Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: "Achter de Gordijnen " - Hippie's winteravontuur !

Angel, deze zaden komen van de winkel asg uit Amsterdam.
    Mn maat heeft ze daar vandaan gehaald.
    Zou ie daar om liegen?
    Vreemde zaak maar we doen ff pm als je wilt.

Moet wel een happy topic blijven ghehe !

Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

hierboven de reactie van asg
      zouden hun erom liegen!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dat is wel sneu Hips, maar je planten staan er prima bij.

Het is wel apart dat ASG deze reaktie aan Angel geeft.
        Misschien een medewerker van ASG die wat bijbeunt ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Address: (visit only on appointment)
          Allstar Genetics
          Joop Geesinkweg 901-999
          1114 AB Amsterdam
          The Netherlands

Phone:+31(0)20 5616061
          Fax:+31(0)20 5616666
          Email:info@asgseeds.com

op hips verpakking staat 'n gmail adres!!!!!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Beste forum members,

Ik stel mij bij deze even voor als AllStar,
            Helaas is het bovenstaande juist en hebben we om deze reden een tijdelijke account aangemaakt.

Deze verpakking nog de soort hanteren wij niet de betreffende winkel heeft in 2012 een tiental zaden gekocht en sindsdien nooit meer iets afgenomen bij ons ook hebben wij eerder klachten gehad van klanten opzoek naar Allstar Genetics Seeds en bij deze winkel terecht kwamen.
            Heb destijds de eigenaar aangesproken die de schuld gaf aan een medewerker en het lijkt erop dat het nu weer zo ver is maar ditmaal met een andere verpakking.
            We kunnen daarom alleen maar aangeven dat (STAR GENETICS ) en de soort sour diesel van de ASG Giftshop/souverniers
            winkel niks met Allstar Geneticsinfo@asgseeds.com dan krijg je van ons wel wat Fem Zaden

GREeTZ

Comment

we hebben gewoon een aparte plaats om jezelf even voor te stellen dus doe dat ook voordat je de boel gaat spammenHAHAHAHHAAAAAAAAA WROARGHHHHHHHHHHHHHHH
              allstar is dat geen schoenenmerk?voor van die basketballertssssssss

Comment

gespuis tzit overal. Was alles maar legaal , dan konden puristen die genectica adoreren en respecteren veel beter werken en zou ook enkel de markt ten goede komen op alle fronten..

Comment

Mooi dat je het even uit de doeken doet.

Comment

Zie ik daar een forum contest zomer-actie aankomen gesponsord door Allstar Genetics of ben ik teveel in kerststemming ?
                    Last edited by QnQ; 23 December 2014, 09:31.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
                      we hebben gewoon een aparte plaats om jezelf even voor te stellen dus doe dat ook voordat je de boel gaat spammenHAHAHAHHAAAAAAAAA WROARGHHHHHHHHHHHHHHH
                      allstar is dat geen schoenenmerk?voor van die basketballertssssssss
                      Op mijn verzoek heeft hij 'n account aangemaakt om duidelijkheid te geven

Daarnaast vind ik sommige reacties van jouw naar andere verkopers/aanbieders misgunnend en vernederend en jaloers overkomen.
                      Dit is toch geen goede reclame voor je eigen webwinkeltje of wel?
                      Of is dit jouw manier van klantvriendelijkheid en klanten benaderen?

we maken van urban garden toch ook geen stadse vuilnisbelt tenslotte toch!
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Dat heb je netjes geregeld Angel
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

"What's behind the curtain?"

Zet m op Hip! Apart van het zaad zeg
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Hoi AllStar,

Bedankt voor je post die je geplaatst hebt.
                            Dat zorgt nogal voor wat opheldering .

Ik zie dat je geen pms ontvangt, zal je dan een mail sturen .

Hippie .

Hoi Chemm, leuk dat je ff komt kijken .

Laters maat .

Comment

Ik heb dit verhaal ook al tegengekomen op internet,over een dude die voor een cannabismagazine werkt,en ook in die winkel misleid werd QUOTE=ALLSTAR GENETICS;499571]Beste forum members,

Ik stel mij bij deze even voor als AllStar,
                              Helaas is het bovenstaande juist en hebben we om deze reden een tijdelijke account aangemaakt.

Deze verpakking nog de soort hanteren wij niet de betreffende winkel heeft in 2012 een tiental zaden gekocht en sindsdien nooit meer iets afgenomen bij ons ook hebben wij eerder klachten gehad van klanten opzoek naar Allstar Genetics Seeds en bij deze winkel terecht kwamen.
                              Heb destijds de eigenaar aangesproken die de schuld gaf aan een medewerker en het lijkt erop dat het nu weer zo ver is maar ditmaal met een andere verpakking.
                              We kunnen daarom alleen maar aangeven dat (STAR GENETICS ) en de soort sour diesel van de ASG Giftshop/souverniers
                              winkel niks met Allstar Geneticsinfo@asgseeds.com dan krijg je van ons wel wat Fem Zaden

GREeTZ[/QUOTE]

Comment

binnenkweek 20142015 001.JPG binnenkweek 20142015 002.JPG binnenkweek 20142015 003.JPG binnenkweek 20142015 004.JPG binnenkweek 20142015 005.JPG binnenkweek 20142015 006.JPG binnenkweek 20142015 007.JPG binnenkweek 20142015 016.JPG

binnenkweek 20142015 008.JPG binnenkweek 20142015 009.JPG binnenkweek 20142015 010.JPG binnenkweek 20142015 011.JPG binnenkweek 20142015 012.JPG binnenkweek 20142015 013.JPG binnenkweek 20142015 014.JPG binnenkweek 20142015 017.JPG binnenkweek 20142015 018.JPG..... ....ghahaha ...

Er groeit nog steeds maar zal niet zo lang meer duren denk ik.
                                Planten gaan zn gangetje en de bloei wordt steeds zichtbaarder .

Iedereen alvast veel eet en drinkgenot toegewenst en tot de volgende sessie .

Hippie .

Comment

Bezig...
                                X