Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GHS Ladyburn 1974 x Chemdog onder 600Wset up

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

GHS Ladyburn 1974 x Chemdog onder 600Wset up

Korting op 420shop
    Goede avond allen,

uiteindelijk toch besloten om zelf te beginnen en een eigen rokertje te hebben voor de winter, de kweek is al 13 dage lopende en ze zijn reeds ontkiemd en groeiende en heb dus al enkele foto's voor jullie met een bijhorend verslag.

Rest van de update volgt gewoon verder ^^

10x ladyburn 1974
    03x Chemdog

GT Growtent 2M x 1.2M x 2M
    -Davin DV12
    -600W VSA phillips ( wordt nog vernieuwd als het financieel toegelaten worden )
    -600W phillips son - t Green power
    -Homemade softbox
    -Can 150 Koolstoffilter
    -Grote hangfan + clipfans

13 x 11L potten vierkant
    200L Compo Sana Substraat

Heb alsook besloten om met de volledige canna reeks te werken voor de voeding en ph/ec regeling, alleen de bladvoeding heb ik op aanraden genomen van Hy - pro.

-Canna Pk 13/14
    -Canna terra vega
    -Canna Rhizotonic
    -Canna terra Flores
    -Hy - Pro Spraymix

03/12/2014

Thuis gekomen van het werk ( eindelijk !! ) en direct aan de slag gegaan met alles klaar te zetten en voor te bereiden voor de kweek.

De zaadjes worden reeds ontkiemd* en de kweekruimte is al in orde, temp is goed regelbaar heb deze al enkele uren laten draaien ondertussen en de temp blijft stabiel ( ook foto ).

*De zaden zijn in een aparte ruimte aan het ontkiemen, de tent staat aan maar dit is momenteel voor de temperatuur te testen( potten zijn leeg ).

2h4exd4.jpg2hqz2mw.jpg2i8f5ah (1).jpg2ns4cpc.jpg

Update 09/12/2014

Gisteren avond toen het licht in de tent aanging even gaan kijken en jawel ze zijn allen ontkiemd, nu is mij wel opgevallen dat de chemdawg stevig voorstaat op de ladyburns ... misschien in de toekomst toch eens kijken wat het geeft, desnoods moeten we maar gaan knakken!!

Lv leek nog wat laag en Heb dit tijdelijk ook opgelost met 1.5L petflesse te snijden en over de plantjes te plaatsen voor voldoende LV.

Hier alvast wat foto's, zoals je kan zien is de temp ok, maar is de LV vrij laag ( foto is ook wat wazig, mijn excuses hiervoor .. nieuwe volgt) LV = 67% hele nacht door.

ben de plantjes nu 200ML aan het geven verspreid over de aarde en aan de wordt/stengel spuit ik met de plantenspuit dit goed vochtig, hierbij wordt ook rizotonic gegeven met afgezuurd water ( PH 5.9) .

Opmerking en commentaar mogen altijd gegeven worden, sta open voor fouten de leren begrijpen, dit is ook men eerste keer you see ^^

122kmiq.jpg29likw9.jpg29erc5i.jpg2j0f7va.jpg2ign6ok.jpg303k0w0.jpg

4 dagen later en de miserie is al begonnen.

Eergisteren Hier in een stroomonderbreking gehad van bijna 24 uur door een geraakte kabel in de straat waardoor ze geen licht gehad hebben, dit is ook de reden waarom ik dus ook niet meer online geweest ben, nu wou ik ook even informeren of dit voor problematiek kan zorgen :s

Ze gaan opzicht wel vrij goed vooruit ze beginnen de eerste internodes te vertonen en groeien vlot vooruit, morgen neem ik van elke plant apart een foto om een kleine collage te maken zodoende jullie dit ook kunnen volgen.

Hier alvast een klein voorproefje !!

