Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
GDog dat is idd de mooiste,daar komt wel wat gewicht in.
Stemma ze moeten 9 weken dus met een goede nazomer of een afdakje tot je beschikking kun je met deze tot een mooi resulltaat komen.
Ivm kun je alles kruisen,ja in principe wel.
Is het allemaal te roken dan,nee ik heb er sinds dat ik zelf kweek 3 de kliko in geknikkerd.
Bah bah zo vies.
Ivm kun je alles kruisen,ja in principe wel. Is het allemaal te roken dan,nee ik heb er sinds dat ik zelf kweek 3 de kliko in geknikkerd. Bah bah zo vies.
Haha, de smaak is toch wel altijd even afwachten dus.
Lijkt me wel leuk om te gaan experimenteren in de (verre) toekomst.
Hier wat plaatjes van dag 27 echte bloei.
Er staan 2 dames bij die in versneld tempo wit worden en bruine haren aan het maken zijn en wat paars in het blad vertoont.
Gezien het met de lamp uit 20,1/20,3 graden is kan het geen kou zijn.
Dus ik denk dat deze het snelste zal zijn samen met de skunkies.
Dit zullen wel de Purple Urkel gene wezen deze moet 7/8 weken.
Dus gaan deze maar 2 weken Greensensation krijgen.
Gisteren hebben ze alle 1ml Sugarroyal gehad en 5ml Alga Bloom op 2liter water.
Over de strains die in de foute grond staan kan ik alleen maar zeggen,Dat ze nog gewoon toppen maken en ook nog wit worden,chapeau.
Of het door de grond te roken is dat gaan we na het drogen snel genoeg achter komen.
Ook is het lichter worden van het blad gestopt,dames zullen hierdoor wel wat gaan missen in het eindgewicht.
Reserva Privada mag van mij de kruising Starwberry Banana x Purple Urkel in de collectie gaan nemen gezien ze wel een stootje kunnen hebben en ook lekker ruiken en goed wit worden.De thc zie je met de dag verder kruipen als een kleverig leger
Weedfan en Stemma dat komt 1 ze zijn gelijk op 12/12 gegaan en 2 de grond.
En wat betreft die andere die heb ik te laat geknakt om het gelijk te houden en had ze ook niet vastgezet.
Daardoor zijn ze weer naar boven gaan groeien,heb het daarna nog wel een keer geprobeerd maar hield de hoofdtop in mijn handen.
Deze hing alleen nog aan een velletje van de stam vast.
Ducktape plus een spalkje erop gedouwd en gespalkt en getaped en ze groei gewoon door.
En de onderste takken zijn gediefd.
Amazzing great job dat gaan we de komende 3 weken zien,het aandikken zal niet lang meer op zich laten wachten zeker niet als we met Greensensation gaan beginnen vanaf volgende week.
Comment