Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dank allen voor de reacties. De lamp hangt 60cm boven de hoogste plant. De temp is 24 en lv52. De emmer staat daar idd voor de lv maar die is nu leeg. Potten voelen redelijk zwaar aan maar niet bizar ofzo. Voeding heb ik idd miss te vroeg toegediend miss dat het daardoor komt.
Zo weer een tijd verder en t gaat naar mijn idee goed! De toppen beginnen te verkleuren maar aangezien ik nog geen microscoop of vergrootglas heb vroeg ik mij af of iemand mij adhv de foto's kan vertellen hoe lang ik nog ong moet wachten?
21 januari op 12/12...
28 Januari, de datum van je laatste foto's was er nog geen bloei, dus ik gok zo rond 10 februari de eerste echte bloei.
Als je weet dat een wietplantje gemiddeld een week of 8 bloei nodig heeft tel je die daarbij op.
Oogsttijd is dan -in theorie- zo rond 8 april, afhankelijk van hoe de trichomen erbij staan.
Comment