33nfdxu.jpg2nrhhcz.jpgfazadx.jpg

Update 16/12

26378so.jpg

Ladyburn 1974

2cna0bd.jpg2hq4bab.jpg2hs3cd5.jpg2n24r5j.jpg1089x5w.jpga0f61z.jpg

Chemdog

1z2hxub.jpgjb3f6f (1).jpg
    1z2hxub.jpg

Ik hou jullie alvast up-to-date de gehele periode en zal geregeld een update bij plaatsen en de nodige foto's erbij zetten.
    Last edited by hakiimo; 18 December 2014, 16:30.

Re: GHS Ladyburn 1974 x Chemdog onder 600Wset up

Heb je de recensies van die Ladyburn gelezen op seedfinder of ben je voor de leuke naam gegaan ?
    General Impression Indoor: is all together absolutely not recommendable.
    Ik wil je niet meteen aan het huilen maken, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom je toch deze wilde kweken.
    Gelukkig heb je er Chemdog bij, die wordt wel geprezen.

Maarre...zal die Rhizotonic niet een beetje dubbelop zijn in die (bloemen)aarde ?
    Ik lees dat er al wortelstim. in de aarde zelf zit verwerkt, bovendien voor 12 weken voeding. Da's flink bemest dus.

De LV hoeft niet zo hoog voor zaden. 50-60% doen ze het ook prima bij en als de LV in je tent hoger dan 70% wordt, is dat weer niet zo goed voor je filter.
    Hangt de lamp al op 60-70cm ?

Het zal wel voorjaarswiet worden heh...10 weken bloei, dus voordat je dit kunt roken ben je 4 maanden verder

Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: GHS Ladyburn 1974 x Chemdog onder 600Wset up

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Heb je de recensies van die Ladyburn gelezen op seedfinder of ben je voor de leuke naam gegaan ?
      General Impression Indoor: is all together absolutely not recommendable.
      Ik wil je niet meteen aan het huilen maken, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom je toch deze wilde kweken.
      Gelukkig heb je er Chemdog bij, die wordt wel geprezen.

Maarre...zal die Rhizotonic niet een beetje dubbelop zijn in die (bloemen)aarde ?
      Ik lees dat er al wortelstim. in de aarde zelf zit verwerkt, bovendien voor 12 weken voeding. Da's flink bemest dus.

De LV hoeft niet zo hoog voor zaden. 50-60% doen ze het ook prima bij en als de LV in je tent hoger dan 70% wordt, is dat weer niet zo goed voor je filter.
      Hangt de lamp al op 60-70cm ?

Het zal wel voorjaarswiet worden heh...10 weken bloei, dus voordat je dit kunt roken ben je 4 maanden verder

Succes !
      Hej QNQ,

Thx voor je reactie !!

Hahaha graag beantwoordt ik je vraag hoor, heb vrienden van mij die deze al gekweekt gehad hebben en ik moet zeggen qua smaak is dit toch wel een lekker weedje, de chemdog heb ik zelf nog niet geproefd maar las heel veel positief hierover dus ben wel vrij benieuwd ^^

De grond is inderdaad voor 12 weken bemest maar er is mij aangeraden door een goede vriend die ook al enkele jaren actief en deze grond gebruikt om toch te bemesten vanaf week 3, het leek me dan ook verstandig om toch rizo te gaan halen als voorzorg ... you never know, heb dit dan ook van in het begin meegegeven en dit heeft nog niet voor problemen gezorgd.

aaah dan toch ? ik dacht dat 60% te weinig geweest zou zijn voor zaailingen, de mening zijn ook zo verschillend daar in vind ik persoonlijk, de ene zegt dit de andere zegt dat maar ik neem je raad zeker mee !!

De lamp hangt inderdaad ook 60-70 cm af van de schatjes, met der tijd zal deze nog hoger gehangen worden tijdens ze groeien ofcourse!!

het zal inderdaad een voorjaars weedje worden maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg, geduld wordt beloond toch ? ^^

greetz

Comment

Bezig...
      X