Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
- zoals MWay zegt zou ik gwn laten verder gaan en aarde bijdoen , en de potten tegen elkaar
- vind het jammer om nu al plots je dames in de steek te laten, eens kijken of ze het je kunnen vergeven.
- sucses
Denk zoals die blumats nu gemonteerd staan gaat het niet/niet goed werken tenzij je vat heel hoog staat? Ben er al een tijdje mee bezig met die dingen dus heb er al wat ervaring in.
Blumat niet naar je plantje richten maar naar buiten toe, zodat de wortels zoeken achter water, gaat je groeikracht vergroten.
Zo ziet het er bij mij uit. Is in een 80x80x160 tent.
Weer even een update. Vandaag de 10e dag en na wat opstart problemen toch nog goed gekomen. Ook ben ik vandaag gestart met het toedienen van voeding. Het is deels bio dus moet goed in de gaten houden dat de blumat niet verstopt. Nog even een paar foto's vd dames
Is die voeding bio-mineraal? Mss een flesje Aptus system clean kopen en wekelijks eens meegeven? Hoe hoog ga je de ec aanhouden nu bij de kleintjes? Als je voeding meegeeft via het vat, hou de ec laag omdat de plantjes altijd voeding meekrijgen en niet enkel en alleen water.
Yes is bio mineraal, goede tip zal daar is naar kijken. Om eerlijk te zijn wilde ik de gok nemen om met iets lagere dosering te werken om zo de ec wat lager te houden. Meet apparatuur heb ik niet...
Typisch, plantjes staan veel te nat. Je verstikt de wortels en ze staan stil. Mijn jackberries staan in liter potjes, zijn 5 dagen oud en hebben nog geen water gekregen. Ik benevel gewoon de aarde bovenaan, zodat die niet te hard uitdroogt. Je begint gewoon met lichtjes vochtige grond. Vochtig, maar toch luchtig. Jij bent direct in grote potten gestart, die zouden minstens een week, mss wel twee weken zonder water moeten kunnen, tot de wortels overal geraakt zijn.
Comment