Hallo allemaal,
Ik wil hier mijn kweekverslag neer gaan zetten van mijn aller eerste kweek ooit.
Ben al een tijd bezig met inlezen en heb vorige week mijn spullen opgehaald:
Ik wil hier mijn kweekverslag neer gaan zetten van mijn aller eerste kweek ooit.
Ben al een tijd bezig met inlezen en heb vorige week mijn spullen opgehaald:
Tentwaaier + klem 15cm | ||
Kweektent Secret Jardin DR-120 R2.5 120x120x200cm | ||
Can 366bft 700m3 koolstof filter | ||
Hortiline Hortimeter medium | ||
Pot rond 310x260mm 15ltr | ||
Davin schakelkast DV 12 voor 2 lampen | ||
Sylvania Grolux extra rood- blauw licht 600 Watt | ||
Nanolux 600W | ||
Adjust-A-Wings stucco medium inclusief fitting en super spreader large | ||
Blumatset 3mtr 12-delig | ||
Plagron Light-mix met perlite 50ltr/zak | ||
Aansluitsnoer 3x1,5mm2 4mtr | ||
Easy-rollers 2st | ||
Houten ventilatorbox MDF 550 m3 | ||
Afzuigslang sonoconnect 160mm 10mtr | ||
Daarnaast heb ik vanuit mijn hobby kwekerij voor groenten e.d. nog een LED groei en bloei lamp van 50W en zit er aan te denken om hier mee voor te groeien. Spreiding is echter maar 0,5 M2. Voor de bewatering wil ik gebruik maken van het blumat systeem. Naar wat ik gelezen heb een goed systeem maar mij is niet duidelijk hoe ik met de voeding om moet gaan. Als het er op neer komt zou het mogelijk kunnen zijn dat de voeding per plant verschillend is en zou niet weten hoe ik dan in combinatie met het blumat systeem dit moet voorzien. Ook het type voeding lijkt mij belangrijk in de zin dat de keramische kegels van het blumat systeem mogelijk verstopt kunnen gaan zitten bij verkeerde voeding? Ik wil het als volgt aanpakken maar weet niet of het haalbaar is voor het deel met LED voorgroeien Week 1 t/m 3 voorgroeien onder LED Rest van de weken HPS Dus de vragen zitten nog bij: Voorgroeien onder deze LED? Voeding via blumat? Grt |
Comment