains zijn getest en bevatten beide alleen maar mooie phenos.
THC zal boven de 20% zijn maar dat laten we testen.
Baal wel dat ik die Cookies N Creme niet heb weten te bemachtigen 40 pakjes van 10 zaden in een minuut weg.
Dat is wel de bedoeling.
Ga ze net als jou zetten de zaadplanten afbloeien.
Zowel de mannen als de vrouwen dan kan ik gelijk een zaadronde erachter aan doen met de uitverkoren stekken.
1 man en 8 vrouwen in 15 liter onder 400Watt.
Over de meeting stuur ik je wel een pm psy en ik hadden er laatst nog over.
Als de site klaar is het liefst zo snel mogelijk
Oh das wel een leuk prijsje ja 79 euro voor 10 stuks beetje late reactie maar goed.
ben benieuwd naar die kweekjes van begin volgend jaar, maar eerst hebben we deze kweek nog natuurlijk!
Comment